Miehet

Vierailija

Mitäs mieltä olette naiset noista vanhemmista miehistä? Onko heillä hajuakaan, miten kuuluu käyttäytyä naisten kanssa? Haluavatko he löytää vain seksiseuraa vai kenties ystävän, jonka kanssa voisi elää loppuelämän kaikin tavoin kumpaakin tyydyttävästi? Kokemuksia - kertokaa!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Lainaus:

Mitäs mieltä olette naiset noista vanhemmista miehistä? Onko heillä hajuakaan, miten kuuluu käyttäytyä naisten kanssa? Haluavatko he löytää vain seksiseuraa vai kenties ystävän, jonka kanssa voisi elää loppuelämän kaikin tavoin kumpaakin tyydyttävästi? Kokemuksia - kertokaa!

Mulla olis seksikokemuksia. Kelpaako? Eihän kukaan kaiketi vapaaehtoisesti ota vanhaa naista riesakseen, eläkkeen jyrsijäksi.

Vierailija

Matti Nykäsen mukaan "jokainen tsäänssi on mahdollisuus". Itselläni on jo nuo tsäänssit aika vähissä, varmaan mahdottomuus enää löytää mitään (kivaa) kumppania. Ulkonäkö rapistunut, laiskuuskin vaivaa, en enää viitsi
muille kuin itselleni pitää huushollia, kun jo lapset aikuisiksi ja maailmalle olen saanut. Kehno köksä ja huushollerska
olen ollut aina, käsityönopettajakin oli kanssani sotajalalla kun luuli että kiusallani epäonnistuneita tekeleitä hänelle toin.
Mutta mitäs menneistä! Sinkkuelämään olen tottunut, enkä nyt vaihdevuosien mentyä enää muuta osaa kaivatakaan.
Harvoin olen kotona, harrastusten parissa ja liikkeellä iltaan asti, sitten tietokoneella ja lueskelemassa. En enää kotona jaksaisi mitään suhdetta vaalia enkä kaunistautua. Nyt saan ajatella vain itseäni.

Vierailija

Lainaus:

Ovat kuin "kyläpiskit" auton perässä - sitten kun se yllättäen pysähtyykin, niin hämillään, että mitähän minä tällä sitten oikein teenkään. :))

Vierailija

Akat on täynä itseään. Mutta jos vähänkin suhde takertaa niin vika on miehessä.
Malliesimerkkinä täällä riehuva pimukuvien ja "mielipiteiden " jakaja

Vierailija

Tuo nainen tarvitsisi karenssia moneen lähtöön, ensimmäiseksi jääkaapille. Ei auta punaiset kynnet, ei, vastenmielinen ihrakasa.

Vierailija

On tää niin väärin. Noita nakunaisia on jos jonkinlaista ollut viime aikoina. Missä ovat vanhat naku-ukot? Niitä ei tietysti voi edes ajatella näille sivulle, ovat niin kamalan rumia. Tasapuolisuuden vuoksi voisivat muutaman vanhan ukon käppänän laittaa.

Vierailija

Lainaus:

Kauneus on katsojan silmissä. Kaikki naiset ihania omalla tyylillään. Myös kuvan Lady.

Joo! kun laittaa vaatteet päälle olisi vähän parempi.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Kauneus on katsojan silmissä. Kaikki naiset ihania omalla tyylillään. Myös kuvan Lady.

Joo! kun laittaa vaatteet päälle olisi vähän parempi.

Pukeutuminen tilanteen mukaan. :)
Ladyllä itsetunto kunnossa, ja arvostan sellaisia ihmisiä todella paljon.

Vierailija

Ei kait ollut kysymys onko vanha mies hellä vaiko huomaavainen. Kysymys on nakukuvasta. Vanhemman miehen nakukuvasta. On aivan epäoikeudenmukaista näyttää vain naisista kuvia. Miehistä myös.

Vierailija

Lainaus:

Luinko väärin? Anteeksi!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Luinko väärin? Anteeksi!

Aloittaja peräänkuulutti vanhempien miesten huomaavaisuutta, mutta joku muu toivoi myös ´miesten nakukuvia, näiden hemaisevien (?) tätikuvien vastapainoksi. - Mutta jos joku niitä laittaa, niin kiirettä saa pitää - mode ne varmaan hyvin nopeasti poistaa. - Jos tulee kuvia, niin toivottavasti sellaisista miehistä, jotka pystyvät näkemään varpaansa seisoessaan.

Vierailija

Kylläpä on taas keskutelut.Aloittajalle haluan sanoa ,kannatta pitää se entinen ukko niin kauan kuin siinä henki pihisee.
Moneen kertaan eronneet ja karanneeet eivät etsi kuin sitä panopuuta ja paidan pesijää.
On sitten tietenkin myös leskeksi jääneitä ukon käppänöitä,vieläkö sellaista tekee mieli hoivaamaan.Nauttikaa elämästä,vapaat naiset.

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

klo.07:43
Olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä kokemuksen kautta, että "tsivät vain sitä panopuuta ja paidan pesijää".
Surullista! Hyväksikäyttäjiä kaikki tyynni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat