Kommentit (9)

Vierailija

johan nyt lääkäri" taas mutu pohjalta vailla mitään edes hankittua oikeaa tietoa lähtee loihtimaan viisauksiaan vastauksessaan sähköhöyryttimestä joka siis ei ole mikään tupakka ja yhdistävä tekijä on siis tuo mainittu nikotiini aivan kuten ns."virallisissa nikotiini korvaustuotteissa...mitään seuraamuksia ei ole nikotiinin hankkimisessa eikä mitään reseptejä tarvita (mistä lie tuonkin keksinyt),itse 30-vuoden tupakoinnin jälkeen pääsin vihdoinkin eroon kessun paskasta juurikin tuon sähköhöyryttimen avulla kun nämä viralliset ei toimineet ja nyt ollut siis tupakoimatta yli kaksivuotta ja satunnaisesti käyttänyt viime aikoina sähkösellaista,oikeaa ohjeistusta" löytynee aivan suomi sivuiltakin johon soisi lääkärienkin" tutustuvan eikä aina oltaisi sitä valvira/thl linjaa vinkumassa kun sitä tietoa/tutkittuakin on kyllä tarjolla paitsi täällä sarvikuonojen maassa,lääketehtaat lopanneet isolla rahalla pauloihinsa näemmä niin hyvin ettei ne viitsi/vaivaudu asioita selvittämään ihan oman mielenkiinnon takia vaan tyydytää silti kuitenkin totuutena esittämään kantoja kaikenlaisissa yhteyksissä valmiilla asennevammalla ,eli laitalkin vaan jo olemassa olevaa tutkittua tietoa tutkimaan ja pää pois Puskasta.

Vierailija

ISO VOIMASANA oman valinnan mukaan tähän!

Asiasta on olemassa lukuisia luotettavia tutkimuksia. Tätä lääkäriä ei vaan kiinnosta, koska voitelurahat puuttuu. Itse olen polttanut "analogista" tupakkaa 20 vuotta. Nyt neljäs savuton vuosi takana sähköisen avulla. Koko hkehoni voi kymmenkertaisesti paremmin! En hengästy, keuhkoihin ei satu (edes yskiessä sairaana), haistan, maistan ja koen kaiken paremmin kuin ennen.

Asian ainoa ongelma on se, että Suomessa nesteiden myynti on laitonta. Tästä syystä laatukriteereja / valvontaa ei ole. Voit tilata nesteitä omaan käyttöösi mistä päin maailmaa haluat..

Perusaineena nesteessä käytetään samaa ainetta kuin diskojen savukoneissa. Tämän lisäksi on jonkun prosentin verran haluttua esanssia ja tietty määrä nikotiinia. Tilaan nesteeni Briteistä, ja laatu on varmasti puhdasta, ja sisältö sitä mitä ilmoitetaan. Kiinan markkinoilta et varmaan tilaisi maitoa juotavaksi, miksi sitten nestettä hengitettäväksi?

Vierailija

Itse lopetin sähkötupakalla ja en ole sen jälkeen ainuttakaan tupakkaa poltannut kun sain sen sähkötupakan! :) kannatan! alle parissa kuukaudessa kokonaan nikotiinista ja myös sähkötupakasta irti  :) Ilman tuskin olisin onnistunut... 

Vierailija

Miten lääkäri voi olla niin ammattitaidoton ja typerä että edes miettii "nikotiinikorvaus hoitoa" eli siis kuvittelee että huumeriippuvuudesta pääsee eroon samaisen huumeen avulla ? Nikotiinipurukumit ym. kaikki "korvaushoitotuotteet" ovat vain ja ainoastaan yksi rahastuskeino muiden joukossa. Ilmeisesti lääkäritkin saavat niistä provikkansa koska niitä suosittelevat.

JOrelma

Jos kokee tarvetta että täytyy, niin aika helposti kunhan on päässyt tupakkariippuvuudesta eroon. Nikotiini yksinään ei aiheuta kovinkaan voimakasta riippuvuutta kuitenkaan, savukkeet on tässäkin suhteessa täysin eri asia :) Tosin varsinaisesti ei ole muuta syytä lopettaa kuin se ettei halua jatkaa, niin sitten ei jatka.. Sitä tapahtuu aika useinkin.

joopa jooo

- rahaa menee vähemmän. 10ml kestää 2-5 päivään ja itse tehtynä maksaa 0.50 - 1.00 euron

- ei tule tumppeja eikä tuhkaa,eli ei sotke paikkoja.

-ei kellastuta seiniä. Palovaroitinkaan ei siihen vesihöyryyn reagoi.

- ei haise vaan tuoksuu hyvälle ( piparia, vaniljaa ,karkkia.   Maku/tuoksuasia .....ei voi kiistellä.

- tietyt tuntemukset katosivat aika pian joita tupakointi sai aikaan.

- töissä kukaan ei valita että haisen röökille tai hengitys haisee tupakalle. Ei myöskään asiakkaat yms.

EN SIIS POLTA HAISEVAA RÖÖKIÄ VAAN HÖYRYSTELEN TUOKSUVIA HAJUJA.......... ihan sama ,mutta sähkösumutin sopii mulle ja muille paljon paremmin.

pitäkää itsestänne huolta

Jo pitkään sähköhöyryjä kokeneena ja nyttemmin tuontikieltoa saavan nesteen koemielipide.
Tupakasta oli helppo siirtyä nikotiinihöyryyn.
Meni 1-2 päivää ja oli sinut asian kanssa.

Tupakan himon se vei heti,
eikä tarvinut polttaa sitä "koko savuketta" vaan sen verran,
että tunsi, ettei tarvitse tupakkaa ja mielihalu meni pois.
Hämmästyttävän helppo " korvaushoito".

Sen olen huomannut, että kyllä se sähköhöyrykin vie vähän tehoja hetkellisesti keuhkoista.
Jos on juuri höyrytellyt ja tulee tiukka paikka, niin huomaa huonomman hapenottokyvyn.
Se menee ohi, eli ilmeisesti imeytyy pois keuhkoista tuo aine.
Mutta siis, ehdottomasti parempi kun mikään nikotiinin korvaushoito.
Parempi kun reseptilääkkeet. Parempi kun mikään, jos haluaa tupakasta eroon.
Minä haluankin jo eroon sähköhöyrystä. Saa nähdä kuinka se onnistuu.
Kokemuksesta voin suositella. Ainakin 5 vuotta olen höyrytellyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat