almanakka

Vierailija

Mistähän löytyisi dikitaalinen selvänäyttöinen sumenkielinen päivyri,että ei tarvitsisi pohtia mikähän päivä tännän on,vaan lukisi näytöltä tähän tapaan: TORSTAI 9.1.2014 Apuvälineistä ei,

Kommentit (13)

Vierailija

Toin eräältä reissulta pikku mööpelin. 25 senttiä levee ja 8 cm korkee. Vihreät numerot riittävän selvät, kirkkautta voi säätää. Herätystoiminta pirinällä sekä valolla joka kirkastuu hitaasti. Radio joka myös käynnistyy herätyksen myötä ja sammuu illlalla valitulla viiveellä.

Vierailija

Ei tietsikan alareunassa näy päivää kuten :PERJANTAI (lääkkeet dosetissa) vähän monimutkaista ,varsinkaan jos ei ole tietsikkaa.

Vierailija

Lainaus:

Ei tietsikan alareunassa näy päivää kuten :PERJANTAI (lääkkeet dosetissa) vähän monimutkaista ,varsinkaan jos ei ole tietsikkaa.

Kyllä minulla ainakin näkyy myös viikonpäivä, kun laittaa kohdistimen kellonajan päälle.

Vierailija

Minun pitää klikata sitä kellonaikaa tai päivämäärää, että tulee päivän nimi näkyviin. Siis kalenteri tulee esille.

Vierailija

Lainaus:

Minun pitää klikata sitä kellonaikaa tai päivämäärää, että tulee päivän nimi näkyviin. Siis kalenteri tulee esille.

Kiitos vinkistä! Minä en edes ole "tajunnut" klikata sitä kellonaikaa. En ole kai tarvinnut kalenteria.

Aina oppii uutta!

Mukavaa päivää!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Kiitos vinkistä! Minä en edes ole "tajunnut" klikata sitä kellonaikaa. En ole kai tarvinnut kalenteria.

Aina oppii uutta!

Mukavaa päivää!

Sama juttu minulla,pitää ottaa käyttöön.

Vierailija

Ei sitä kellon aikaa tarvitse klikata, ainakaan minun koneella, vie vain kursorin kellonajan päälle, niin näkyy päivämäärä ja viikonpäivä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat