Viinan juonti

Vierailija

On taito laji, nimittäin että osaa juoda niin ettei mene överiksi.
Itse hallitsen mielestäni juonnin hyvin viimeksi olen ollut juovuksissa 2008 kaverin synttäreillä, sen jälkeen ei ole krapulaa ollut eli kohtuudessa on pysytty.

[IMG]http://i.imgur.com/lbcWfK8.jpg[/IMG]

Kommentit (5)

Vierailija

Taitolaji niin. Voimistelunopettajani sanoi joskus 50-luvulla, että hän ei ole aloittanut ollenkaan viinanjuontia, ettei tarvitse miettiä, tuleeko siitä tapa. Jotenkin tuo lause jäi mieleen enkä minäkään ole aloittanut eikä ole vielä tähän mennessä kaduttanut.

Vierailija

Nobelistimme A.I.Virtanen on sanonut, että alkoholi vie ihmiseltä loogisen ajattelukyvyn, kyllä pitää paikkansa kun lukee noita tappo yms. uutisia lehdistä!

Vierailija

Minäkin kehun itseäni. Ostin eilen pullon Dry Vodkaa. Novellea kyllä oli jääkaapissa. Mutta en korkannut vodkaa, koska unohdin ostaa tuoreita grapeja puristettavaksi blandikseksi. Kuka sitä nyt raakaa viina tässä iässä vetelee.

Vierailija

Ei tarvitse olla mikään raittiusintoilija, kun joutuu sanomaan, että enemmän viinasta on haittaa kuin hyötyä.

Vierailija

Vaikka en nykyään viljele alkoholia kuin joskus onnittelumaljan verran niin kuitenkin olen sitä mieltä että viina kohtuudella käytettynä on ihan mukava juttu.
Tosin joskus nuorena on sattunut niinkin että mukava ilta ystävien kanssa tuotti aamuisen päänsäryn.

Ja kerran minulle on juotettu vahvaa pontikkaa vodkana, maku peittettynä kokiksen alle.
Siitä seurasi katastrofi, filmi katkesi, eksyin omalle pihalle, sammuin ja kengät hukkuivat, löytyivät vasta parin päivän päästä.
Se ei ollut ollenkaan kivaa, hyi olkoon!!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat