Kapinen kettu

Vierailija

Tämä palsta on kuin kapinen kettu, ohjelmoitu päin persettä, ei toimi kuten on suunniteltu, jumittaa kaiken aikaa ei ole palvelimessa ns. potkua aivan liian alimitoitettu, tai sitten on jokin mainos sivusto joka jauhaa taustalla, että teho ei piisaa.

Kommentit (8)

gastella2
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Etpä ole ainoa. Itse olen ollut aivan tuskastunut jo monena päivänä. Muualla toimii, ainakin huomattavasti paremmin. Ei pääse sivustolle, ei pääse pois ja saa odotella tosi kauan kaikkea.
gastella

Vierailija

No niin selvisihän se toisella selaimella jossa ei ole mainos stopparia palstahan on ahdettu niin täyteen mainosta ettei mikään palvelin tuollaisessa viidakossa kykene selviuämään.

lumihuntu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Koko päivän on jumittanut tänne sivuille pääsy.
Toisin kun olin aikonut, kirjoittelut jäänee tänään tähän, en jaksa odotella ja edestakaisin nappeja painella. Joskohan huomenna toimisi jo paremmin.

Terkut kaikille jotka tänne sivulle vilkaisevat :-)

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
gastella2

Etpä ole ainoa. Itse olen ollut aivan tuskastunut jo monena päivänä. Muualla toimii, ainakin huomattavasti paremmin. Ei pääse sivustolle, ei pääse pois ja saa odotella tosi kauan kaikkea.
gastella

Viikonloppuna avautuivat sivut nopeammin, jo kaksi viikkoa on tätä tuskailua tämän hitauden kanssa, kismittää.
Minulla on 4G ja pitäisi olla nopea, mutta ei!

Vierailija

Saattaapi heilläkin olla jotain päivitys- ja huoltoajoja?
Monet kyllä ilmoittelevat niistä aiemmin.

Vierailija

Ei he mitään uudista. Vanhat palvelimet on tukkeessa. Tätä samaa on eräillä muillakin heidän sivustoilla
Yrittävät häätää ihmiset pois ja sulkea koko sivuston. Nuo mainokset ei paljoa kolikoita tuota ovat myös lehtitalon omia aika pitkälti.
Sanoma konserni on myynnyt osia pois ja keventänyt toimiaan. Kataisen politiikka puree heihinkin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat