Alpeille patikoimaan

Vierailija

Kiinnostaisiko ketään lähteä esim. ensi Elokuussa Itävallan Alpeille patikoimaan 4-5 päiväksi esim. Kitzbuhel tai Zell am See? Olen täysin hurahtanut Itävallan Alppeihin mutta ystäväpiirissäni ei ole ketään jota tämän tyyppinen lomailu kiinnostaa. Päivät leppoisaa patikointia korkeuksissa upeissa maisemissa, iltaisin riittää illallinen hyvässä ravintolassa, ei sen kummempaa juhlintaa. Olen pian 62v täyttävä nainen. Tupakoin, alkoholia en oikeastaan käytä ollenkaan. Hintaa tällaiselle reissulle ei hirveästi tule. Lennot saa suht edullisesti, jos 3-tähden hotelli/pensionaatti kelpaa, ei majoituskaan paljoa maksa.

Kommentit (6)

Vierailija

Mitä lentoja ajttelet, kun mainitset halvoista lennoista. Onko tarkoitus vaeltaa aamusta iltaan ja missä? Pienessä kylässäkö on asuminen?
Halpa , alkeellinen majoitus ei kiinnosta, päivän jälkeen kaipaa hyviä yöunia ja mukavaa hotellia.
Tupakka on este, olen allerginen eli en voi hengittää savua.
Itävalta on hieno maa, ihania pikkukaupunkeja. Mutta vuoristokylät on kokematta.

Vierailija

Mitä sitten kyselet jos ei kiinnosta.

Lainaus:

Mitä lentoja ajttelet, kun mainitset halvoista lennoista. Onko tarkoitus vaeltaa aamusta iltaan ja missä? Pienessä kylässäkö on asuminen?
Halpa , alkeellinen majoitus ei kiinnosta, päivän jälkeen kaipaa hyviä yöunia ja mukavaa hotellia.
Itävalta on hieno maa, ihania pikkukaupunkeja. Mutta vuoristokylät on kokematta.

Vierailija

Lainaus:

Kovasti kiinnostaa. Kuinka saan sinuun yhteyttä?

Väärään paikkaan vastaus näköjään meni, ensimmäistä kertaa tänne kirjoittelen. Laitetaanpa uusiksi, toivottavasti nyt vastaus tulee sinne mihin pitääkin. Eli tosi hienoa, että olet kiinnostunut. Tässä sähköpostiosoitteeni: annuliini@luukku.com

Vierailija

Lainaus:

Mitä sitten kyselet jos ei kiinnosta.
Lainaus:

Onpas tympeä, tyly kommentti tuossa. Eli tuo ylempi lause.
Jos on ketjun aloittaja. paljastaa itsensä eli tuollaisen kanssa nyt ei patikointi suju.
Ristiriitaista patikointi contra tupakointi!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat