Miltä maistuu Alzheimerin tautia hoitava ravintovalmiste?

klo 11:00 | 19.2.2014
Testasimme apteekeissa myytävän ravintovalmisteen, joka saattaa hidastaa Alzheimerin taudin etenemistä.Lue koko juttu
Testasimme apteekeissa myytävän ravintovalmisteen, joka saattaa hidastaa Alzheimerin taudin etenemistä.Lue koko juttu
Ladataan...
Sivut
Kyseinen ravintoliuos ei ole toiminut kolmessa eri kliinisessä tutkimuksessa, joissa tuotetta testattiin Alzheimeria sairastavilla potilailla. Lisää asiasta blogissamme:
http://biologiikka.com/ravintococktail-alzheimerin-tautiin-tiedeuutisoin...
Tämä blogi pääsi suosikkeihin. Terveellistä itse kellekin lukaista tieteentekijöiden tutkimuksia uskomusten sijaan.
Minä taas syön monipuolisesti tavallista arkiruokaa.
;D kyllä tekstin kirjallinen muoto kavaltaa, että kyse ei vähimmässäkään määrin ole tieteellisestä artikkelista. . . . . .
Noh, tuohon em. tuotteeseen sen verran, että oma isäni, joka sairastaa Alzheimeria piristyi silmin nähden kun aloimme antaa hänelle säännöllisesti tuo ravintolisää ( ruoka sinänsä on todella monipuolista) Eihän se tietenkään paranna sairautta, mutta koska nämä sairaat yleensä kärsivät huonosta ruokahalusta ja yleisvointi ja -kunto on usein kehno, siinä se on taatusti paikallaan. Ja minulla ei ole kytköksiä valmistajaan eikä apteekkiin :)
Minä täydennän terveellistä arkiruokaa puoli - koko pullolla kevyttä italialaista punaviiniä Lääkärin mielestä se sopii mainiosti orastavaan sairauteeni. Terve maksa kuulemma kestää yhtä ja toista.
Miksi ei noita pitkiä ja tylsiä mainosluentoja poisteta ketjusta pyynnöstä huolimatta?
Tämä on keskustelupalsta, noita lainauksia ei jaksa kukaan lukea, eivät ole kirjoittajan oma mielipide vaan kopioitua diipadaapaa ja eritysiesti piilomainontaa härskeimmillään. Ilmeisesti sivun ylläpito on mukana ko. bisneksessä. Oksettavaa toimintaa!
Souvenaid on humpuukia ja maksaa 4€ päivässä.
Hyvät ravintolisät maksaa 4€ kuukaudessa + kunnon ravitsemus siihen päälle.
IHmisillä on oikeus saada oikeata tietoa.
Jos ei jaksa lukea, niin pysy poissa.
En tiedä kuka tai mikä tämä "kotiremeli" on, mutta hänen mainostekstejään lienee syytä varoa. Silloin tällöin monille terveysosion sivuille ilmestyy peräkanaa kelloajoilla tämä häirikön tekstejä. Olen muutaman klikannut auki, eikä sieltä löydy minkäänlaisia viitteitä tekstin tekijään tai perusteita väittämille.
VAROKAA IHMISET, älkääkä ainakaan uskoko!!!
Apteekkarit on myös lobattu kyseistä tuotetta mainostamaan. Omaishoitajana hain lääkkeitä apteekista, ja samalla kyseinen näytepullo annettiin mukaan kera mainospuheen. En usko että tuosta härskisti ylihintaisesta purkista on suoranaisesti haittaakaan, mutta ei se ko. sairautta paranna tai siihen muutenkaan apua tuo. Kun lukee juoman koostumuksen, ja ostaa siinä lueteltuja vitamiineja ja lisäravinteita erikseen, saa kaikki paljon halvemmalla. Sisältö vain nautitaan erilaisessa muodossa - ruuan mukana tai purkista pillerinä.
Ei voida, koska siinä ei ole mitään, mikä sitä tukisi.
Nää ihmiset, jotka saa kaiken tarvittavan tavallisesta monipuolisesta ravintoköyhästä ruuasta, nää on pöhöttyneitä muumioita, joihin sairaudet iskee.
Yleisin väite "asiantuntijoilla" on, että vitamiinien nauttiminen lisäravinteena on rahan vetämistä alas pöntöstä.
Milloin mikäkin "asiantuntija" ei mielestäni ymmärrä eikä tiedä tieteellisesti mikä on ”ylimäärä” tai hyödyllinen määrä missäkin tutkittavassa kontekstissa.
Ruokavaliohoito ei tuota mitään, mutta lääke tuottaa. Lääkärit ovat nykyisin pelkkiä pilleriautomaatteja kiitos Käypähoito-ohjeiden.
Ja toki kannattaa hakea terapiaa, jos joka kulman takana näkyy joku pillerikauppias, joka haluaa sinun rahasi menevän esim. D-vitamiiniin.
Lainasit kommenttiani ja vastasit sen jälkeen puuta heinää.
Minä kritisoin sitä, että linkeissäsi ei ole ns. tiedon tuottajan/siitä vastuussa olevan tahon puumerkkiä!!
Ja sitten toinen asia, kannattaisi ehkä tarkistaa nykyinen hoitosysteemi lääkäreiden ja hoitajien vastaanotoilla. Paino akikessa on tuolla ruokavaliolla - todellakin on!! Pillerit tulevat vasta kaukana takana Tuo sinun veisaamasi virsi on jotain vuosien takaista traumaa, jota joku/jotkut tahot ovat sitkeästi pitäneet esillä, vaikka sillä ei enää ole mitään tekemistä totuuden kanssa. Totuus on se, että usein niitä pillereitä on todella vaikea saada kun ensin kehoitetaan tekemään muut muutokset elämässään.
Käypähoidossa ei ole mitään ravitsemusta koskien muistisairauksia.
Kolesterolilääkkeet (statiinit) ovat hengenvaarallisia myrkkyjä, joita ei kenenkään pidä syödä. "Puskalaiset" eivät tätä tietenkään myönnä. On paljon lääkäreitä, jotka tietävät ongelman, mutta eivät uskalla toimia vastoin "pravdan" ohjeita. Valitettavasti näitä "anttiheikkilöitä" ei ole tässä maassa enempää, jotka uskaltavat panna itsensä likoon valheiden paljastamiseksi.
Kannattaa lukea ulkomaisia tutkimustuloksia aiheesta. Niitä löytyy yllin ja kyllin.
Olen monien muiden samoin ajattelevien kanssa taistellut kolesterolilääkkeitä vastaan jo vuosien ajan. Monet ystävämme ja sukulaisemme olemme saaneet tarpeettoman ja vaarallisen lääkityksen lopettaneeksi. Valitettavasti tämänkin lehden "asiantuntijatoimittajat" tuntuvat olevan harhaoppisten puskalaisten suuna.
Tässä alla yksi otsikko toisinajattelan lääkärin artikkelista:
Sota rasvaa vastaan on ohi! Tutkimukset osoittavat, että voi ja muut maaeläinrasvat eivät ole terveydelle vaarallista, kuten Pekka Puska on aiheetta pelotellut. Päin vastoin, maitorasva näyttääkin ehkäisevän tyypin 2 diabetesta. Ravitsemustieteeltä ja ravitsemussuosituksilta on pudonnut pohja. Kolesterolia alentava lääkitys on useimmiten täysin turhaa ja suorastaan vaarallista. Suomessa lähes 80 % statiinien syöjistä (joita on lähes 670 000) on terveitä, jotka ottavat turhaan lääkettä ennaltaehkäisevässä tarkoituksessa, primaaripreventiona. Statiinit lisäävät keskimäärin 12 % diabeteksen riskiä, naisilla peräti 48 %!
Monet lääkkeet heikentää muistia.
perjantaisessa Iltalehdessä uusi professori kertoo, kuinka ihmisiä lääkitään turhaan, vaikka ei ole tarvetta.
Jokainen voi itse lukea omaan vaivaansa sen käypähoidon.
Onko siellä muuta kuin joku lääke?
jos saan 4eurolla mieheni terveeksi, se on pieni hinta.
Kyllä ostan heti huomenna.
Häntä pompotellaan luukulta luukulle, eikä mitään selvää tule syistä.
Hän alkaa olla aina vaan sekavampi.
Sivut