Vierailija

Vietättekö naistenpäivää jollain tapaa?
Itse en ole nais-mieslinjalla elävä. Huomisiltana on EU-vaalien tiimoilta vapaamuotoinen tilaisuus, ei ehkä sattumaa pelkästään että on juuri tuona iltana. Tuo olkoon naistenpäivän juhla omalla kohdallani.

Kommentit (5)

Kuinkas kauan meillä täällä Suomessa on vietetty naistenpäivää?
Tuli mieleeni 70-luvun alusta tapahtuma.
Se oli neuvostoliiton aikaa ja Virossa oli ystäviä ja sieltä sain elämäni ensimmäisen naistenpäiväonnittelukortin.
Se oli mukava yllätys ja huomionosoitus nuorelle naiselle joka ei naistenpäivästä ollut tietoinen.v.

On naistenpäivä.. hyvät naiset, teille kaikille on tämä huomionosoitus ja onnen toivotus.

Anttilan tavaratalossa maksettuani ostokset minulle onnittelujen kera annettiin ..suukko..kyllä, sain suklaasuukon!
Laitan hyvän kiertämään ja saatte tästä jokainen otta itsellenne ..suukon.. :) ole hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

On naistenpäivä.. hyvät naiset, teille kaikille on tämä huomionosoitus ja onnen toivotus.

Anttilan tavaratalossa maksettuani ostokset minulle onnittelujen kera annettiin ..suukko..kyllä, sain suklaasuukon!
Laitan hyvän kiertämään ja saatte tästä jokainen otta itsellenne ..suukon.. :) ole hyvä.

Kiitos - palautan lentosuukkona, kun olen vähän ujo.
Aamupäivällä harkitsin, menisinkö Anttilaan. Oma moka, etten mennyt.
Sen sijaan sain torilta pullakahvit ja suklaasydämiä, sekä nettiosoitteita joissa voin osallistua arvontoihin. Kaikki nämä Brysseliin haikailevilta EU-ehdokkailta. Lopuksi menin bussilla uimahalliin, jossa myös soudin ja kuntopyöräilin. Niissä laitteissa oli naamani uima-altaille päin, eikä tarvinnut esitellä allejaan painonnostajille ja muskelimiehille.
Minulla oli oikein kiva naistenpäivä, vaikka liian nopeasti se kului. - Hyvä me kaiken ikäiset naiset!

Lainaus:

Kiitos, maistui makealta, sekä kielelle että mielelle.

Minä leivoin juustopusuja (Valion kotiruokaa 4/2012)
Niitä olisin tarjonnut jokaiselle kukkien tuojalle ja vaikka kahta kättä paiskaten kulkijallekin, mutta hiljaista oli.
Pakastin pusut toivossa eläen.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat