Kansalaiskeräys

Vierailija

Oletteko osallstuneet jollain tapaa Uusi lastensairaala 2017-keräykseen?
On hyödyllinen hanke.

Kommentit (7)

Vierailija

Lainaus:
Uusi lastensairaala 2017-keräykseen?
On hyödyllinen hanke.

Niin on - ainakin Helsingille.
Seuraavaksi päästään tukemaan valtion kautta heidän "kukkelishanketta."

Vierailija

Hetkinen.Uusi lastensairaala ei ole vain helsinkiläislapsille, vaan kaikki sairauteensa hoitoa vaativat lapset ympäri suomen kuuluvat sen piiriin, ihan niin kuin lastenlinna, tai yliopistollinen sairaala.
Olen osallistunut keräykseen.

Vierailija

Niinhän se on.
Poliittiset broilerimme jakavat omat verovaramme sekä lainarahat ympäri maapalloa ja omat kansalaiset jäävät heitteille.
En tue. Olen 40 vuoden aikana maksanut veroja enmmän kuin tarpeeksi tämän paikkalis- ja €urokommunismin alttarille.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Hetkinen.Uusi lastensairaala ei ole vain helsinkiläislapsille, vaan kaikki sairauteensa hoitoa vaativat lapset ympäri suomen kuuluvat sen piiriin, ihan niin kuin lastenlinna, tai yliopistollinen sairaala.

Ei niin, mutta vastakkainasettelussa voi itse kukin pähkäillä päättäjien moraalia. Maailmalla tappiollisiksi osoittautuneita "kukkeleita" lobataan tänne puoliväkisin. Rahaa ja kaupungin paras tontti tuntuu löytyvän kunhan vain saataisiin tarpeelliselta enemmistöltä allekirjoitukset. Tietenkin, jos helsingin veronmaksajat tämän miljoonatuottoiseksi todistetun museonsa haluavat itse rahoittaa, niin kaikin mokomin - minulle passaa.
Keräykseen en ole ainakaan vielä osallistunut, koska nyt on käymässä niin, että hölmön eväät syödään ensin :}

Vierailija

Suoritettiin työpaikalla keräys Helsingin uudelle lastensairaalalle,saatiinkin sievoinen summa kasaan pariltasadalta ihmiseltä.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:
Uusi lastensairaala 2017-keräykseen?
On hyödyllinen hanke.

Tiedoksi sinulle: Lastensairaalassa hoidetaan lapsia jotka asuvat eri puolilla Suomea.
Ei ole siis mikään helsinkiläisten sairaala.

Vierailija

Lainaus:

Nykyiseen Lastensairaalaan kuuluu sekä Lastenklinikka että myös vanha Lastenlinna.
Nyt nuo rakennukset tullaan sijoittamaan saman katon alle. Lastenklinikalla hoidetaan monia eri sairauksia, Lastenlinnassa taas neurologisia ja psykiatrisia ongelmia.

Koko maasta tulee potilaita Helsingin yliopistollisen keskussairaalaan hoidettavaksi sairauksissa joita ei muualla missään voida/osata hoitaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat