Paskamoiset työkaverit

Vierailija

Onko muuta keinoa kuin itse erota ja lähteä työpaikasta, jossa on paskamoiset työtoverit, joita ei tunnu kukaan saavan kuriin? Tämä on suoranaista työpaikkakiusaamista, johon kukaan ei tohdi puuttua - ei edes työsuojeluvaltuutettu joka rinta rottingilla kulkee pitkin käytäviä -. Joskus se vaan tulee mitta itsellekin täyteen...

Kommentit (9)

Vierailija

Jos työsuojeluvaltuutettu on "lapanen", ota yhteys luottamusmieheesi. Hänen velvollisuutenaan on puuttua työpaikkakiusaamiseen. Asioilla on tapana järjestyä, kunhan itse uskaltaa niihin puuttua. Luottamusmiehenä olen itse vastaavanlaisen tapauksen saanut hoidettavakseni, palavereja pidettiin ja asiat kääntyivät uusille urille. Periksi ei pidä antaa!!!!

Vierailija

Kannattaa miettiä, onko työpaikka itsellesi niin mukava paikka, että kannattaako sietää tuollaista käytöstä. Jos ei, niin äkkiä vaan työhakemusta tekemään.

Vierailija

Työsuojeluvaltuutettu on "lapanen" mutta niin tuntuu olevan myös luottamusmies. Hänellä on asia ollut jo vuosia tiedossa ja nyt kun tilanne on kärjistynyt entisestään - ei tapahdu yhtään mitään.
Joskus olen asiasta hänelle sanonutkin, mutta ei mitään. Pitäisikö "syytettyjen" penkille asettaa myös työsuojeluvaltuutettu ja luottamusmies.
Sehän tässä onkin, että työ sinällään ja muut työtoverit ovat ihan jees...

Vierailija

Ihanko totta? Sinullakin? Oletko mies vai naisalalla? Olen lähtenyt työpaikasta ennemmin kuin "uhraisin" itseni saamalla burnoutin. Olin tosin määräaikainen, niin loppuihan senkin jatkuvan työsopimuksen kirjoittelu. Nyt olen ihanassa työpaikassa, missä saan olla oma itseni ja työkaverit ovat "taivaasta". Ainakin siltä tuntuu edellisen jälkeen.

Vierailija

No niinpä tuntuu aina välillä olevan. Olen pariin otteeseen pyytänyt luottamusmiestä ottamaan kantaa asioihini (kaksi eri asiaa). Kummallakaan kerralla ei mitään tapahtunut.
Välillä vaan turhautuu kaikkeen. Asiat vaan pitäisi mennä tietyllä tavalla ja kun näin ei tapahdu niin silloin iskee turhauma. Mutta olen nyt asiaa pähkäillyt, mutta en taida niille periksi antaa. Olen päättänyt opetella olemaan välittämättä ja pilaamatta päiviäni toisten takia. Ja voihan olla, että vielä löytyy joskus joku, joka puuttuu asioihin oikeesti.
Toisaalta ymmärrän, että paska asia on aina paska asia, mutta kun se valitettavasti kuuluu joidenkin pestiin penkoa niitäkin asioita. Sen verran useesti on luottamusmieskin työpaikaltaan poissa, että jotakinhan silläkin aikaa on tehtävä..

Vierailija

Kannattaa miettiä, onko syytä lyödä itsensä verille taistelussa tuulimyllyjä vastaan. Itsen olen sen tehnyt. Hyvä että henkikulta säilyi. En siis suosittele. Minulla oli psykopaatti pomo. Kaikkeni tein, jotta me muut olisimme saaneet kunnon kohtelun, muttei se auttanut. Yksi toisemme perään lähdimme lopulta muille maille markkinoille. Ei sitä pompottelua kukaan kestänyt. Mutta väärin se on. Eikä ylin johto yleensä piittaa asiasta. Työsuojeluvaltuutetut, työpaikkalääkärit, luottamusmiehet yms vaikuttavat aika hampaattomilta, anteeksi vain.

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kyllä on todella turhauttavaa yrittää ja yrittää, sitten lannistuu ja masentuu lopullisesti siinä vaiheessa kun toteat, että itse oletkin se syy ja syyllinen. Allinlapsi on oikeassa ettei kannata antaa lyödä itseään verille, mutta kyllä jonkun on kuitenkin taisteltava vääryyttä vastaan. Jos rohkeana uskallat aloittaa "sodan" niin heikommat kyyristelevät selkäsi takana huudellen kannustushuutoja, mutta ei heistä ole sotimaan rinnallasi. Palaveritilanteessa istuvat tuppisuina ja odottavat, että sinä avaat suusi, niin se vain on.

Vierailija

Kylläpä osasitkin iskeä naulan kantaan. Niin se yleensä on, että tuppisuina istutaan silloin kun pitäisi suu aukaista ja sitten kuitenin jupistaan milloin mistäkin....

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat