Mitä, mitä

Vierailija

sanoin meneväni siskonmiehen 60 v juhlilla käymään jolloin mieheni kysy, että mikä sua sinne vetää. silloin repes mummon pokka, 43 v aviossa saman äijän kanssa ja vielä kysyy tuolloista.
ainakin 3 viikkoa pidän nyt mykkäkoulua. Mies ei voi itse omasta mielestään lähteä ao synttäreille koska sinne tulee
mies jonka velkoja hän on maksanut 70.000 e ja ei kyllä lähtis muutenkaan.
mitäs muut tekisitte, menen juhliin jokatapuksessa

Kommentit (6)

Vierailija

Olisin mieheni puolella! Asiasta on loukkaantunut.
Olisin lähettänyt esim.onnittelukortin.
Mutta pysynyt mieheni rinnalla.

Vierailija

Tottahan nyt 60v juhliin saa mennä, sankarihan on sukulainen ja ei kai miehelläsi häntä vastaan mitään ole ? Ymmärsin että joku vieraista on se, jonka velkoja suuret summat miehesi on maksanut? Vaikka olisi miten katkeruutta täynnä, olisi hyvä jos vain suinkin voisi juhlahetkenä ajatella päivänsankaria, huomioida hänet ja sivuuttaa sen tyypin johon rahaa on uponnut.

Aika suppeaa ajattelua on että miehesi vaatisi sinutkin olemaan menemättä paikkaan, jonne oikeastaan hänen itsensäkin pitäisi pystyä menemään edes onnittelukäynnille.

Menisin juhliin, jos olisin aloittajan asemassa. Maailma ei pitäisi kaatua siihen, vaikka se miehesi ylpeyttä sohaiseekin.

Vierailija

olen menossa ilman muuta. mutta se miksi laitoin juttua tänne on, että 43 v aviossa niin mies KEHTAA kysyä, että mikä minua vetää sinne synttäreille. Ja tuosta takuusta, Ihan itse pisti nimen, minulle kertomatta . jos olisin tiennyt en olis antanut laittaa, 20 vuotta olen nyt kärsinyt tästä asiasta. Mies ei näe omaa osuttaan asiassa vaan syyttää ainoastaan velallista.Kyllä tästä on otettu vuosien aikana usein yhteen,

Vierailija

Lainaus:

olen menossa ilman muuta. mutta se miksi laitoin juttua tänne on, että 43 v aviossa niin mies KEHTAA kysyä, että mikä minua vetää sinne synttäreille. Ja tuosta takuusta, Ihan itse pisti nimen, minulle kertomatta . jos olisin tiennyt en olis antanut laittaa, 20 vuotta olen nyt kärsinyt tästä asiasta. Mies ei näe omaa osuttaan asiassa vaan syyttää ainoastaan velallista.Kyllä tästä on otettu vuosien aikana usein yhteen,

Pitkässä liitossa tahtoo keskustelut kutistua. En näe mitään outoa miehesi kysymyksessä. Onhan hyvä että yrittää jutella. Eikä nuo avaukset aina nappiin mene. Tiedä vaikka olisi mukaan pyrkinyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat