Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (1) Tallenna Add a discussion Runo: Sylissäsi klo 9:59 | 1.2.2014 Runo: Sylissäsi Kommentit (5) 1/5 | klo 10:10 | 2.2.2014 Todella kaunis, liikuttava runo rakkaudesta arjen keskellä Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 2/5 | klo 17:49 | 8.2.2014 ,,, jaa, että RUNO ,,, ehkä riveille jaettu hempeä ajatus ,,, semmoisenaan tietenkin arvokas, siinä kuin joku muukin,,, Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/5 | klo 18:05 | 8.2.2014 ..Jaa että Runo, ei mistään kotoisin, siis ei lainkaan runolle ominaista mielenkiintoa yhdessäkään sanassa, tylsä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 4/5 | klo 18:33 | 8.2.2014 Lainaus: ..Jaa että Runo, ei mistään kotoisin, siis ei lainkaan runolle ominaista mielenkiintoa yhdessäkään sanassa, tylsä. Elä estä tekijää kehumasta tekelettään, äläkä varsin mollaa sitä! Miksi juuri minä jouduin silmätikuksesi? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 5/5 | klo 18:42 | 8.2.2014 Sinun sylissäs minä aamulla herään, --- Olen aamulla vierelläsi. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
1/5 | klo 10:10 | 2.2.2014 Todella kaunis, liikuttava runo rakkaudesta arjen keskellä Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
2/5 | klo 17:49 | 8.2.2014 ,,, jaa, että RUNO ,,, ehkä riveille jaettu hempeä ajatus ,,, semmoisenaan tietenkin arvokas, siinä kuin joku muukin,,, Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
3/5 | klo 18:05 | 8.2.2014 ..Jaa että Runo, ei mistään kotoisin, siis ei lainkaan runolle ominaista mielenkiintoa yhdessäkään sanassa, tylsä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
4/5 | klo 18:33 | 8.2.2014 Lainaus: ..Jaa että Runo, ei mistään kotoisin, siis ei lainkaan runolle ominaista mielenkiintoa yhdessäkään sanassa, tylsä. Elä estä tekijää kehumasta tekelettään, äläkä varsin mollaa sitä! Miksi juuri minä jouduin silmätikuksesi? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
5/5 | klo 18:42 | 8.2.2014 Sinun sylissäs minä aamulla herään, --- Olen aamulla vierelläsi. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Todella kaunis, liikuttava runo rakkaudesta arjen keskellä
,,, jaa, että RUNO ,,, ehkä riveille jaettu hempeä ajatus ,,, semmoisenaan tietenkin arvokas, siinä kuin joku muukin,,,
..Jaa että Runo, ei mistään kotoisin, siis ei lainkaan runolle ominaista mielenkiintoa yhdessäkään sanassa, tylsä.
Elä estä tekijää kehumasta tekelettään, äläkä varsin mollaa sitä!
Miksi juuri minä jouduin silmätikuksesi?
Sinun sylissäs minä
aamulla herään,
---
Olen aamulla vierelläsi.