Toin eräältä reissulta pikku mööpelin. 25 senttiä levee ja 8 cm korkee. Vihreät numerot riittävän selvät, kirkkautta voi säätää. Herätystoiminta pirinällä sekä valolla joka kirkastuu hitaasti. Radio joka myös käynnistyy herätyksen myötä ja sammuu illlalla valitulla viiveellä.
Tietsikkani alarivin oikeassa reunassa kellon aika, jota osoittamalla tuo nuo toivomasi tiedot ruutuun.
Toin eräältä reissulta pikku mööpelin. 25 senttiä levee ja 8 cm korkee. Vihreät numerot riittävän selvät, kirkkautta voi säätää. Herätystoiminta pirinällä sekä valolla joka kirkastuu hitaasti. Radio joka myös käynnistyy herätyksen myötä ja sammuu illlalla valitulla viiveellä.
Ei tietsikan alareunassa näy päivää kuten :PERJANTAI (lääkkeet dosetissa) vähän monimutkaista ,varsinkaan jos ei ole tietsikkaa.
Kyllä minulla ainakin näkyy myös viikonpäivä, kun laittaa kohdistimen kellonajan päälle.
Minun pitää klikata sitä kellonaikaa tai päivämäärää, että tulee päivän nimi näkyviin. Siis kalenteri tulee esille.
Kiitos vinkistä! Minä en edes ole "tajunnut" klikata sitä kellonaikaa. En ole kai tarvinnut kalenteria.
Aina oppii uutta!
Mukavaa päivää!
Sama juttu minulla,pitää ottaa käyttöön.
Minulla tulee tämä kun klikkaa sitä päivämäärää.
(Tuo suurempi pvm on sivupalkin pienoiskuvissa.)
Tässä on sivupalkin pienoisohjelmakuvakkeita.
Tietosuoja
Kalenteri
Sää
Kello
Ei sitä kellon aikaa tarvitse klikata, ainakaan minun koneella, vie vain kursorin kellonajan päälle, niin näkyy päivämäärä ja viikonpäivä.
Niin.
Tällainen tulee kun vain vie kursorin kellonajan päälle.
Päivämäärä ja viikonpäivä.
Ja kaikkea muutakin mielenkiintoista voi
löytää melkein vahingossa. :)
Siinäpä juuri 17:42 kuvassa ne pienoisohjelmat.
Joista voi valita.