Kommentit (8)

Vierailija

Tuttua on. Molemmat ,solmupuu ja kukkapuu ovat tosi hienoja ja helppoja tehdä,niihin vaan jää koukkuun,eikä tahdo osata lopettaa.Pääsiäinenkin on tulossa,joten paperilankoja kevään väreissä ostamaan ja toteuttamaan itseään ja muillakin langoilla näitä voi tehdä.Oikein tervetulleita!!

Vierailija

No ni!!!! Pitikö mun mennä kattoon tää solmupuu-juttu?? Pakko saada tommonen laite. Ihana. Oon tehnyt erilaisia kransseja Jouluksi ystäville. Paperipäällysteisistä konvehdeista. Huomenna kauppaan ostaan paperinaruja. Että kiitti vaan. Kaikella ystävällisyydellä!

Vierailija

Niinpä niin, on jo muutama kranssi solmittu...koukussa ollaan, mutta ei haittaa...helppoa ja mukavaa puuhaa.

Vierailija

Kannattaa kokeilla kranssin tekoa myös esim. erivärisillä villalangoilla tai muilla pehmeämmillä materiaaleilla.
Näin sellaisia solmitun solmupuulla viime viikonlopun käsityömessuilla. Oli värikästä katsottavaa...kokeilinkin jo pienen kranssin verran, siinä meni sukkalankojen loput 'solmuun'.

Vierailija

Tämän sivun otsikkoriviltä kun klikkaat TEEMAT -välilehteä ja siellä klikkaat TEE ITSE -välilehteä, niin johan löytyy kuva kranssista, jota klikkaamalla avautuu kaipaamasi video...ja sitten solmimaan...

Vierailija

Tulipa kaunis kranssi, kun ostin viime viikonlopun messuilta tyllinauhaa, jota solmin paperilangan kanssa vuoroin nauhaksi. Kiitos ideasta!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat