NettiET - keskustelupalsta kuihtuu kovaa vauhtia

Vierailija

- Keskustelijoiden määrä lienee jotakin 40- 50, ja sen saa selville helposti kun laskee esim. murrekeskustelun ja jumalan etsinnän keskustelijat plus muutamat villit ja vapaat. Ei aika pienet on piirit.

- Sitten on muutama suunsoittaja jokaisella palstalla, jotka ovat ottaneet yleisvittuilun elämäntehtäväkseen.

- Sitten myös summittainen ja perustelematon viestien poisto vähentää mielenkiinto enää kirjoittaa yhtään mitään.

Sivut

Kommentit (76)

Vierailija

Lue säännöt! Ne ovat erittäin tiukat. Mutta siitä huolimatta foorum on tasoltaan huonontunut.

Luulen että rekisteröityneitä on toista tuhatta!

Vierailija

Lainaus:

Lue säännöt! Ne ovat erittäin tiukat. Mutta siitä huolimatta foorum on tasoltaan huonontunut.

Heheheeehiii, luule vaan.

Vierailija

Rekisteröityminen on hankalaa - taas yksi salasana. Niitä on aivan liikaa ihmisillä, jotka ovat aktiivisia netissä. Kukaan tuntemistani ihmisistä ei halua rekisteröityä mihinkään. Palsta kuihtuu, jos ei saada lisää fiksuja ihmisiä keskustelemaan. Ihmettelen kovasti, miten rekisteröityminen voisi poistaa häiriköt??? Kuka tahansa voi rekisteröityä millä nimellä tahansa....

Vierailija

Lainaus:

Säännöt on ehkä tiukat. Mutta eihän täällä kukaan valvo. Jopa nimimerkkiä myöten saa kirjoitella "vitun lipojaa", kovassa käytössä tuo sana on muutenkin.
Kirjoittajia saa haukkua mielenvikaisiksi, hulluiksi, vainoharhaisiksi.

Vaikka tuon vajakin kirjoituksia poistetaan paljon, niin sulkua eivät anna. Puolenvuoden tauko helpottaisi paljon. Ei toki enää tällä sivustolla. Asialliset kirjoittajat on pesiytyneet muihin foorumeihin.

Vierailija

Lainaus:

Rekisteröityminen on hankalaa - taas yksi salasana. Niitä on aivan liikaa ihmisillä, jotka ovat aktiivisia netissä. Kukaan tuntemistani ihmisistä ei halua rekisteröityä mihinkään. Palsta kuihtuu, jos ei saada lisää fiksuja ihmisiä keskustelemaan. Ihmettelen kovasti, miten rekisteröityminen voisi poistaa häiriköt??? Kuka tahansa voi rekisteröityä millä nimellä tahansa....

Rekisteröityminen pitäisi perustua pankkitunnukseen. Eli todelliseen henkilöön. Muutoin aivan turha juttu.
Toki keskustelua selventäisi, mutta silloin ei kukaan saisi olla myyminä.

Tuo kovasuinen nainen omisti hirveän määrän virallisia rekisteröitymisiä tuolla aurinkosivustolla. Operaattorin pikku etuja.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Rekisteröityminen pitäisi perustua pankkitunnukseen. Eli todelliseen henkilöön. Muutoin aivan turha juttu.
Toki keskustelua selventäisi, mutta silloin ei kukaan saisi olla myyminä.

Tuo kovasuinen nainen omisti hirveän määrän virallisia rekisteröitymisiä tuolla aurinkosivustolla. Operaattorin pikku etuja.

Ja paskan marjat! Tiätkö edes mikä on operaattori?

metsänpoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Lainaus:

Heheheeehiii, luule vaan.

Hehheelle tiedoksi! Pikainen tarkistus osoitti:
Ystävänhaussa on tällä hetkellä 1175 ilmoitusta, mutta samaa nikkiä esiintyy jonkin verran. Kuitenkin 1000 ylittyy roimasti! Ja aktiivi-nikkikeskustelijat päälle.

Nikkilettelosta oli joskus suunnitelmia, mutta ei sitä ole vielä tehty?

Vierailija

Mitä väliä vaikka kuinka paljon rekisteröityneitä.Vain pienenpieni osa kirjoittaa aktiivisesti.
Minä kyllä karsastaisin rekisteröityä pankkitunnuksilla.

Vierailija

Minusta kuitenkin on hyvä,että tämmöinen mahdollisuus on olemassa.
Jokainen voi kirjoittaa silloin, kun tuntuu siltä ja huvittaa.

Vierailija

Satunnaisena käyttäjänä olen huomannut ihan saman,että ET-netti kuivuu hyvää vauhtia.
Muutama vuosi sitten täällä oli aika ahkeraa ja asiallista kirjoittelua,on sitä nytkin,
mutta monta kertaa hyvät asiat pilaa joku,jolla ei olekaan muuta tarkoitusta,kuin sotkea asioita.
Ei ole ylläpitokaan ajan tasalla.Uudistuksista on puhuttu vuosia,mutta mitään ei tapahdu,aika saamatonta porukkaa.

Vierailija

Minä ainakin käyn täällä taviaikaan päivittäin katsastamassa,
missä mennään ja jos jokin asia kiinnostaa laitan muutaman sanan.
Mutta kaipaan täällä joitakin aikaisemmin mukana olijoita.

Vierailija

Kyllä tämä saa tälläisenään kuihtuakkin tilalle toinen ja paremmin valvottu, sekä nimimerkit käyttöön, tarkoittaa käytännössä omien tietojen antamista eli rekisteröitymistä, kuten laadukkaaseen keskusteluun kuuluvalta palstalta edellytetäänkin.
Kaikki alatyylin kommentit poistetaan ja toiseen kirjoittajaan kohdistuva nälvitä pois, jokainen kirjoittaa aiheeseen kuuluvista asioista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat