Lertsikan leivontaohje hukassa auttakaapa kiitos

Vierailija

Sain maistella vuosi sitten ristiinalaista Lertsikkaa. Muistuttaa karjalanpiirakkaa mutta on punertava kun siinä on käytetty tomaattipyrettä mukana.

Kellään reseptiä antaa?

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

En halua loukata ketjun aloittajaa mutta mulle tuli ekaksi mieleen joku sopimaton herja tuosta ostikosta ja meinasin jättää avaamatta koko sivun kun arvelin törkyjutuksi.
En ole kuullut minäkään ikinä tuota nimeä, en voi auttaa.

Vierailija

Tiedoksi vaan että lertsikka on karjalanpiirakan tapainen ristiinalainen leivospala. Tehdään kuin karjalanpiirakka, ohrajauhoista ja täytteennä on riisiä jossa pieni määrä tomaattimursketta. uskomattoman maistuvaa.

Vierailija

Lainaus:

En halua loukata ketjun aloittajaa mutta mulle tuli ekaksi mieleen joku sopimaton herja tuosta ostikosta ja meinasin jättää avaamatta koko sivun kun arvelin törkyjutuksi.
En ole kuullut minäkään ikinä tuota nimeä, en voi auttaa.

sama täällä, ja valitettavasti voi ollakin t j.

Vierailija

19.30 kiitos tiedosta. Tosiaankin täällä on niin usein noita törkyketjuja avattu etenkin viikonloppuisin ja iltaisin että enää ei tiedä joka kerta miten suhtautuisi.
Toivottavasti piirakoiden resepti löytää tiensä kysyjälle.

Vierailija

oottepas todella epäluuloisia ja ahdistuneita! Ruokareseptikin jo aiheuttaa tietyissä ihmisissä epäluuloa.

Vierailija

Lainaus:

Onko nämä keskustelijat jotenkin epäluuloisia ja ahdistuneiat kun lertsikka ohjekin on tyrkyasiaa?

Ei tässä ahdistuksella ole mitään tekemistä, mutta kymmenkunta hakukonetta, joista yksi tunnisti sanan lertsikka, ja navan alle se vei. Että kuka tässä nyt on minkäkinlainen. Ainakin kerkeästi toisia arvostelemassa. :)
ps. olen tuo reseptin alla oleva ano.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Onko nämä keskustelijat jotenkin epäluuloisia ja ahdistuneiat kun lertsikka ohjekin on tyrkyasiaa?

Ei tässä ahdistuksella ole mitään tekemistä, mutta kymmenkunta hakukonetta, joista yksi tunnisti sanan lertsikka, ja navan alle se vei. Että kuka tässä nyt on minkäkinlainen. Ainakin kerkeästi toisia arvostelemassa. :)
ps. olen tuo reseptin alla oleva ano.

En usko. Mikä hakukone muka antoi sellaisen tuloksen?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat