Sivut

Kommentit (8331)

Sarmuusalla oli niin hyvä idea tuola ylempä jotta ihan pittää vastata.
Tapaamista pittää alakaa suunnittelleen heti ku "mättäät kuivuu", ja tehhään kaikki justiin niiku asia sovitaan.
Kauas on tietysti pitkä matka, mutta katellaan.
Kuvan oon ottanu postikortista.

Vielä tuosta oravahotellista. Niitä käy siinä ainaki kolome eri oravaa, meistä ne on mukavia eikä haittaa.Tuossa lähellä on pieni mettä josa niillä luultavimmin pesä. Lakisääteisistä oravien ja lintujen ruokinnasta en tiiä. Ei oo kukkaan vielä ainakaan mittään sanonu.

t. Brinna

Sitähän mie vaan tulin kertomaan, et oon kyl kiinnostunnu tapaamisest jos ei käy kovin hankalaks matka.
Juu säännöt on OK, enköhän mie niien kans jotenkiin pärjää. Yritän olla kiltist jos toteutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Klo 18.59 viesti on minun,jäi vaan kesken,kun ovikello soi.
En ole näitä murtehia avannut pitkiin aikoihin ja rupesin tuota touhua ihmettelemään ja sitten huomasin,
että tmariakin on täällä ja moni muukin.
Reissuun olen valmis,sehän on selvä:)
T: -marjutti-

On minullakin vitsi,avioparin määritelmä:

Aviopari on sellainen,että siinä on aina kaksi.Toinen on aina oikeas ja toinen on aviomies.

Heips,viäl---
pikkuse mä selitä vähän lissä ja murteel,vaik nyt sit ei joku ymmärtäiskä.
Heiti ilmaan tapaamisjutu tual erellisel sivul ,kaikkie ystävällismiälisten kavereitten kans tehtäväks ja Sarmuusa tarttus aihesse ensmäisenä.
Siis tarkotus ei ollu et,mentäis Sarmuusan kotti, vaa,et keksittäis yhdes tämän kevän aikana,koko evakkoporukka,joku tapaamine,matka,retki tai kivoje ihmiste leiri ja Sarmuusa laskeskeli,et mis simmone olis,siis paikka,mihin jokasel kival olis suurinpiirtei mahrollist tulla.
Antaka vaa ehrotuksi,joku mua jo komentilijaks ja mollamaijaks kutsus,mut tämä ei ol mikkä komennus vaa ehrotus,et ajateltais muutaki ku kinamissi.
Molla,o muute nimi,miks mua olla joskus kutsuttukki;) ei hassumppa.
Kerra me olla yhre toise poruka kans (suomi24.fi tehty risteily),mut mikä vaa oteta harkintaa,eiks nii? Vai kui?

Moi Marjutti ja kumppanit!

Täällähän minä;). Kyllä sitten naama puhutaan väsyksiin,
kuten tuossa Brinnan kortissakin lukee. Täytyy ruveta ihan
naamalihaksia harjoittamaan, ettei kramppi iske.
Minä laulan nykyisin kuorossa ja se meidän kuoron-
johtaja muistuttaa meitä siitä, että suu pitää avata kunnolla
ja että on muistettava artiguloida kunnolla. Meinaan, että sekin
käy harjoituksesta. Ja kyllä me harjoitusmielessä naamaakin
väännellään, silloin ei passaa naapuria vilkaista.

No niin, palataan.

-tmaria-

Palaanpa vielä saman tien.

Mulla tuli tässä päivällä sellainen ajatus, että hoidetaanko se
tapaamisaika ja paikka jotenkin muuten kuin tässä yleisessä
foorumissa? Kyllä me siihen keinot keksitään, miten toisemme
muulla tavoin tavoitamme...
jos/kun häirintämielessä kaikki eivät pidä "lähetä yksistyisviesti"
nappulaa päällä.

Varsinkin, kun me evakot ollaan tultu ihan hetkessä niin kuuluisiksi,
että parempi pitää paparazzit loitolla...;)

Mitä mieltä ootte te tähän asti ilmoittautuneet, Ymi, Sarmuusa, Brinna,
Ryökäle, Usvis...ja ketä muita samanmielisiä tuleekaan?

-tmaria-

....vastaanpa,kun tässä olen,Katinka tuolla on myös mukaan tulossa jos matka vain suinkin on siedettävä,niin ymmärsin.
Tietenkin sinä myös tmaria ja varmaan lähtee Mehtis,kun söpösti pyytää? Oletan ;)
...löytyy varmaan vielä muitakin????? Odotellaan.Mietitään paikkaa.
Niin ja tapaa...miten se kutsu ja missä ja minne? Yhdelle ehkä kaikki halukkaat voisivat ilmoittautua ja sitten sp.llä tai kirjekuorella???

Moi!

sorry Katinka, unohdin sinut tuosta tähänastisista ilmoittautuneista!
Sähköpostiosoitteet on itsekunkin hyvä saada, tiedän kyllä, miten se
onnistuu.

juu, Mehtis olis kyllä mahtava saada mukaan!
Ja moni muukin!, ootellaan ihan rauhassa.

Ilmoittautuminen käy kyllä tässä yleisellä foorumilla ja hyvä näin
ollakin. Pidetään me, Usvis, kirjaa ilmoittauneista ja
vaihdetaan emailit jonkin ajan päästä.

Öitä vaan!

-tmaria-

Ai työ tiälä outta vielä evakossa. Mie hölömiskö kävin piiitkkäm puhheem pitämässä murtteissa. No miule nyt on tietysti sama jotta kynnänkö mie vai etinkö mie hevosta!
Miun kirjutukset on yhtä tyhjän kansak.

Minnekkä työ oisitta minnuu roijjoomassa? Kerkisin alottoo ja nyt en uskala etelliseltä sivulta lukkee, kun tämä suurela vaivala aikkaansuama hävvii.
Joko mie alan teryleenihousujani rässätä? Laita usvis viesttii ja selevitä vähä.

t.mehtis

Kun lähetään evakkoon niin eekös se tarkota että entinen jiäp taakse.
Kun myö anonyymit oltiin tuolla murrepuolella niinkun luvata, ei oltu kirjaavuttu .
NO nyt kun suatiin muka oma palsta jossa voetas aena ihan asioistakkii asioista sannoo vaehtoo
Mutta kas kummoo,kaekki ne mokomat tul perässä,eene ossoo ies tapella keskenää.
Männää myö anonyymit takasin murrepuolelle,jospa siellä voes nyt ihan raahassa oekeeta asioita pohtia.

Huomennii!

On näköjjään siivvooja käynnä, kun ketju on lyhentynnä. No eihän se miärä vuan luatu.

Tuossa ano ihmettel, ollakko vai eikö olla ja missä. Oiskohan hälle jotennii jiännä virhheellinen kuva tästä ketjusta? Käsittääksen tänne suapi kirjuttoo samoilla siännöillä kuin muuvallekkii niin nikillä kuin anonakkii tai sekä että. Siännöissähän sanottaan, jotta mikkää häiriköinti ei oo suotavvoo missään.

Jos en tuas käsittännä viärin, tämä ei oo sulettu porukka, vaikka samat tunttuut nikeillään kirjuttavan, vuan jokkainen on siirtynnä tänne omasta tahosttaan. Ei minnuu ainakkaa kukkaa oo tänne masinoinna. No ite ilimotin tuolla murtteissa, jotta siirryn toistaseks tänne. Eikä tämä oo sillenkkään sulettu, jotta ei vois välillä kirjuttoo perusmurtteissiin tai minne haluvvaa.

Osasinko nyt tarppeeks sekottoo? Niin jotta senkun tulet mukkaan ja kirjuttelet salaneuvoksena tai nikillä tai milloin mitennii. Tiijä, miten paljon parannusta toisit mukanas. Mitä usseempi käypi kirjuttamassa, sitä suurempi piirikkii on ja sitä enemmän tulloo uussii näkökulummii.

Sama koskkoo tietennii muittai ihmettelijöitä.

Miepä peitt.... eiku kiskon nyt viimisetkkii vällyt niskasta. Nouskkeehan, päivä koittaa! Lupsakkoo päivvee, evakot!

Ryökäle

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat