Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Minulle inhokki lahja on paketista löytynyt VERENPAINEMITTARI yök. Koko joulupilalla.Lähdin lenkille ja itkinkatkerasti.
Kyllä kai se oli ihan hyvällä sydämellä ostettu,mutta EI JOULULAHJAKSI please!

Vierailija

Näin vanhemmalle ihmiselle ei ainakaa froteepyyhkeitä ja pussilakanoita! Meillä on niitä paljon avaamattomissa paketeissa. Onhan niitä kyllä kiva laittaa eteenpäin myyjäisiin.

Se verenpainemittarin antaja oli ehkä itse saanut edellisjouluna kaksi joten kiertoon se toinen.

Minulle inhokki on joku ihme ulkomailta tuotu koriste-esine.

lumihuntu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Taidatpa ylireagoida. Ei minua ainakaan yhtään itkettäisi tai masentaisi jos laadukkaan verenpainemittarin tai vaikka askelmittarin saisin joululahjaksi.

Vierailija

Lainaus:

Minulle inhokki lahja on paketista löytynyt VERENPAINEMITTARI yök. Koko joulupilalla.Lähdin lenkille ja itkinkatkerasti.

Järkevät ihmiset ostaa käyttöesineitä. Nyt en tilannetta tunne mutta monet ihmiset olisi mielissään että voisivat kuntoaan tarkkailla. Eräille jopa elintärkeä asia.
Mutta tällaistahan tämä on. Aina ei voi tietää, aina voi erehtyä. Kysyä ei voi että yllätys säilyy.
Itse en ole inhokkilahjaa saannut joten olen vika sivulla.

Vierailija

Taulu.
Olen kerran saanut taulun,joka ei ollut makuuni ollenkaan.Seinälleni se ei koskaan päässyt,eikä antaja koskaan kysellyt siitä sen enempää.Taululla oli jonkin verran rahallista arvoa,muutaman vuoden kuluttua möin sen.
Antaja ei ollut edes kovin lähipiiristä.Ajattelin,että antoiko hän "vahingon" kiertää.
Näin henkilökohtaisia tavaroita en kyllä itse ostele kenellekään,jos ei ole tosi varmaa tietoa asiasta.
Jos ostan lahjoja,kyselen saajalta melko suoraan,mille olisi käyttöä.
Esim.erilaiset lahjakortit ovat hyvä vaihto-ehto.Kauppoihin ,tai harrastuksiin tai elokuviin yms.

Vierailija

Olen miettinyt hetken mikä pahin,no ei mitään erityisen inhaa lahjaa ole tullut.Mieheltä joskus avioliiton alkuvuosina taisi tulla joku yöpaita,no minähän suoraan tietty sanoin mitä mieltä olen,ja ostan kyllä muutenkin vaatteeni itse.

Vierailija

Ei tulisi mieleenikään, että arvostelisin saamiani lahjoja. En arvostele edes jälkeenpäin, en missään. Minusta tämä on aivan turha ja mauton ketju.

lumihuntu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Miksi ihmeessä tämmöinen aihe että inhotuimmat joululahjat ?? Eikö ihmisten mielet jo muutenkin ole kyllin negatiivisia että tarvinneeko varsin alkaa pohtimaan mitkä on lahjainhokkeja ?

Olen minäkin ja varmaan hyvin moni muukin saanut joskus epämieluisan lahjan, mutta sen voi lahjoittaa eteenpäin tai antaa vaikka hyväntekeväisyyteen. Ei niitä kannata jäädä ikuisesti muistamaan.

Toivottavasti sentään jotain mieluisaakin lahjaksi saadaan ja yleensä koko joulusta löytyisi jotain hyvääkin.

Harmi ettei lehti aloittanut "ihanin joululahja"-ketjua.

Vierailija
lumihuntu

Miksi ihmeessä tämmöinen aihe että inhotuimmat joululahjat ?? Eikö ihmisten mielet jo muutenkin ole kyllin negatiivisia että tarvinneeko varsin alkaa pohtimaan mitkä on lahjainhokkeja ?

Olen minäkin ja varmaan hyvin moni muukin saanut joskus epämieluisan lahjan, mutta sen voi lahjoittaa eteenpäin tai antaa vaikka hyväntekeväisyyteen. Ei niitä kannata jäädä ikuisesti muistamaan.

Toivottavasti sentään jotain mieluisaakin lahjaksi saadaan ja yleensä koko joulusta löytyisi jotain hyvääkin.

Mikset sinä, senkin valopää, aloittanut ketjua, jota ehdotit?

Vierailija
lumihuntu

Hyi sinua lumihuntu, miten rumasti kirjoitat. Etkö arvosta lahjanantajan hyvää tahtoa ja ilahduttamisen halua? ootko tosiaankin niin röyhkeä, että annat saamasi lahjan eteenpäin? HÄPEÄ!!!!

lumihuntu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Näin vanhemmalle ihmiselle ei ainakaa froteepyyhkeitä ja pussilakanoita! Meillä on niitä paljon avaamattomissa paketeissa. Onhan niitä kyllä kiva laittaa eteenpäin myyjäisiin.

Se verenpainemittarin antaja oli ehkä itse saanut edellisjouluna kaksi joten kiertoon se toinen.

Minulle inhokki on joku ihme ulkomailta tuotu koriste-esine.

Siis lainasin vain jonkun valmista ja sinänsä ei hullumpaa ideaa kommenttiini. Kiltiksi minua ei kannata arvella ellei varmaksi tiedä mutta joulupukin kanssa olen aina ollut väleissä :-)

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Järkevät ihmiset ostaa käyttöesineitä. Nyt en tilannetta tunne mutta monet ihmiset olisi mielissään että voisivat kuntoaan tarkkailla. Eräille jopa elintärkeä asia.
Mutta tällaistahan tämä on. Aina ei voi tietää, aina voi erehtyä. Kysyä ei voi että yllätys säilyy.
Itse en ole inhokkilahjaa saannut joten olen vika sivulla.

Moni ei todellakaan halua mitään "järkeviä" lahjoja, mitä ne sitten lienevätkään.
Ihmiset ovat erilaisia, useillahan on ne tarve-esineet jo itsellään.
En halua kauhoja, kattiloita, vatkaimia lahjoiksi itselleni, ne eivät tule edes itselleni eli eivät ole henkilökohtaisia.
No, onneksi ne jotka lahjoja minulle hankkivat, ovat järkeviä, antavat jotain ylellistä.
Kirjat ovat niitä joita saan eniten, olen "kirjojen kuluttaja".
Menee vähän ohi aiheen, mutta pakko tähän on kommentoida.
En ole ikinä saanut mitään epäsopivaa lahjaa.

Vierailija

lumihuntu

Mikset sinä, senkin valopää, aloittanut ketjua, jota ehdotit?

Että sä kehtaat. Esiinnyt vielä etusivulla punaisissa sukkahousuissa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat