Runo: Silitä

Kommentit (8)

Vierailija

Lainaus:

Runon aihe ihan jees, mutta toteutus surkea.

Ihan samaa mieltä! MIKSI pitää julkaista mokomaa roskaa?!

Vierailija

Kosketuksen merkitys nykyisin ihan pielessä.Odotellaan vaan sitä aikaa kun robotit hoitaa kaiken,varsinkin vanhukset! Ehkä vielä JOSKUS silloin viimeistään kun omalle kohdalle sattuu,tajutaan MITÄ on IHMISEN kosketus.Kunpa ei tarvitsisi itse sitä aikaa kokea! Hyvää tulevaisuutta vaan robottien "käsissä".... upea runo,koskettava.Kiitos!

Vierailija

Saaa mieltä todella kaunis koskettava runo. Kottanut ja halunnut olen kaikkille läheisilleni antaa noinkin aikaani Ja mielestäni onnistunutkin, elämä kouluttanut herkkyyteen Mmonelle olisi ihan hyvä harjoitella tuollainen taito poistuisi kovuus sydämestä ja myös monen yksinäisyys katoaisi

Vierailija

Ja näitä nykyajan "orpoja" tulee koko ajan lisää,lisää!

Lainaus:

Saaa mieltä todella kaunis koskettava runo. Kottanut ja halunnut olen kaikkille läheisilleni antaa noinkin aikaani Ja mielestäni onnistunutkin, elämä kouluttanut herkkyyteen Mmonelle olisi ihan hyvä harjoitella tuollainen taito poistuisi kovuus sydämestä ja myös monen yksinäisyys katoaisi

Vierailija

Ihana ihana ja niin totta.Kosketus on tositärkeä asia,kaikesta pahuudesta ja ilkeydestä ja väkivallasta huolimatta.Huomioi läheinen ihminen,ojenna käsi ja silitä,rauhoittele RAKASTA. t.yx silitystä ja läheisyyttä kaipaava

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat