Impotentti mies etsii frigidin naisen seuraa

Vierailija

Lämpöä ja läheisyyttä kaipaa 70 vuotias leskimies. Elämän
perusasiat on kunnossa, varallisuus on ok, oma asunto ja
kesämökki. Harrastan matkailua, autoilua, mökkeilyä,
joskus teatteria. Luonto kera marjastuksen ja sienestyksen
on myös harrastuksien piirissä. Joskus jopa ravintolailta
hyvän ruuan ja viinin kera sopii. Tanssikin onnistuu, vaikka
en parkettien partaveitsi olekaan.
En kaipaa seksuaalista kanssakäymistä, mutta tuollainen lämpö
ja läheisyys, sitä kaipaan ja haluan antaa kumppanillekin.

Jos herättää kiinnostusta niin katsotaan miten lähemmän
kontaktin saa syntymään.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Lainaus:

Avaruuteenko vastaukset lähetetään? Kirjaudu ja laita haku Ystävänhakupuolelle.

... olihan aika ufo avaus...

Vierailija

Suomi24 sivustolla on reilut puolimiljoonaa hakua. Eli todellinen paritus-sivusto. Joten on ymmärrettävää että erottuakseen pitää ilmoittautua muualla.

Tämä on niitä ylläpidon tekeleitä. Ei kukaan terve ihminen otsikoi noin.

Vierailija

Ei kukaan terve ihminen otsikoi noin. (lainaus)

Impotentti mies. Eikö se impotentti ole sairaus?
Hyvä ja rehellinen aloitus.

Vierailija

Höh, no miksei jos on rehellinen,eikä todella seksisuhdetta etsi.Olisin voinut vastata ,mutta en nettisuhteita uskalla edes ajatella.

Vierailija

Otsikko kieltämättä hieman epätavallinen, ettenkö sanoisi hieman kylmäkin.

Muutenhan ei ole mitenkään huono tai sairas asia hakea ihmistä läheiseen ystävyyteen ilman seksiä.
Läheisyyttä voi osoittaa niin monin eri tavoin, silittää toisiaan, pitää kädestä ja halata lämpimästi ja hellästi.

Kaunista se on ikäihmisten kesken ja sopisi nuoremmillekin ohjeeksi että läheisyys ja hellyys on erittäin tärkeää mutta tässä ylimainostetussa seksin tarjonnassa ja haussa se on unohtunut joka ikäluokassa.

Toivon kovasti tsemppiä hakijalle.
Laita paremmin yhteystietosi, kirjaudu niin kiinnostuneet voivat lähettää sinulle viestejä.

Vierailija

Riittää minusta kun paljastaa itsestään oleellisen asian. On väärin rajata vastapuolta. Kyllä jokainen nainen ymmärtää rajoitukset olivatpa sitten mitä tahansa.
Tämä ylivilkas seksi-ihannointi täyttää turhan paljon ajatuksia. Vois sinne pääkoppaan jotain muutakin ajatusta sijoittaa.

Vierailija

Lainaus:

Riittää minusta kun paljastaa itsestään oleellisen asian. On väärin rajata vastapuolta. Kyllä jokainen nainen ymmärtää rajoitukset olivatpa sitten mitä tahansa.
Tämä ylivilkas seksi-ihannointi täyttää turhan paljon ajatuksia. Vois sinne pääkoppaan jotain muutakin ajatusta sijoittaa.

Olet siis frigidi, ei siinä mitään, mutta kärsit siitä.

Vierailija

Minä olen vanha nainen ,leski ollut jo kymmenen vuotta.
Kaikki hyvin,on mökkikin ja marjamaat.En kaipaa edes ketään kylkeen kyhjääjää.
Mutta kun tuo roskaposti lykkää noita tarjouksiaan.Nytkin olisi ilmaista potenssilääkettä ja partahöylääkin tarjotaan.
Tekisinkohän minä niillä vielä jotakin.

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Ei kukaan terve ihminen otsikoi noin. (lainaus)

Impotentti mies. Eikö se impotentti ole sairaus?
Hyvä ja rehellinen aloitus.

Sitä mies vaan luojan luomanakin kuivettuu, siinä menee taito, muttei halut.
Nainen porskuttaa taidolla loppuun asti, vaikka haluja ei olisikaan.

Vierailija

Nyt olen kyllä "nukkunut onneni ohitse", kun vasta näin muutaman kuukauden kuluttua näin tämän haasteen. Kyllähän kumppanuus aina antaa elämään eliksiiriä.

Vierailija
Vakituinen

En ymmärrä miksi tälläisistä asioista täytyy ventovieraitten kanssa keskustella, lapsen asteella olevia ihmisiä ...?

Olen samaa mieltä! Ei tuo ole kuin itseinhoa itseä ja toisia kohtaan, joska kuitenkin ovat tilaansa syyttömiä. Voi se näinkin nähdä.

Vierailija

On teilläkin hölmöt höpinät!  Rakentuuko oma itsetuntonne seksuaalisen pystymisen varaan ? Jos vastaatte myöntävästi, niin olette heikommilla kun tuo ketjun aloittaja. Tosin en tykkää tuosta frigidi nainen-määritteestä. Aloittaja olettaa ettei kelpaa tavalliselle naiselle, sitähän ei voi tietää miten naiset asian kokevat. Ei se aina ole "siitä ja sen kestosta" kiinni tämä koko elämä.

Olen nainen, en mummo enkä mummeli, mutta olen pettynyt seksillä päällystettyyn elämään. Joka ohjelmassa, mainoksessa, lehdessä, minne ikinä katsotkin, kaikki perustuu seksiin.

Mihin kummaan lähellä oleminen, kosketus, helliminen ovat kadonneet? Niitä täytyisi olla joka suhteessa.

Testatkaapa te miehet, miten eukko-kultanne suhtautuu kun halaatte häntä ja annatte pusun ilman odotuksia ja vaatimuksia.

Seksi, rakastelu, se on kuin yhdeksi sulautuminen, lähimpänä toisiaan, aikojen alusta asti suvun jatkumisen ehto. Silti on paljon esim.vammautuneita, sairauden tai lääkityksen ym.seuraksena menettäneet halunsa ja kykynsä. Silti jokaisella on lupa ja oikeus saada ja antaa hellyyttä, ystävyyttä, sellaista mikä hyvältä tuntuu.

Nostan hattua jokaiselle, joka uskaltaa etsiä ystävää/kumppania rehdiltä pohjalta.

t:nainen parhaassa iässä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat