Miesparkki

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei

Luin kerran jostain lehdestä jonkun naisen leikkimielisen heiton, että kauppakeskuksiin pitäsi perustaa
miesparkkeja. Kun vaimo menee shoppailemaan, hän jättää miehensä siksi aikaa miesparkkiin.
Miltäpä kuullostaisi? Mitä toimintaa siellä voisi olla? Olisko tästä hyötyä parisuhteissa?
Itse ajattelin sellaista esim. kotityösimulaattoria nalkutus-automaatilla ja äänenvärinsäädöllä.

Ps. Nyt älkää kehuko parisuhdettanne vaan kirjoittakaa yleisellä tasolla. Ottakaa luovuus ja huumori avuksi.
Hedelmäpelejä on käytävillä nytkin.

Sivut

Kommentit (84)

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei Metsänpoika,
Kovin olet huumorimielellä tänään. Jäin vaan ihmettelemään, miksi miesten täytyy lähteä mukaan, kun naiset menevät ostoksille. Mutta jos he nyt kuitenkin kohteliaina herrasmiehinä tarjoutuvat mukaan, niin eiköhän herroille löydy viihdettä ilman parkkejakin?
Nalkutusautomaatteihin en osaa ottaa kantaa, kun en tunne niiden toimintaa riittävän eksaktisti... Äänensäätöä tarvinnevat herratkin itse joskus, näin olen ollut havaitsevinani pitkän elämäni varrella!!! Kaikella kunnioituksella!!!!!

Hyvää viikonloppua ilman nalkutusta puolin ja toisin toivottelee kaikille Aluisa

Vierailija

Mulla ainakin joskus mies mukana. Luulen, että aika naisväen odottelijalta kuluisi pisteessä, jossa olisi Keltainen Pörssi, Koneviesti, Tekniikan Maailma, Rompetorin ilmoitustaulu, veikkauspiste, kahvipannu ja munkkeja...Naiset penkoisivat sillaikaa alekoreja, että jalkapohjat vain niistä näkyvät (kuulemma).

metsänpoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei Helihoo!

Tervetuloa mukaan.
Olen huomannut että keskustelijat ovat vähän arkoja. Huumorin käyttöä yritetään välttää ettei kukaan
loukkaannu?!
Aluisalle tiedoksi, että on aika yleistä että mies kuskaa vaimoaan ostoksille. Tai siis mies jää sinne
parkkiin. Kun vaimo saapuu kohtuullisen 3 tunnin kuluttua ja mies huokaa hieman pettyneenä että "nytkö
sinä jo tulit", voidaan hyvällä syyllä todeta että miesparkki on täyttänyt tehtävänsä hyvin.
Parhaassa tapauksessa mies voi suorastaan pyytää vaimoaan ostoksille.
Miehet! Mukaan keskusteluun! Itselleen nauraminen tekee hyvää.

Vierailija

Terveiset Metsänpojalle Savosta:
Isot pojat tarvitsevat ehdottomasti omat viihdykkeensä sillä aikaa kun vaimoväki penkoo alekoreja tuntikausia.
Kauppakeskuksissa ja isoissa liikkeissä on jo nyt kaikenlaista viihdykettä perheen pienimille - miksei siis myös isommille?
Nykyaikana tekniikan hyödyntäminen on vaan viitseliäisyydestä kiinni. Siellähän voisi olla tietsikat, joista olisi suora linkki kauppakeskuksen seinälle (ulos tai sisäpuolelle) ja sinne voisi miehet kirjoitetella nalkutusviestejä- miten kunkin rohkeus riittää. Ja mitä useampi mies - sitä kekseliäämpiähän sitä ollaan - vai mitä?

Vierailija

Hei anonyymi Savosta!

Olet oikeassa.
Sohvaperunamiehille voisi olla sellainen sohva että kun siihen istuu,niin kaiuttimista alkaa kuulua
eijavilpas-tyylistä puhetta liittyen kodin pikku remppoihin.
Pitäisikö olla esiintyviä taiteijoita? Minä näen mielessäni kuvan kun on "tupa" täynnä enemmän
tai vähemmän sulovilen-tyyppisiä uroita kuuntelemassa korva tarkkana Lenita Airiston vetämää
"tyylikurssia keski-ikäisille miehille".

Vierailija

Miksi se mies pitää ottaa mukaan näille niinsanotuille "shoppailureissuille". En ole koskaan ymmärtänyt sitä , että mies seisoo tylsistyneenä vieressä kun nainen kääntelee vaatteita tangolla. Haloo siskot, mies jää mielellään kotiin, kysykää sitä häneltä joskus! Olitko metsänpoika ihan tosissasi ajatuksesi suhteen...

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kylläpä teillä on hyviä ideoita ( ja virkeitä miehiä )!
Minun näkökulmastani katsottuna leposohva riitäisi. Tietenkin pitäisi olla sen verran äänieristeitä ettei kuorsaus häiritsisi viattomia. Kyllä vaimo sitten herättää kun ostokset on tehty ja sanoo: "Hei, nyt lähetään syömään." Kyllä se ukko piristyy kun ruuasta puhutaan, ihan niinkuin kotonakin.

Vierailija

Metsänpojalle sanoisin, ettei 3 tuntia miesparkissa riitä! Onhan se "kohtuullista", mutta jos ja kun vaimon täytyy kiertää kaupungin ale-myynnit ym. kaupat, ja vaikka kirpparit joissa aikaa kuluu huomattavasti, niin ehkä 5 tuntia parkissa olisi kohtuullista.. Nyt kun alkaa talviolympialaiset, niin pianhan TV:n katselussa tuo aika hurahtaisi. Muutenkin miesparkkiin tulisi varata paljon hyviä elokuvia ja katselulaiteitta/TV-vastaanottimia, että jokainen mies voisi katsella mieluista ohjelmaa. Niin, ja välipalaa tulisi miehille tietenkin tarjota, mieluiten seisovasta pöydästä.
Kerran mieheni muuten väitti tunnistaneensa minut takaa, kun kaivoin ALE-laatikolla pää suurinpiirtein laatikossa.:)

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei kaikki,
Kyllä minä ainakin pääsen yksin ostoksille, vaikka matkaa kaupunkiin onkin 15 km. Eikä minulla kyllä koskaan mene kolmea tuntia. Saattaa olla niinkin, että olen hyvin epätyypillinen nainen, kun en juurikaan käy alennusmyynneissä penkomassa vaatteita, niin harvoin uusin garderoobini.
Mutta hyviä hetkiä Metsänpojalle siellä parkissa, toivottavasti sieltä löytyy sitä huumorismielistä ajanvietettä!
Eletään silti hymyssä suin, käytiinpä ostoksilla yksin tai kaksin! Terveisin Aluisa

Vierailija

Monessa kauppakekuksessa on iso rautatavara- yms. kauppa, Ruotsista lähtöisin, jota kutsutaan ruotsiksi "pappadagis" eli suomeksi isän (tai papan) päiväkoti. :-) Helsingissä näitä liikkeitä on m.m. Itäkeskuksessa ja Kampissa. Joten miehet, sinne vaan katsomaan ja ihmettelemään sillä aikaa kun naiset käyvät alennusmyynnissä tai vaateostoksilla. - Itse jätän miehen kotiin, kun käyn ostoksilla.

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Ei tarvita erillistä miesparkkia, sillä onhan kauppakeskuksissa jo valmiina lastenparkit. Miehet sinne vähän korotetulla taksalla ja jos suostuu leikkimään lasten kanssa, niin saa olla puoleenhintaan. Kyllä pikkuvesselit tykkäisi kun olisi miehekäs kaveri lego-linnaa rakentamassa, tai kirja käteen ja ääneen lukemaan lapsille. Siinähän sitä syntyisi isä-papoille kilpailua kuka olisi suosituin ja hirmuisin tarinaniskijä. Kyllä lapsista pian kavereita tulee kun niille alkaa juttelemaan ja vähän hassuttelemaan niiden kanssa. Ei tule aika pitkäksi.
Muuten, huomioikaahan vaimonne ALE-laaripuuhat, siinä säästetään talousrahoja, joten turha mutista 10 euroa maksava moottorilehti kourassa.

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Jotkut ihmettelevät, että miksi se mies pitää ottaa mukaan ostoksille. No, on tapauksia, että lähes ainoa miehen hyväksymä liikuntaharrastus on lähteä autolla johonkin, esim. ostoskeskukseen. Siihen saa hyvän syyn kun lähtee viemään vaimoa sinne (voi sitten toisille miehille ylpeillä jalomielisellä teollaan).
Kun vaimo on kiltti ja lojaali miestään kohtaan niin kuinka hän raaskisi evätä mieheltään tämän harrastuksen?
Niin se on, että kaksin on aina tehtävä kompromisseja, tarkoittamatta tällä ketään tiettyä pariskuntaa.

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei Metsänpoika,
Mitä tarkoittanet asiattomalla viestillä?
Kyselee Aluisa ja samalla toivottelee kaikille illanvirkuille hyvää illan jatkoa!

marjutti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kun minä menen mieheni kanssa ostoksille esim. tavarataloon,niin ensin kierrämme erikseen "omat ostoksemme",ja kun känny-aikaa elämme,soitamme toisillemme jostain hyllyjen välistä ja sovimme missä tapaamme.
Jos on jotain yhteisesti suunniteltua ostosta,niin sitten käymme yhdessä katsomassa sitä.
Kaiken tämän jälkeen menemme kahville ja sitten poistumme.Tämä toimii meillä,eikä tarvitse kummankaan odotella ja tuskastella.
Yleensä mies suunnistaa "rautapuolelle" ja minä sinne ALE-laarien "ihmeelliseen maailmaan".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat