Naisten pahoinpitelyt avioliitossa

Vierailija

A-Studiossa oli asiaa naisten pahoinpitelyistä avioliiton auvoisessa satamassa.
Kuinkas täällä,suomalainen mieshän on mestari naisen aseman vähättelyssä.
Mutta onko naisten hakkaaminen ja henkinen alistaminen todellisuutta myös
et-palstalitten keskuudessa?
Suomalainen mies kun riittämättömyydessään,kännissä ja päästään
tyhjänä kuvittelee kuningas olevansa.
Maksim

Kommentit (11)

Vierailija

Vieläkö et-pariskunnissa harrastetaan turpaanlyöntiä,vaikkapa sairaalloisen mustasukkai-
suuden takia.Muistakaa;miehet ei siitä ainakaan parane vanhetessaan!

Vierailija

Saattaa ne naisten aihettamat pahoinpitelyt olla täyttä totta. Minä en avioliitossani kokenut pahoinpitelyä.

Mutta työpaikalla eräs nainen iski minua nyrkillä kasvoihin. Tarkoitukseni oli vain kiinni pitämällä yrittää rauhoittaa tuo riehuva nainen.
Minä olin syyllinen ja naisen nyrkin isku oli hätävarjelua. Takuulla lisääntyvät. Laki ei suojele miestä.
Ko. nainen oli eronnut ja lapset tuomittu isälle. Seon erttäin harvinaista.

Naistenpäivää!

Vierailija

Pahoinpitelyistä 90% tekee miehet ja 10% naiset. Mutta miehiä kuitenkin uskotaan
vähemmän tällaisissa tapauksissa eikä kaikki miehet hae esim.häpeän pelossa
apua.

Vierailija

Ihminen, joka pahoinpitelee nuorena, tekee sitä myös vanhana, ellei ymmärrä hakea apua ongelmaansa.
uskis♥

Vierailija

Minä ymmärrän hyvin miehiä jos sivustohäirikkö on muijana. Niinkuin nyt aloituksessa. Ei tarvinne selventää.
Eli kunnolla vaan selkään että vähän aivot heräisi.

Vierailija

Psykiatri Lauerman mukaan henkirikokset kytkeytyvät alkoholiin ja vähentyisivät, jos tällainen henkilö, jonka geeneissä alkoholi laukaisee aggressiivisuuden, myös samanaikaisesti ruokailisi, joisi vaan mietoja alkoholijuomia ja välttäisi väkeviä kokonaan. Matala verensokeri tekee ihmisestä raivokkaan.
Hänen mukaansa myös kannabis lisää väkivaltarikoksia, varhentavat psykoosia ja heikentävät järkeilyä. Perhesurmaajat ovat sairaalloisen itsekeskeisiä narsisteja, omistavia ja alistajia.

Myös naiset tuntevat aggressiivisia tunteita siinä kuin miehet, mutta se ilmenee eri tavalla. Jo miesten evoluutiotausta tekee heistä aggressiivisemman, heissä on vielä jäännös metsästäjä/ luolamiestä. Mutta suurin osa suomalaisista miehistä purkaa aggressionsa terveesti liikuntaan tms. - eikä hyökkäämällä toistensa , naistensa ja perheensä kimppuun - ja hallitsee alkoholinkäytön.

Onko koskaan tutkittu kuinka usein nalkuttava nainen saa miehen aggressiot nousemaan ikävin seurauksin?

Vierailija

Keskustelun aloittaja kysyi onko naisten hakkaaminen ja alistaminen todellisuutta myös et-palstalaisten keskuudessa.

Ei meillä ainakaan - ei naisten eikä miesten.

Olenkin joskus sanonut, että minua ei tarvitse lyödä kuin kerran. Ei ole lyöty, eikä ole edes sen uhkaa ollut. Onneksi!

Vierailija

Lainaus:

Psykiatri Lauerman mukaan henkirikokset kytkeytyvät alkoholiin ja vähentyisivät, jos tällainen henkilö, jonka geeneissä alkoholi laukaisee aggressiivisuuden, myös samanaikaisesti ruokailisi, joisi vaan mietoja alkoholijuomia ja välttäisi väkeviä kokonaan. Matala verensokeri tekee ihmisestä raivokkaan.
Hänen mukaansa myös kannabis lisää väkivaltarikoksia, varhentavat psykoosia ja heikentävät järkeilyä. Perhesurmaajat ovat sairaalloisen itsekeskeisiä narsisteja, omistavia ja alistajia.

Myös naiset tuntevat aggressiivisia tunteita siinä kuin miehet, mutta se ilmenee eri tavalla. Jo miesten evoluutiotausta tekee heistä aggressiivisemman, heissä on vielä jäännös metsästäjä/ luolamiestä. Mutta suurin osa suomalaisista miehistä purkaa aggressionsa terveesti liikuntaan tms. - eikä hyökkäämällä toistensa , naistensa ja perheensä kimppuun - ja hallitsee alkoholinkäytön.

Onko koskaan tutkittu kuinka usein nalkuttava nainen saa miehen aggressiot nousemaan ikävin seurauksin?

Ärsyttävä naputuskin voi täyttää henkisen pahoinpitelyn määritelmän.

Vierailija

Mies ja nainen voivat kumpikin käyttää ruumillista kuin henkistä väkivaltaa Mutta mies tuomitaan paljon paljon herkemmin Eikä todelllakaan aina uskota, että naienkin voi hakata ja uhkailla ja olla hyvin ilkeä/juonikas
Itse olen kokenut mieheltäni niin ruumiillista kuin henkistä väkivaltaa Mustasukkaisuutta ja rajottamista Ei ole hyvä että olen kotona/eikä hyvä jos pois olen Ja aina kuitenkin loppujen lopuksi kaikki vika minussa
En ole vaimo joka naputtaa turhasta ei edes aiheellisesta Neljä lasta olen kasvattanut Kaikkki kotityöt tehnyt ja valvonut monia öitä lasten takia Joskus mies vähän hoiti Elämä helpottui kun lapset kasvoi ja miehen viinanjuontikin vähani vanhuuden ja monien lääkkeitten kanssa /tai on hyvin vaihtelevaa Eipä siinä lääkärin ohjeet mieltä paina kun vielä hyvin maistuu Pitää pillit ulvoen viedä sairaalaan jos sitten tokenee vähän enemmän Ja lähellä on meno ollutkin Tässä kyllä vielä yhdessä eläkkeellä elellään Vaikka ei mies paljoa puhu eikä pussaile, ainakaan meillä Jospa tuo mies vielä joskus osaisi pyytää anteeksi. Toki minä olen anteeksi antanut En voisi muuten olla tässä hänen rinnallaan
ja vieläkin rakastan ja mihin sitä kotoaan lähtisi Tämä loppu jo menee omalla painollaan

Vierailija

Jospa jatkaisin vielä, tuota äskeistä kirjoitettua kun tuota juomista miehellä tässä ollut Niin ehkä liian kärkkäällä tyylillä kirjoitin niinkuin olisin moittinut miestäni Jokainen tekee virheitä ja usein lapsuuden kodin perintöseuraa mukana jos ei sitä osaa käsitellä/työstää pois Uskollisuus ja luottamus on meille todella tärkeä asia Joku työkaveti aikoja siten ihastui mieheeni jonkun suukonkin vaihtoivat Mutta mieheni sanoi että on naimisissa eikä koskaan halua minua pettää koska rakastaa minua paljon Taisi olla siihen aikaan monta vuotta vaikeaa tilannetta meillä yhden nuoremme elämässä Ja taisi liitttommekin laittaa koetukselle Arki kun kuitenkin on arkea Olen kyllä suukon päivässä aina antanut huolii mörinällä tai ilman Kuitenkin tykännyt kun len meillä aloitteitten tekiä Toinen tärkeä asia on tuo aviovuode puoli Joka onkin ollut ihanaa joskin muistojen puolella eniten jo tällä iällä Pitäisi taas vaan herätellä henkiin Minulle usko on aina ollut kantava voimavara ja siksi kestänyt ne vastoinkäymisetkin kun kuitenkin niitä hyviä asioitakin on niin paljon Joten hyvää ja rakkauden täytteistä kevättä kaikille

Vierailija

Vaimojen hakkaaminen on selvästi vähenemässä. Ilmiö johtuu siitä että irtosuhteet on nousseet avioliiton yläpuolelle.
Kiittäkää SDP Juttaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat