Keevättä kohden mennään.

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Talven selkä on taittunut, tai oikeammin pimeyden- Viikon päästä on päivä jo muutaman minutin pidempi.
Tammikuun puolessa välissä alkaa jo huomaamaan päivän pidentymisen, etenkin jos saadaan tammikuussa
lumipeitett.
Nyt voisi laulaa, että:"Onkos tullut kesä nyt talven keskelle..." Lämpötila 5-6 astetta ja lumesta ei mitään
tietoa. Äsken olin tuossa lähimetsässä kuusta hakemassa. Tuollainen pienehkö, 1,5 m, kuusi tänävuonna.
Kaupungin metsässä olisi ollut parempia, mutta olisko varastaminen antanut joulumieltä...

Sain aamupäivällä Skypepuhelun Espanjan Kalahondasta. Jälleen on hyvä karavaanarikaveri nukkunut
pois, hieman minua nuorempi. Toisaalta hyvä poislähtö itselle, yöllä nukkuessa, aamulla ikiunessa.
Nyt tuhkat jo Välimeren syvyyksissä. Katoavaista on tää elo.

Olen ollut työllistetty kuluneen viikon. Olen ollut autolla jakamassa paketteja vanhuksille ja lapsi-
perheille. Vielä aattoaamunakin on vielä muutama keikka. Ehkä siitä saa hieman joulumieltä itsellekin.

Hyvää Joulua!

Kommentit (3)

Vierailija

Anteeksi nyt eriävä mielipiteeni.

Minä ainakin olen vasta talvenselkää kohti menossa, keväästä puhumattakaan, kun ei edes talven rintamusta ole vielä näkynyt ainakaan täällä Etelä-Suomessa. Vastahan se karhukin kääntää kylkeä joskus tammikuulla. :)

Vaikka ei kai siitäkään ole haittaa, jos on vaikka vähän ylipositiivinen tässä nykyisin kireässä ja kiireisessä kuin myös aika negatiivisessa maailmassa.

Hyvää joulua kaikille!

Vierailija

Minä nautin täysin rinnoin tästä synkästä mutta rauhoittavasta pimeydestä joihin tuo iloa joulunvalot, tuoksut, värit ja musiikki.
Pimeyteen voi kääriytyä kuin pehmeään, lämpimään peittoon.
Ja vaikka tänä vuonna vietämme kaupunkijoulua niin joulutunnelma löytyy täälläkin.

La mer on tehnyt ekoteon suosimalla suomalaista kuusta ja varmasti saat hyvän joulumielen jakamalla jouluiloa lähimmäisille.
Hyvää Joulua sinulle ja kotoväellesi sekä kaikille muillekin ET-palstalaisille.

Vierailija

Joulukuun 21 päivä ohitettu, joten siinä mielessä valoisuutta kohti mennään.
Täällä lansi-Suomessa jälleen myrsky riepottelee. Toivottavasti sähköt pysyy
päällä.Joulu on jo ovella.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat