Google katunäkymäpalvelu

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Mitä mieltä olette tälläisestä palvelusta?

Sivut

Kommentit (17)

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olen jo käynyt kurkkimassa tuttuja osoitteita, hyvin näkyivät mökin pihan kukkapenkitkin. Vielä en osaa sanoa, mitä siitä ajattelisin. Sellainen juttu kuitenkin tuli mieleen, että kumpa rikolliset vaan eivät rupeaisi mitenkään hyödyntämään!

Vierailija

Yksityisyydestä puhutaan nykyisin paljon ja myös sen kunnioittamisesta. Juttu on kuitenkin niin, että jos julkisella paikalla örvellät tai teet jotakin sellaista mikä ei kestä päivänvaloa, on turha syyttää siitä muita kuin itseään. Yksityiset alueet ovatkin sitten jo toinen juttu.
Se, että meidän talomme etupihoineen on kuvattu, ei minua häiritse yhtään. Näkyyhän se katukuvassa muutenkin.

Vierailija

Mun mielestä aivan loistava! Kävin juuri tutkimassa, miltä ystäväni uusi asunto näyttää ulkopuolelta :)

Vierailija

Tää juttu on kätevä matkustaessa vaikka ulkomaillekin,voit ennakkoon tarkastella katukuvia miltä siellä näyttää minne oletkin menossa ja hotellit ulkoapäin.Eikun Googlaamaan.Kattokaa että vaikka olette itte päässeet katukuvaan silloin kun näitä on kuvattu,ainakin mun miniä oli päässy kuviin lasten kans Fuengirolassa,et sillai. ;))))

Vierailija

Hö! Miten katunäkymän löytää? Yritin googlata omaa osoitetta, en saanut mitään katukuvaa.. Voisiko joku ystävällisesti neuvoa minua tässä asiassa. Kiitos!

Vierailija
katinka

Olen jo käynyt kurkkimassa tuttuja osoitteita, hyvin näkyivät mökin pihan kukkapenkitkin. Vielä en osaa sanoa, mitä siitä ajattelisin. Sellainen juttu kuitenkin tuli mieleen, että kumpa rikolliset vaan eivät rupeaisi mitenkään hyödyntämään!

Ai kukkapenkit meilläpäin oli kuvattu niin että lunta oli vielä maassa. Aikasen törkyisiäkin pihapiirejä oli näkyvissä ihan hirvitti niitä katsellessa.
Metkaa että kuvaa pystyi pyörittelemään niin että koko pihapiiri oli selkeästi näkyvissä.

Vierailija

IHMISET ELÄÄ TAVALAAN JA OMALLA RAHHALLAAN.
TONTIT EI OLE NÄYTE IKKUNOTITA.TURHA ORVOSTELU ON PERIISTÄ.

Vierailija

Hei! Kun olet osoitteen kirjoittanut ja klikkaat punaista osoitinta kerran, siihen yleensä avautuu katunäkymälinkki. Sitä klikkaamalla pääset siihen osoitteeseen kadulle. Kadulla on nuoli kumpaankin suuntaan ja sitä painamalla voit edetä haluttuun suuntaan. Olen ulkomailla ja oli hienoa huomata tämmönen palvelu ja pääsi kotiin kattomaan...

Vierailija

Hyvä! Niin on, että ihmiset elää tavallaan ja omalla rahallaan. Ei se ole muiden asia arvostella törkyä, vielä ei laissa ole määrätty miten hienoa pitää olla. Kaikilla ei ole terveyden, rahan tai muun vaikeuden takia mahdollisuutta laatoittaa pihojaan tai uusia ovia tai ikkunoita. Kaikilla ei kyllä ole siisteyteenkään mahdollisuutta, ikää voi olla paljon ja/tai voimat muuten lopussa joten rikkaruohot pääsee vallalle jos sukulaisetkaan ei voi auttaa. Olisi hienoa, jos nykyäänkin naapuriapu pelaisi, tervehdittäisiin reilusti autettaisiin ja itsen ja lasten kehumisen sijaan puhuttaisiin yleisistä maailman- tai maanlaajuisista asioista ja otettaisiin kantaa elämänmenoon yleensä.

Vierailija

Lainaus:

Hei! Kun olet osoitteen kirjoittanut ja klikkaat punaista osoitinta kerran, siihen yleensä avautuu katunäkymälinkki. Sitä klikkaamalla pääset siihen osoitteeseen kadulle. Kadulla on nuoli kumpaankin suuntaan ja sitä painamalla voit edetä haluttuun suuntaan. Olen ulkomailla ja oli hienoa huomata tämmönen palvelu ja pääsi kotiin kattomaan...

Kiitos paljon opastuksestasi! Nyt osaan, kun neuvottiin. Tykkään myös tästä palvelusta,tästä palvelusta. Siitä on hyötyä, kun käyn esimerkiksi Helsingissä, enkä tiedä siellä kaikkia paikkoja ennestään. :)

Vierailija

Voihan palvelussa varjopuolensa olla niinkuin kaikessa muussakin, mutta henkilökohtaisesti en loukkaannu vaikka joku minut tunnistaisi kuvista. Enhän tekeydy näkymättömäksi muuloinkaan enkä ole laittomilla asioilla ollut liikkeellä.
Ei kannata ottaa liian vakavasti itseään. Hyödyllinen palvelu se on.

Vierailija

Lainaus:

Hyvä! Niin on, että ihmiset elää tavallaan ja omalla rahallaan. Ei se ole muiden asia arvostella törkyä, vielä ei laissa ole määrätty miten hienoa pitää olla. Kaikilla ei ole terveyden, rahan tai muun vaikeuden takia mahdollisuutta laatoittaa pihojaan tai uusia ovia tai ikkunoita. Kaikilla ei kyllä ole siisteyteenkään mahdollisuutta, ikää voi olla paljon ja/tai voimat muuten lopussa joten rikkaruohot pääsee vallalle jos sukulaisetkaan ei voi auttaa. Olisi hienoa, jos nykyäänkin naapuriapu pelaisi, tervehdittäisiin reilusti autettaisiin ja itsen ja lasten kehumisen sijaan puhuttaisiin yleisistä maailman- tai maanlaajuisista asioista ja otettaisiin kantaa elämänmenoon yleensä.

Törkyisillä tarkoitin sitä että jotkut rakastavat romujenkeruuta ja todellista epäsiisteyttä ympärillään eli tienoo kuin revonsyötti tai kaatopaikka ei sillä ole mitään tekemistä laatoitusten ovien ja ikkunoiden uusimisen kanssa ei liioin rikkaruojen kasvulla tms. Pitäisikö sitä nyt nuoria terveitä ihmisiä lähteä auttamaan jo on aikoihin eletty.
Kyllä se on ihmisen siisteydestä kiinni haluaako ryysyrannan ympärilleen vaiko ei.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat