Kulttuuririennot

Vierailija

Oletteko käyneet viime aikoina jossain taidenäyttelyssä, teatterissa tai konsertissa? Tai vaikkapa elokuvissa (ihan leffateatterissa).

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Minulla on ollut tapana avata jokaiselle kulttuuririennolleni oma ketju, näin ollen jokaisella on ollut halutessaan mahdollisuus kommentoida juuri tuota kyseistä tapahtumaa.

Tässä kuussa vielä tarkoitus mennä katsomaan Järven lumo näyttelyä.

Ja samalla reissulla käväisen Galleria 4- kuudessa Uudenmaankadulla katsastamassa Emmi Mustosen Valon vieraana näyttelyn.
Olen tykästynyt tämän nuoren ja lahjakkaan naishenkilön maalauksiin, suosittelen sinullekin, käypä katsomassa ja kerro mitä pidit...

Vierailija
mökinmuori

Minulla on ollut tapana avata jokaiselle kulttuuririennolleni oma ketju, näin ollen jokaisella on ollut halutessaan mahdollisuus kommentoida juuri tuota kyseistä tapahtumaa.

Tässä kuussa vielä tarkoitus mennä katsomaan Järven lumo näyttelyä.

Ja samalla reissulla käväisen Galleria 4- kuudessa Uudenmaankadulla katsastamassa Emmi Mustosen Valon vieraana näyttelyn.
Olen tykästynyt tämän nuoren ja lahjakkaan naishenkilön maalauksiin, suosittelen sinullekin, käypä katsomassa ja kerro mitä pidit...

Hetkinen, mistähän tässä on kyse?
Oltiin Järven lumo ja Wardi-näyttelyssä viikonloppuna. Järven lumo on loistava, Wardi taas "avartava".
Vielä kun pääsisi katsomaan leffaa Renoir, paljon olisi nautintoa koettu.

Vierailija

Ateneumin 3. krs menee remonttiin, mutta talossa seuraava näyttely on Tove Janssonin töiden näyttely.

Vierailija

Eilen Tampereella katsomassa Prinsessa musikaalia.
Pidin kirjasta, pidin elokuvasta ja pidin myös musikaalista.
Omalta kohdaltani voin suositella musikaalia, muistakaa ottaa iso paketti nenäliinoja mukaan..

Tampereen teatteritarjonta, kuin muukaan kulttuuritarjonta ei häpeä eikä häviä laadullisesti yhtään pääkaupunkiseudun tarjonnalle.
Helsinkiläisillä ja meillä sen läheisyydessä asuvilla ihmisillä on vain usein se yksisilmäinen asenne että kaikki tärkeä on keskittynyt pääkaupunkiin.
Oikeastaan Helsinki on aika syrjässä muusta suomesta.

Vierailija

Tänään menemme katsomaan A. Uotilan näyttelyä Amos Anderssonin museoon. On viimeistä päivää avoinna. Ko. taidemuseo on Helsingissä ainoa joka on avoinna myös maanantaisin, on yksityinen museo.
En ota kantaa politiikkaan eli sen perusteella en mene vasurikaupunkiin Tampereelle.n

Menkööt ne jotka suunnistavat aatteen perusteella. Muoria ei pääkaupungissa kaivata, täällä on landelaisia jo
ihan tarpeeksi. Toki suurin osa on ihan okväkeä, ei mitään kiihkoilijoita.
Meillä on täällä sen verran paljon kaikenlaista tarjontaa ettei tarvitse lähteä landelle minkään asian vuoksi.
Itse olet varsinainen luutunut nurkkapatriootti joka kateuksillaan haukkuu kaupunkilaisia aina kun voi. Säälittävä piirre ihmisessä, liittyykö vanhuuteen?
Pysy siis poissa Ateneumista ja muista kulttuurinlinnakkeista.

Vierailija

Oho! Onpa anonyymi 11:26 noussut tänä aamuna väärällä jalalla. Nyt aurinko paistaa ja talvipäivä on mitä kaunein. Kannattaa nauttia siitä, mennä ulos ja kerätä valosta ja raikkaudesta voimia. Useimmilla ihmisillä olo paranee jo valon vaikutuksesta.

Vierailija

Lainaus:

Tänään menemme katsomaan A. Uotilan näyttelyä Amos Anderssonin museoon. On viimeistä päivää avoinna. Ko. taidemuseo on Helsingissä ainoa joka on avoinna myös maanantaisin, on yksityinen museo.
En ota kantaa politiikkaan eli sen perusteella en mene vasurikaupunkiin Tampereelle.n

Menkööt ne jotka suunnistavat aatteen perusteella. Muoria ei pääkaupungissa kaivata, täällä on landelaisia jo
Meillä on täällä sen verran paljon kaikenlaista tarjontaa ettei tarvitse lähteä landelle minkään asian vuoksi.
Itse olet varsinainen luutunut nurkkapatriootti joka kateuksillaan haukkuu kaupunkilaisia aina kun voi. Säälittävä piirre ihmisessä, liittyykö vanhuuteen?

Voi herttinen sentään!
Sekö on nurkkapatrioottista mielestäsi jos käy kulttuuririennoissa ympäri suomea eikä tyydy vain yhden määrätyn kaupungin tarjontaan?
Mietippä vähän mitä kirjoittelet.
Onko sinulla kovin paha olo?

Maanantain sijasta Amos Andersonin taidemuseo on suljettuna tiistaisin.

tmaria
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Heippa tällekin palstalle!

Minä olen käynyt viimeksi katsomassa parin taiteilija-ystäväni näyttelyä
ja opettajani näyttelyä. Kuvataiteilijoita kaikki.

Leffassa en ole käynyt aikoihin, viimeisin taisi olla tuo Peter Franzenin
ohjaama leffa; en nyt muista tähän hätään sen nimeä. Ihan hyvä se oli,
vaikkakaan ei mielestäni loistava.

Seuraavaksi pitää suunnistaa katsomaan Wardin näyttelyä ja A.Uotilan.

Nooh, kyllä hyvää kulttuuritarjontaa on muuallakin kuin täällä Hesan
päässä. Nautitaan taiteesta ja aivan ihanasta talvisäästä!

-tmaria-

Vierailija

Minä sain lahjaksi 2 lippua oopperaan,ohjelman esityksen saa valita itse.Liput on käytettävä toukokuuhun mennessä.
Pitää ruvet tarkastelemaan ,mitä esityksiä siellä on tarjolla.

Vierailija

Lainaus:

Vaikka minulta kielletäänkin Helsingin kulttuurilinnakkeet niin illalla Kansallisteatteriin katsomaan kuinka kyyhkyset katoavat.
Huomena Matkamessut.

Vierailija
mökinmuori

Eilen Tampereella katsomassa Prinsessa musikaalia.
Pidin kirjasta, pidin elokuvasta ja pidin myös musikaalista.
Omalta kohdaltani voin suositella musikaalia, muistakaa ottaa iso paketti nenäliinoja mukaan..

Tampereen teatteritarjonta, kuin muukaan kulttuuritarjonta ei häpeä eikä häviä laadullisesti yhtään pääkaupunkiseudun tarjonnalle.
Helsinkiläisillä ja meillä sen läheisyydessä asuvilla ihmisillä on vain usein se yksisilmäinen asenne että kaikki tärkeä on keskittynyt pääkaupunkiin.
Oikeastaan Helsinki on aika syrjässä muusta suomesta.

Kun nyt pidät puolustuspuhetta syrjäseuduista eli todellisesta landesta, mitähän kulttuuria tarjoaa esim. Salla talviaikaan tai ylipäätään?
Onneksi on aivot joilla ajatelal, ei tarvi uskoa kaikkea puppua.
Kävin Ateneumissa ja Amos Anderssonilla viime viikolla.
Ensi viikolla olisi kirjastossa esitelmä liittyen liettualaiseen kulttuuriin. harmi, samana iltana on yhdistyksen 95-vuotisjuhla joten sinne menen kun olen maksanut osallistumisen. Haittana on se että tapahtumia on samana päivänä usein.

Vierailija
mökinmuori

Vaikka minulta kielletäänkin Helsingin kulttuurilinnakkeet niin illalla Kansallisteatteriin katsomaan kuinka kyyhkyset katoavat.
Huomena Matkamessut.

Sama täällä, en piittaa vaikka joku kieltää jotain, oma on valintani. Huomenna matkamessuille. Teatterissa käyn aika usein myös, samoin elokuvissa.
Ikävää että joku yrittää moittia jotain paikkakuntaa ja sen asukkaita. Tuollaisiakin piirteitä siis kateudessa on.

Vierailija

Lainaus:

Oho! Onpa anonyymi 11:26 noussut tänä aamuna väärällä jalalla. Nyt aurinko paistaa ja talvipäivä on mitä kaunein. Kannattaa nauttia siitä, mennä ulos ja kerätä valosta ja raikkaudesta voimia. Useimmilla ihmisillä olo paranee jo valon vaikutuksesta.

Joillain on sentään moraalia, sitä ei ole tiolla joka haukkuu pääkaupuniseutua ja sen asukkaita. Kateus näkyy kohdistuvan vain helsinkiläisiin. Kallista täällä on asua, mutta se ei ole haitta kuin köyhille.

Vierailija
mökinmuori

Voi herttinen sentään!
Sekö on nurkkapatrioottista mielestäsi jos käy kulttuuririennoissa ympäri suomea eikä tyydy vain yhden määrätyn kaupungin tarjontaan?
Mietippä vähän mitä kirjoittelet.
Onko sinulla kovin paha olo?

Maanantain sijasta Amos Andersonin taidemuseo on suljettuna tiistaisin.

Ei ole paitsi silloin kun jotain näyttelyä puretaan.
Jos on muualta tulevai vieraita kaupungissa ja kaivataan ohjelmaa maanataiski, silloin on Amos hyvä ratkaisu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat