Hellät jäähyväiset

Vierailija

Aurinkomatkojen Paikka Auringossa on sulkeutunut. Ohjeen mukaan kaikki kuvat ja kertomukset on bittitaivaan hautausmaalla.
Eli. Otitteko talteen ?

Kommentit (10)

Vierailija

Kreikka-net uusii myös sivustopohjansa. Siellä säilytetään kaikki entinen materiaali. Eli täysin mahdollista eikä teknisesti hankalaa. Sivusto on myös toiminnassa koko ajan.

Aurinkomatkat poistaa kaiken, koska tuo ylläpito on laiska. Lisäksi pitää muiden kirjoittelua roskana ja poistokelpoisena. Keskusteluosiolla oli paljon asiaakin. Mutta kokonaisuuden sotki kun Pihlajainen poisti yli 500 omaa kommenttia seasta. Uskomattoman tyhmää.
Luvattu tammikuun alkuun. ? Sitten sama ryhmä uusii tämän ET-sivuston eli maaliskuussa voi olla uutta näkyvissä.

Joten jääkäämme vartomaan Pihlajaisen ja Repen uutta tulemista.

Vierailija

Lainaus:

Repestä ei tietoa mutta Pihlajainenhan on jo täällä.

Olen valittavan tietoinen tästä olemisesta. Mutta toiveikkaana oletan, että sivuston uusiutumisen myötä
myös suurin haittatekijä korjattaisiin (siivottaisiin pois)

Heikot on eväät jos kuvapuoli jälleen täytetään Repen 70 luvun räpsäyksillä ja keskustelupalstan aloitukset ja lopetukset hoitaa sama minkki & turkki.

On oletettavaa että sivusto pyörii niinkuin FB kahdella kaistalla.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Repestä ei tietoa mutta Pihlajainenhan on jo täällä.

Olen valittavan tietoinen tästä olemisesta. Mutta toiveikkaana oletan, että sivuston uusiutumisen myötä
myös suurin haittatekijä korjattaisiin (siivottaisiin pois)

Heikot on eväät jos kuvapuoli jälleen täytetään Repen 70 luvun räpsäyksillä ja keskustelupalstan aloitukset ja lopetukset hoitaa sama minkki & turkki.

On oletettavaa että sivusto pyörii niinkuin FB kahdella kaistalla.

Luulo ei ole tiedon väärti, kuuluu vanha sanonta.
Moninainen ja rakkaansa Pelakuu näyttävät pyörivän täällä. Eli räyhää on päällä.
Paha jos ihmisen elämä on vain netissä... niillä tietysti jotka eivät tule ihmisten kanssa toimeen, pienestäkin syystä tulee "räjähdys"..
Onkos rahankeräys tuottanut tulosta, onko PA saanut lahjoituksia? nettisivut piti avautua laittoman keräyksen turvin?
Luin sellaisesta toisaalla....

Oletko taas lukenut toisaalla omia kommentejasi. Minusta sinun kannattaisi tarkistaa lääkkeesi.

Vierailija

Moninainen ja rakkaansa Pelakuu näyttävät pyörivän täällä. Eli räyhää on päällä.
Paha jos ihmisen elämä on vain netissä... niillä tietysti jotka eivät tule ihmisten kanssa toimeen, pienestäkin syystä tulee "räjähdys"..
Onkos rahankeräys tuottanut tulosta, onko PA saanut lahjoituksia? nettisivut piti avautua laittoman keräyksen turvin?
Luin sellaisesta toisaalla....[/quote]

Samaa mieltä olen tuosta vanhasta sanonnasta.
Pelakuu eli Mökinmuori on aivan avoimesti pyörinyt täällä jo pitkän aikaa, räyhästä voi jokainen olla joko samaa tai erimieltä, mutta joku täällä räyhäsi jo ennen Mökinmuorin palstalle ilmestymistä, kuka sitten lieneekään...
Siihen olenko Moninaiselle rakas on minun paha mennä sanomaan mitään, tokihan toivon että olisin "rakas" monelle muullekin kirjoittajalle.

Vierailija

mökinmuori

Luin sellaisesta toisaalla....

Samaa mieltä olen tuosta vanhasta sanonnasta.
Pelakuu eli Mökinmuori on aivan avoimesti pyörinyt täällä jo pitkän aikaa, räyhästä voi jokainen olla joko samaa tai erimieltä, mutta joku täällä räyhäsi jo ennen Mökinmuorin palstalle ilmestymistä, kuka sitten lieneekään...
Siihen olenko Moninaiselle rakas on minun paha mennä sanomaan mitään, tokihan toivon että olisin "rakas" monelle muullekin kirjoittajalle.

Räyhällä varmaan tarkoitetaan sitä meteteliä jota pidit kaverisi Moniansien kanssa toisaalla. Sen muistan minäkin, oli sen verran erikoista. Ei toki harvinaista kun asialla on kaksi vanhaa varista.... pientä ja pippurista, katkeraa.
moninainen on tunnettu siellä sun täällä, lensi ulos työpaikasta kuin leppäkeihäs.
Moninainen kuulutteli sua toisaalla, nimitti rakkaaksi, joten se on faktaa.
Onko ikä ja haurastuminen vienyt muistin?
olisit nyt sentäs rahoittanut uuden foorumin osaltasi, olisitte saaneet ihan ikioman temmellyskentän. luulisi että "hyvään asiaan" olisi halu panostaa jos rahaa sattuisi olemaan....
Viestinne olivat nähtävissä foorumilla, nyt ei toki enää. Vakka kantensa valitsee....
Sinun ja muutaman muun ansioista täällä ei voi kirjoittaa nimmarilla. Käytye kimppuun kuin haaskat saaliille, sellainen on tapanne.
Odottelen tämän palstan sulkemista, mitenkähän sitten pärjäätte, kun elämä meni kokonaan!
Tämän enempää en kommentoi juttujanne, eivät ole minkään arvoisia.On niitä poitettu muualtakin....

[/quote]

Saattaapi tuo ollakin ettei juttuni ole minkään arvoisia sinun juttujesi rinnalla, mutta muisti pätkii siinä suhteessa että kenenkäs nimimerkin kimppuun olen käynyt kuin haaska saaliille?
Voisitko valistaa?
Onko sinulla jotakin sisäpiirin tietoa sillä minä en ole kuullut kenenkään potkuista enkä ulos lentämisistä,vai ovatko ne vain sinun sairaan mielikuvituksesi tulosta.
Senhän olet kyllä aiemmin kertonut ettei muori tiedä mistään mitään....

Ja todellakin, viestini olivat nähtävillä ko. palstalla, siellähän ei ollut minkäänlaista sensuuria vaan annettiin kaikkien kukkien kukkia... niiden nokkostenkin...

Vierailija

Saatpahan tuon ilmoituksen tehdäkin, aivan vapaasti vaan.
Vastaisitko kuitenkin kysymykseeni jotta kenen nimimerkin kimppuun käyn/kävisin kuin haaska saaliille?

Mitä tulee tuohon tappouhkaukseen niin kerroppa mitä, missä ja milloin?

Sensijaan tuosta minuun kohdistuneesta uhkauksesta, Mökinmuorista ja Norjan saaren kohtalosta on olemassa mustaa valkoisella, sekä myös toimituksen lausunto uhkaukseen.
Toistaisesti olen antanut asian olla ja laittanut sen sairaan mielen piikkiin,...mutta..

Voipi olla että tällä kerralla menit illan pitkälle....vai muistatko ehkä tuon minuun kohdistuneen tappouhkauksen, niinkö se olikin?

Vierailija

.

[/quote.[/quote]
Täällä käyt kimppuun, se on nähty. Mutta myös toisalla, muistan mm. tappouhkauksen.
väität jotain sairaaksi, mikä on peruste?
Tunnetko jonkun niin hyvin livenä, että voit väittää tuollaista potaskaa?
Jos joku on sairas niin sinä ikuisine kateuksinesi.
Nettihaukkuminen on rikos jos et satut tietämään. teenkö ilmoi tuksen?
Nyt et tunne sitä mistä tässä on kyse. Joten älä puutu, potkuista on kertonut hlö ihan itse. Et tunne asiaa jotan älä sekaannu.
[/quote]
Oletko pimahtanut kokonaan. Sekava ja töykeä aina, mutta tämä valehtelusi ylittää tavanomaisen hulluutesi. Miten henkilö kertoo potkuistaan koska ei ole saannut niitä koskaan. Sitä asiaa ei voi kukaan tuntea, eli tapahtumatonta.
Mitä tulee sairaaloiseen kateuteesi, yritä kestää. Meillä oli hauskaa kun juttumme sai paljon lukijoita.
Eli voitimme kymppi-nolla kynäilysi.

Vierailija

Olen seurannut pelakuu tirlittan mökinmuorin kertomuksia ja juttuja Paikka Auringosta Matkaopaslehden kautta tänne ja nauttinut niistä. Hänellä on hyviä aloituksia ja kommentteja. Nokkelana ja sanavalmiina osaa myös näpäyttää kiusaajaansa mutta räyhääjäksi häntä ei voi sanoa. Mikähän kiusaajansa on noin katkeroittanut, hakee ehkä huomiota itselleen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat