Ensimmäinen kuva Schumacherin onnettomuudesta julkaistu
Ensimmäinen kuva Schumacherin onnettomuudesta julkaistu
klo 15:07 | 2.1.2014
http://i.imgur.com/OQJIdFz.jpg[/IMG]
http://www.hs.fi/urheilu/Ensimmäinen+kuva+Schumacherin+onnettomuudesta+julkaistu/a1388546578939
Yrittäkää nyt olla puuttu matta tähän ikävään asiaan, ei kaipaa kommnetointia.
Jo toinen aloitus aiheesta, molemmat sopimattomia aiheita tänne, kun ihmisen hengestä on kyse.
Media-korppikotkat haaskalla ! Jokainen klikkaus netissä tietää tiliä jollekin.
Mikähän merkitys tällä managerilla on joka välissä toitottaa ettei vauhtia ollut paljon, itse veikkaan ettei lentele ilmassa voltteja aivan hiljaisella nopeudella, iltalehdessä oli kuva josta voltit kävi selville.
Olen katsonut kilpa laskettelua ja niissä on kovat vauhdit ne hyvinkin ottaa parit kuperkeikat nennekuin stoppaa.
Mika Salokin oli sitä mieltä että Shuhmi eli kaikki tai ei mitään periaatteella, niin autolla kuin muillakin vehkeillä.
Olisiko vakuutusten kannalta hyvä että olisi merkityn radan ulkopuolella tärkeetä körötellä ihan hissukseen.
Vaan kyllä siinä perheessä on rahaa ilman korvauksiakin.
Onnettomuuksia sattuu joka päivä. Ei uskoisi, että lujaa autolla ajamisesta tulee niin seuratuksi kuin mitä tämä henkilö tuntuu tulleen.
Minua ei koko ihminen kiinnosta yhtään, mutta tietenkään en kenellekään toivo onnettomuuksia.
Oma veikkaukseni on, ettei ukko tokene entiselleen saattaa olla pyörätuoli tai rollaatori heppu lopun elmäänsä jos yleesä tajuihinsaan tulee.
Miten voi tietää, ettei tuo ole ensimmäinen kuva Schumacherin kuolemasta? Ei oo elon merkkejä.
Hei, se on helikopteri!
Loppupeleissä rollaattori on mukavampi.
Ei se ole ensimmäinen kuva kuolemasta, koska hän ei ole edes kuollut, se on eka kuva onnettomuudesta joka on julkaistu, ei siis välttämättä edes ensimmäinen mitä on otettu.
Kuka väittää Schumin kuolleen. Mutta jos kuolee, kuvia kuolemasta löytyy...
Joskus se kuolee kumminkin. Jostain se kuolema alkaa, miksei tuosta? Kova kuolinisku kumminkin.
Kaikki me kuolemme, se on aivan varmaa. Kuka mitenkin.
Ihmeelliset on herramme tiet, hänkin altisti itsensä hengen kilpaurallaan satoja kertoja, sitten mitättömältä tuntuva kaatuminen on viemässä miestä hautaan.
Kyllä hämmästelen jos yksikin kuva kuolleeta mestarista julkaistaan!