Ja arvostelijoita riittää!!! Kokeilepa itse! Katsoa luontoa toisin silmin ja miettiä ja pohtia kuinka kuvaisi?! Siinä on taito! Ei vaan kaikilla.KIITOS runosta.t.yxi joka EI osaa
Ja arvostelijoita riittää!!! Kokeilepa itse! Katsoa luontoa toisin silmin ja miettiä ja pohtia kuinka kuvaisi?! Siinä on taito! Ei vaan kaikilla.KIITOS runosta.t.yxi joka EI osaa
Kirjoita pöytälaatikkoon, jos kritiikki ei miellytä. Ei ole sellaista rustaajaa, joka ei rakastaisi omaansa yli kaiken, mutta maailma muokkaa käsitykset asioista. Nolla pelkästä asenteesta. Miinusta surkeasta esityksestä.
Voi luoja kuinka paljon näitä mahlaa tihkuvia tavisrunoja joutuukaan lukemaan, hakiessaan jotakin uutta, huh mitä siirappia yök.
Kirjoita pöytälaatikkoon, jos kritiikki ei miellytä. Ei ole sellaista rustaajaa, joka ei rakastaisi omaansa yli kaiken, mutta maailma muokkaa käsitykset asioista. Nolla pelkästä asenteesta. Miinusta surkeasta esityksestä.
Oi kiitos miten ihanan runon kirjoitit Piristit minun aika surullisen päiväni Aina kun ei tuota terveyttä riitä
Voihan piika pikkarainen.
Ei oo koivus kikkarainen.
Mahtaa mahlat valua.
Ilman kalun kalua.
"... valkea vartesi norja, kuin piiskan siima."
rakkaudesta runoon