Nykyaikainen pankkipalvelu

Vierailija

Eli hyvin siivoa juttua. Olisi pitänyt virheestä ilmoittaa, joten kännykkä auki ja pamiseen. Luurista kuului maininta että puhelu on maksullinen ja tilillä pitää olla 20 e katetta. No eihän se toimi sillee,

Virheistä ilmoittaminen pitää olla ilmaista. Eikait siitä makseta, pankkihan voi sählätä tienaamismielessä.
Etenkin jos virhe on siinä että katteet on miinuksella laskutuspalvelun virheen takia.
No sitten kontoriin, matka maksaa. Siellä kohtelias virkailija sanoo että kaikki on varattuja, mutta tulkaa ensi viikolla vaikkapa kello 13,00.
Kotimatkalle ja varttumaan uutta käyntiä.

Kommentit (6)

Vierailija

Onko teillä muilla helppoa näppäillä kännykällä pankin tunnitenauhan pyytämiä tietoja?
Meikäläisellä menee hermot, digitaalisella lankapuhelimella vielä jotenkin pärjää.
Onkohan kännyköissä tuossa suhteessa eroja, omani on ensimmäinen ja luultavasti mallia "antiikki".

Vierailija

En tiedä millaista se on nykyään en ole käynyt pankissa vuosikausiin viimeksi hommasin verkkopankkitunnukset silloin oli pakko poiketa!

Vierailija

Lainaus:

Sähköpositilla saa ilmoitettua häslinkistä vaivattomasti!

Edellyttää että se toimii.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Sähköpositilla saa ilmoitettua häslinkistä vaivattomasti!

Edellyttää että se toimii.

Kun sen on avannut se toimii!
Käyttäjässä on vika jos ei toimi.

Vierailija

No tuo on Elisan / Saunalahden vakivastaus. Ei siitä sen enempää.

Pankkiyhteys vaatii tunnukset ja salasanan. Valitettavasti pankki ei lähettänyt uusia varmistusnumeroita ja toiminta pysähtyi. Sitten piti kyyti etsiä ja lähteä hakemaan tuoreenpia lukuja.
Ajatella, se toimi yhden kerran, sitten ilmoitti että väärä tunnus. Eli meitä virheellisiä käyttäjiä syntyi kolme kappaletta sillä siunaamalla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat