Mekko aikuiselle naiselle verkkokaupasta

Vierailija

Nyt olen etsiskellyt mekkoa tulevan kevään ja kesän juhliin. Haja-asutusalueella asuvana (ja muutenkin hintavertailu on helpompaa netissä) olen katsellut verkkokauppojen tarjontaa. Ongelmana on puutteelliset mittatiedot mekoissa. Ei kerrota vaatteen niska-helma pituutta ja kuvissa yli 170 cm mallin päällä ne näyttävätkin kaikki turhan lyhyiltä. Suositelkaapa nyt hyvää nettikauppaa, jolla on selkeät tuotetiedot ja josta olette mahdollisesti tehneet hyviä löytöjä.

Kommentit (4)

Vierailija

Hei, olen samaa mieltä, aina ei löydy mittatietoja tuotteista. Eräässä tutussa nettikaupassa juuri kävin, löysin kivan hameen kesäksi, mutta en tilannut kun siinä ei ollut hameen pituutta mainittuna. Voihan tuotteen palauttaa ja vaihtaa, jos ei sovi, mutta onhan se vähän hankalaa ja aikaa vievää ostamista.
Kysyit hyvää nettikauppaa ja täälä ei saa mainostaa, mutta sovitaan ettei tämä ole mainos :) Atelier.fi tarjoaa mielestäni laadukkaita tuotteita, joskus sieltä tilaan. Tuotteissa on hyvin merkitty mitat ja löytyy eri pituisille ihmisille tuotteita. Esim. pitkät housulahkeet, joita itse käytän .
On varmaan muitakin hyviä nettikauppoja ja ainahan voi kysyä asiakaspalvelusta kokoja, jos viitsii nähdä vaivaa.
t. Biba

Vierailija

Käytän myöskin tuota Biban mainitsemaa nettikauppaa, olen saanut istuvia ja laadukkaita vaatteita. Mekkoja ei ole tullut kyllä ostettua. Voi myös tilata sovitettavaksi useamman koon ja varmistua omasta kokonumerostansa. Vaatteet ovat saksalaisvalmisteisia ja valikoima on laaja, palvelu hyvä.

Vierailija

Minä ostan Peter Hahnilta. Otan aina rinnakkaiskokoja, sovitan rauhassa kotona ja palautan ne mitkä eivät ole hyviä. Joskus palautan kaiken tilaamani. Asiakaspalautuksena -toistaiseksi ilmaiseksi. Pitkien mallien päällä lyhyeltä näyttävä on usein sopiva "tavalliselle". Onhan Peter Hahn kallis, mutta todella laadukasta tavaraa. Ja värejä! Sinistäkin saa lähes aina eri tuotteissa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat