Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Voiteetkin maksavat. En tahdo myöskään jaksaa mitään ylimääräistä touhua, kun olen väsynyt jo arjen juoksemisista ja askareistakin. Sitten vielä kädet rasvassa ja joka paikka vaatteita tuhrien...usein se tahtoo jäädä, kun on niin epämukava kulkea kotona paikkoja ja tekstiilejä rasvastaen.
Monet varmaan protestoivat, mutta näin minä sen koen: ei tule useinkaan tehtyä.

Vierailija

Jos iho on todella kuiva, silloin on pakko rasvata, muuten ei saa oltua kun iho kutisee ja menee melkeinpä rikki. Kookosöljy on minulle kaikkein sopivin hoitokeino kuivaan ihoon. Perusvoiteet oikeastaan vain pahentavat tilannetta, tuntuu, että niitä pitäisi käyttää aina vain enemmän ja enemmän.

Vierailija

Tummeli on hyvä ja halpa. Voittanut testeissä kalliit huippumerkit. Myynti K-maatalous. Tuubi tai kilon purkki.

Vierailija

Käytätpä sitten mitä voiteita tahansa, niin paras tapa on laittaa voidetta yöksi eniten, silloin se ei häiritse niin paljon.

Vierailija

Käsivoiteena perusvoidetta pakko käyttää,muuten saan ihottuman.Tummelia on lehmien vetimiin lapsuudessa käytetty.

Vierailija

Lainaus:

Käsivoiteena perusvoidetta pakko käyttää,muuten saan ihottuman.Tummelia on lehmien vetimiin lapsuudessa käytetty.

Myönnän että on käytetty eläinkokeissa. Hyvällä menestyksellä. Vetimien iho on arka. Eli vastaa hyvin käsien ihoa. Käytin aikoinaan töissä (kalkkia vastaan) imeytyy aika hyvin .

Vierailija

Diabeetikon jalat kuivuvat ja tarvitsevat muutenkin huolellista hoitoa,
Rasvaan jalkani ennen nukkumaanmenoa ja vedän niihin ohuet puuvillasukat.

Vierailija

Nyt olen seitsemänkymppisenä iloinen, että olen aina viitsinyt huolehtia itsestäni, ihosta kuin muutenkin.
Iho on hyvä ja silkkisen pehmeä, vartalossa, kuin kasvotkin säästyneet kovilta rypyiltä.Tosin edelleen ihoni voitelen hyvällä vartalovoiteella jokaisen suihkun jälkeen, saunasta en ole koskaan välittänyt, mutta ulkoilusta sitäkin enemmän. Kiitos myös kalöljyn, D-vitamiinin, B-vitm.mangnesium. että C-vitam. lisien ja teveellisen ruuan.

Vierailija

Kannattaa käyttää hyviä vartalovoiteita, ne kyllä imeytyvät hyvin ihoon eivätkä tahraa vaatteita. Kuiva iho kaipaa voidetta päivittäin.

Vierailija

Nyt kun iän karttuessa olen päässyt eroon migreenistä niin tuoksut ovat tulleet minulle tärkeiksi.
Ulkomailta olen tuonut hyväntuoksuisia vartalovoiteita joiden voimakas tuoksu säilyy iholla pitkään.
Mikä onkaan ihanampaa kuin mennä vuodevaatteiden väliin suklaalta, (lempituoksuni) kookokselta tai raikkaalta sitrushedelmältä tuoksuen.
Minulle arjen pikku ylellisyyttä...

Vierailija

Minulle on tainut käydä päinvastoin,no migreeniä ei ole mutta tuoksut ovat alkaneet ärsyttämään.Vain puhtaan ihon tuoksu tuntuu hyvältä.Nuorena kyllä käytin kaikenlaisia tuoksuja, isonsiskon Chanel vitoseenkin taisin verhoutua,vaikkei se minun tuoksuni ollutkaan.Vain harvat tuoksut tuntuu hyvältä,mutta aikansa kutakin,eikös sitä niin voi ajatella.

Vierailija

Lainaus:

Minulle on tainut käydä päinvastoin,no migreeniä ei ole mutta tuoksut ovat alkaneet ärsyttämään.Vain puhtaan ihon tuoksu tuntuu hyvältä.Nuorena kyllä käytin kaikenlaisia tuoksuja, isonsiskon Chanel vitoseenkin taisin verhoutua,vaikkei se minun tuoksuni ollutkaan.Vain harvat tuoksut tuntuu hyvältä,mutta aikansa kutakin,eikös sitä niin voi ajatella.

Ihan sama juttu minulla, jotain hyvin mietoa kukkaistuoksuista edt:avoi käyttää. Muuten kaikki pesu-, ja kosteutustuotteet hajuttomina.

Vierailija

Iho ei tarvitse rasvaa vaan kosteutta. rasva jää lillumaan pintaan, härskiintyy.
jos rasvaa naamansa yöksi, saa turvotusta kasvoihin.
Tuoksuni YSL:n Paris.
Kaikki voiteet ja pesuaineet täytyy olla tuoksuttomia.
Maailma on täynnä tuoksuja ja hajuja, sen vuoksi ihmisille kehittyy tuokuyliherkkyys.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat