Seksi-Kööri alapääjuttuineen

Vierailija

Pitää vaan vallassaan tätä palstaa, toimituksen saamattomuuden ansiosta, palsta olisi aivan hyvin uudistaa jo vuosia sitten kun sen uudistamisesta alettiin puhua, täysin taitamatonta on verkko-toimituksen työskentely.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Meitä ihmisiä on niin kovin monenlaisia ja aiheetkin sen mukaisia.
Minä henkiläkohtaisesti luen otsikon ja osaan päätellä sopiiko aihe minun luettavakseni vai ei.

Minusta olisi äärimmäinen vääryys, jos toimituksella olisi niin suuri valta päättää mistä täällää kirjoitetaan ja keskustellaan.

Asiallinen kirjoittelu on ihan mieleistä luettavaa. Räikeät tapaukset on luku sinänsä ja toimituksen harkintakyky riittää niiden poistamiseen.

Seksuaalisuus on osa ihmisen kokonaisuutta ja siitä on oikeus myös tuoda mielipiteensä julki.
Maailma ja asiat menee eteenpäin vääjäämättä ja niin myös avoimuus seksuaalisuuteen.

Minä ainakin kannatan erilaisuuden sietämistä täällä kirjoittamiseen.

Vierailija

Niinpä, minustakaan ei täällä ole olemassa mitään "seksikööriä", joka ei saisi kirjoitella, mitä haluaa, myös seksiin liittyen. Siis myös seksuaaliset aiheet pitää minunkin mielestäni hyväksyä, vaikka joku pelkääkin niitä.
Voihan sitä jättää lukematta sellaiset keskustelut, jotka eivät kiinnosta. Esim. kun naiset kirjoittavat vaikkapa käsitöistä, niin harva mies niistä on kiinnostunut, ja silloin luonnollisestikaan mies ei vastaa niihin keskusteluihin, eikä niitä varmaan luekaan...?
Eikö siis seksikeskusteluihinkin voida reagoida samalla tavalla? Tai mihin tahansa keskusteluun? Eli siis kukin kiinnostuksensa mukaan, mikä kumma siinä on niin vaikeaa?

Vierailija

Eiköhän nämä keskustelupalstat ole koko kansan huvi.Monella voi olla patoutumia ja epätietoisuuttakin eri asioista.Ei ole kovin helppoa alkaa puhua itselle aroista asioista esimerkiksi huoltoaseman äijäköörissä.Täällä voi anonyyminä asiaa pohtia
ilman leimautumista.Seksuaalisuus on ihmiselle tärkeä aihe.Kävelin rohkeasti aikuisten kauppaan ja ostin hieromasauvan koska puolisoni on kuollut.Minusta se on parempi vaihtoehto kuin alkaa seksiä vongata vastaantulevalta mieheltä.
Palvelu liikkeessä oli tosi asiallista ja miellyttävää.Ja paras unilääke on kunnon laukeaminen.

Vierailija

Olen samaa mieltä, ettei täällä mitään seksi-kööriä ole, vaan asiallisia kirjoittajia kokemuksineen, kysymyksineen ja omine pohdintoineen. Olihan YLEssäkin muistaakseni se kuuluisa sukupuolielämän kirjelaatikko, ja hyvin suosittu olikin ja asioista puhuttiin niiden oikeilla nimillä. Miksei siis täälläkin tähän maailmanaikaan.

Vierailija

Tässä on kait käynyt niin jotta aloittaja on estynyt tai haluton ymmärtämään,
että ihmiset ovat erilaisia normaaline mieltymyksineen ja että se mikä ei miellytä häntä, saattaa mielyttää toista henkilöä.

Näin ollen on oikein ja luvallista keskustella myös seksuaalisuudesta joka on erittäin vaikuttava osatekijä ihmisen elämässä.
Otsikosta jo näkee kannattaako keskustelua avata.

Vierailija

Paljon turhalta kärhämältä säästyy,jos ei mene kommentoimaan noita asioita,joista ei välitä lukea tai kirjoittaa.
Mitä sinne kinaamaan menee,jos ei kiinnosta.
Olen tuon ko.palstan kerran lukenut ja todennut,että tuon kaltainen jaarittelu ei sovi minulle,vaikka seksiä pidänkin ihan luonnollisena asiana.Sen koommin en ole katsonut tarpeelliseksi sitä palstaa avata.

Vierailija

Olen samaa mieltä.Katsoin niitä tekstejä ja minulle tuli sellainen tunne,että yksi ja sama henkilö siellä kirjoittaa;kysyy ja vastaa.No,nautinnonsa kullakin.

Vierailija

Lainaus:

Minä henkiläkohtaisesti luen otsikon ja osaan päätellä sopiiko aihe minun luettavakseni vai ei.

Minusta olisi äärimmäinen vääryys, jos toimituksella olisi niin suuri valta päättää mistä täällää kirjoitetaan ja keskustellaan.

Asiallinen kirjoittelu on ihan mieleistä luettavaa. Räikeät tapaukset on luku sinänsä ja toimituksen harkintakyky riittää niiden poistamiseen.

Seksuaalisuus on osa ihmisen kokonaisuutta ja siitä on oikeus myös tuoda mielipiteensä julki.
Maailma ja asiat menee eteenpäin vääjäämättä ja niin myös avoimuus seksuaalisuuteen.

Tuota mieltä on varmaan kaikki muutkin trollit!

Vierailija

Lainaus:

Olen samaa mieltä.Katsoin niitä tekstejä ja minulle tuli sellainen tunne,että yksi ja sama henkilö siellä kirjoittaa;kysyy ja vastaa.No,nautinnonsa kullakin.

Kyllä ihmisen pitää olla idiootti omine luuloineen. Tunnen keskustelijoita nimimerkeillä, ja kyseiseen keskusteluun ovat tietojeni anoina monet osallistuneet.

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

[quote]
[quote]

Vierailija

Tämän viestiketjun aloittaja lienee jokin pervoileva peräkammarinpoika / wanhapiika, jota risoo keskustelua asiasta, josta hänellä itsellään ei ole mitään kokemusta eikä tietoa.

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Lainaus:

Kyllä ihmisen pitää olla idiootti omine luuloineen. Tunnen keskustelijoita nimimerkeillä, ja kyseiseen keskusteluun ovat tietojeni anoina monet osallistuneet.

"ja kyseiseen keskusteluun ovat tietojeni anoina monet osallistuneet". Mitähän tässä haluat tietojasi paljastella? Me muut myös tiedämme, että anojen maailma on täällä suljettu!
Sinulla kuin muillakaan ei ole noita tietoja! Arvailla voit, mutta älä arvailujasi täällä trollaa!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Älä nyt suotta pillastu. Ihmiset kirjoittaa mielipiteensä ja tuntevat tyylisi. Aihe sinänsä on kohdallaan mutta miksi siitä tuherosta on jopa 4 viestiketjua alettu.
Se että tunnet nimimerkkejä tuolla viisillä tarkoittaa että olet verkopalvelun ihminen joka yrittää pyörittää sivustoa.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Älä nyt suotta pillastu. Ihmiset kirjoittaa mielipiteensä ja tuntevat tyylisi. Aihe sinänsä on kohdallaan mutta miksi siitä tuherosta on jopa 4 viestiketjua alettu.
Se että tunnet nimimerkkejä tuolla viisillä tarkoittaa että olet verkopalvelun ihminen joka yrittää pyörittää sivustoa.

Pohdi nyt sitä asiaa keskenäsi kaikessa rauhassa ja kirjoita taas, kun olet saanut vastauksen omaan kysymykseesi.

Vierailija

Ollaanpa koppavaa. Mutta onhan tuokin vastaus jos ei parempaan kykene.
Ohjeissa sanotaan että katso ennen aloitusta ettei ole jo ketju olemassa.

Mitä tulee kilpailuihin, onko sama kaava kuin ennen, omalle väelle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat