Isäntä jyrähti

Vierailija

Niinistö sanoi painavat sanansa "selkärankaseminaarissa". Aivan oikeassa oli ja täytyy vaan ihailla presidenttiämme. Häneltä vielä hyvin selkosanaisesti sanottu, julkinen sektori nielee aivan liian suuren osan bkt:sta. Kun julkkiksella (muka) saneerataan se on just niin kuin Niinistö väitti; suorittavaa porrasta rokotetaan mutta korkeampien virkamiesten ja pomojen asemiin ei kajota. Työskentelen itse tällä alalla ja allekirjoitan tuon.

En ole kokoomuksen kannattaja mutta täytyy sanoa että nyt meillä, pitkästä aikaa, on hyvä Presidentti.

Kommentit (7)

Vierailija

"En ole kokoomuksen kannattaja mutta täytyy sanoa että nyt meillä, pitkästä aikaa, on hyvä Presidentti."

Tiedät kai että presidentillä ei saa olla minkään puolueen jäsenkorttia. Hän on siis puolueeton!

Edeltäjänsä ei ehkä kaikissa tehtävissään tuota sääntöä noudattanut..?

Vierailija

Mauno Koivisto aikanaan antoi periksi ja luovutti paljon presidentin päätösvaltaa eduskunnalle/hallitukselle
Nyt voi vain nimellissti tuoda mielipiteitään julki Olisi se vaan niin hyvä jos vielä olisi pressalla valta
En todellakaan ole kokomuslainen Kataista en kestä hetkeäkään. Niinistö on aina ollut herrasmies ja ottanut huono osaisetkin huomioon .Pitkästä aikaa kunnon presidentti Suomessa ja edustava on Jennikin

Vierailija

Sinänsä hyvä, että näkemys, miten maa makaa, on viimein herännyt. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Pikkasen minua häiritsee muistikuvat hänestä ajalta jolloin hänellä oli todellista valtaa.
Tämänpäiväisen seminaarin eliitti varmaan ajatteli (korvat punaisena - toivon mukaan) että paraskin populisti.
Järjestäjät kieltivät Ylen suoran areena lähetyksen. Varmaan olivat saaneet vihiä tulevasta. Suomi on avoin demokratia kunhan julkaistava tieto on kohdettaan ylistävää. :}

Vierailija

Ei pääse koira karvoistaan, sen enempää Niinistö kuin Halonenkaan. Eikä ole tarpeenkaan, kyllä ajatuksilleen pitää uskollinen olla. Kai sentään miettivät sanomisiaan sen verran, etteivät vaikuta puolueelliselta.

Vierailija

Pressalla ei valtaa laisin. Joten helppo höläytellä ja irtopisteitä kerätä. Tämä asia on ollut tiedossa jo useita vuosia, mutta peitelläkseen alamäen, on kaikenmaailman puoluekaverit työllistetty kaikeen epäoleelliseen. Eli kokoomustouhua. Sauli on myös kokkare. Ei aate sillä kuole, mä erosin puolueesta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat