Vierailija

Ei, kyseessä ei ole painonnosto vaan pirteä yllätys.
Näin Joulun alla jopa lentoyhtiöt herkistyy. Kanadalainen WestJet pisti koneessa kyselyn päälle että mitä lapset että aikuiset haluaa joululahjaksi. Eli vähän samaa kuin pukit marketeissa.
Mutta nyt olikin meininki toinen. Lennon aikana yhtiö osti nämä lahjat. Oli siinä matkaajilla ilo yllä kun hihnalle purkautui lahjapakettien vyöry ja nimilaput siististi paketin päällä.

Mainostapahtuma videoitiin ja yhtiö julkisti sen. 3 vrk videon katsoi yli viisi miljoonaa ihmistä.
Lahjoihin käytetty raha olisi riittänyt yhteen etusivun mainokseen.

Milloin Finnair keksii omaperäistä.

Kommentit (1)

Oli hakusessa että kuuluuko matkailuosiolle. Mutta tulkitsin enempi mainosoivallukseksi niin liimasin tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat