Tanssi

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Hei isovanhemmat ja 60+ ikäiset.
Olen hurahtanut tanssiharrastukseen! StepUpin Marco Bjurströmin vetämään 60+ tanssikurssiin. Onneksi aloitti tänä vuonna meidänkin ikäisille (olen 69+) tanssitreenit.
Marco on sekä hurjan hyvä tanssinopettaja että myös kertoo saman tien tanssin lomassa fysiikan tärkeydestä, luuston tärkeydestä ym. ja jälleen liikutaan - opetus on hauskaa. Pelkkiä iloisia ilmeitä näkee - hiki tulee ja notkeus ja vetreys löytyy kropasta. Mukaan vaan iloiseen joukkoomme.

Kommentit (3)

Vierailija

Kyllä tanssi on hyvänmielen liikuntaa. Minäkin olen lisännyt sitä taas viikottaisiin liikunta suorituksiin, koska en voi nyt ulkosalla paljon liikkua. Tanssi sopii kaiken ikäisille ja on hyvää kestoliikuntaa joka pitää yllä hyvää tasapainoa jne. Jos ei uskaltaudu yleisiin tansseihin, niin tarjolla on esim. senioritanssia kansalaisopistoissa ja paljon,paljon muuuta. Eikun iloisesti liikkumaan musiikin tahdissa vaan kaikki joilla jalka vielä vähänkin nousee.

solopel
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kyllä! Tässäkin on yksi tanssitautinen. Tanssi on mitä parhainta liikuntaa ja hyvin sosiaalinen laji.
Sekä sopii kaikenikäisille. Sitä voi tehdä kotona yksikseen ja miten kiva on joskus oikein tälläytyä ja lähteä vaikka
tyttöporukalla viettämään hauskaa iltaa tanssin merkeissä. Siinä tulee kaksi asiaa samalla hoidettua, ystävyyssuhteet ja liikunta. Olen opettanut koirankin tanssimaan. Laitan hyvää musiikkia ja sanon karvakuonolleni, että nyt tanssimaan.
Sehän juoksee kiireesti syliin istuu käsivarrella ja mehän valssataan. Voi miten se on mukavaa..!

Vierailija

Oltuani useamman vuoden eläkkeellä ilman mitään harrastuksia uskaltauduin myös senioritanssiin. Nyt sitten toteutan
itseäni tanssimalla samanhenkisten ihanien ihmisten kanssa.En tiedä mitään sen veroista.Siinä on liikunnan huumaa ja
aitoa iloa, kun saa nauraa itselleen tehtyään virheen.Suurin osa on aina naisia. Se on hyvä, koska tanssiin ei liity parin-
hakuvaikeutta. Ryhmässämme on erinomaisen taitava ja hauska ohjaaja.Suosittelen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat