Runo: This is for u....

Kommentit (3)

Vierailija

Saisiko suomeksi saman? Kiitos! kaikilla ei ole kielitaitoa,valitettavasti.Silloin kun olin koulussa maalla,niin siellä ei opetettu kieliä ja aikuisena on opittu vain PAKKO ruotsia vapaaehtoisesti.t.Yx onneton Oskari

Vierailija

Tässä onnettomalle Google-kääntäjän aikaansaannos. Vähän näyttää slangi tuottavan haittaa. :D

Kun näin u ensimmäistä kertaa , sydämeni sanovat minulle : thatskaveri ja minä rakastua rahtuakaan u , heti . Joka päivä olen vain ajatella u, kuinka paljon olen yrittänyt unohtaa u, i just cant ... Joka toinen i miettien ur silmät ja hymy , i cant keskittyä mihinkään. Ur ääni tekee minut rauhallisena , ur halauksia saa minut hymyilemään . Ensimmäistä kertaa elämässäni tunnen , im tärkeää , että joku välitä minusta ja minun tunteita , rakastaa minua vilpittömästi ja haluat tehdä minut onnelliseksi . Tiedän, että olen tehnyt virheitä , mutta olen oppinut . Olen satuttanut sinua joskus , mutta u antaa minulleuuden mahdollisuuden aivan kuten olen tehnyt sinulle . Minulla on niin varma tunteita meitä ja tiedän , kuinka paljon rakastan u , valitettavasti en ymmärrä, että vasta kun tarkoitan menettää u . Nyt , tässä hetkessä , tiedän, että ... En pidä u ja im aio menettää u niin helppoa uudelleen . Voin ajatella meidän tulevaisuuteen ja näen meidän elämää siellä .. Mutta voi u ? Että olemme yhdessä ja rakastamme toisiamme , thatstärkeintä tässä aikaa minulle . Joka aamu, kun herään , ajattelen kuinka onnekas olen , kun u nukkua vierelläni ja joka ilta suudella minua hyvää yötä . U voi ymmärtää kuinka paljon se merkitsee minulle , kun u sanoa minulle im kaunis tai seksikäs , olen vain nauraa ja sanoo jea jea hyvä vitsi , mutta sydämessäni olen ajatellut , kuinka ihana u ovat ja kuinka paljon paremmin u saavat minut tuntemaan .
I love u honey , u tarkoittaa minulle kaikkea ja u antaa minulle syyn elää . Jos teen u surullinen , sydämeni sattuu niin paljon ja haluan vain itkeä . Sen surun murtama ajatella, että voin menettää u joskus minun oma käyttäytyminen ja se tekee minut surulliseksi . Kun väitämme i käyttäytyvät kuin viisivuotias lapsi , kun u kuivaus tehdä rauha i alkaa itkeä, koska se tuntuu niin hyvältä kun u osoittaa minulle, kuinka paljon u välitä tunteistani . Olen tehdä u itku pari kertaa , thats sydäntäsärkevä ja sen saa minut itkemään . Toivon vain u voi olla onnellinen ja tuntuu hyvältä rahtuakaan minua . Ehkä joku päivä , voimme olla naimisissa ja saada lasten ? Mitä u thinkind siitä? Ehkävauva on tulossa, thats cant koskaan tiedä , mutta toivon, että päivä tulossa jonain päivänä ja voimme olla todella onnellinen perhe . Olen niin voimakkaita tunteita , että u on ainoa ja viimeinen ja haluan elää elämäni rahtuakaan u tänään, huomenna ja loppuelämäni . Dont vaihtaa u mitään, mitään cant tekee minut onnelliseksi , jos i cant jakaa niitä rahtuakaan u . Annan sydämeni ur kädessä ja toivon u hoitaa sen ja hoitaa sitä aivan kuten u hoitoon ur oma ja rakastan sitä niin paljon kuin rakastan Urs .

Vierailija

Ihana! Ja KIITOS! Ei riitä meikäläisen ymmärrys tuohon "suomenkieleen" silti HYMYILEN ! joku edes ymmärsi hätäni.Eipä mennyt hukkaan tuokaan "runo"!!! t.yx"onneton Oskari" mutta hymyilevä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat