Onko kukaan tilannut?

Vierailija

Onkos kukaan kokeillut tai tilannut tuota kuuluisaa suolalamppua?

http://www.oscarshoppi.fi/index.php/cPath/27?osCsid=9a87dcf6890dd40bc27d...

Onko toiminut? Itse suunnittelin ostoa.

Kommentit (2)

Vierailija

Suolalampusta.
Ostin kotiin joululahjaksi isohkon suolalampun, koska sen hyvistä vaikutuksista on niin paljon puhuttu.
En tilannut, kun satuin sellaiseen kauppaan sattumalta josta niitä sai.

Mitään varsin vakavaa syytä minulla ei lampun ostoon ollut ja päätin kokeilla.
Asumme vanhassa talossa ja kodissamme on kissoja, joten ajattelin ilman puhdistuksen kannalta.
Vaikutusta en osaa sanoa, mutta flunssaa meillä ei ole ollut eikä kuivan ilman aiheuttamaa tukkoisuutta kuten aiemmin.
Lamppua poltamme koko illan niin silloin vaikutustakin on riittävästi eli vähintään neljä tuntia.
Alkuun minulla oli sellainen suolaisuuden maun tunne huulissa, muuta ei ole ilmennyt.

Tunnelmanluojana ja sisustuselementtinä lamppu on todella kaunis.

Vierailija

Onhan minulla suolakidelamppu ollut jo vuosia ja myöskin suolakidetuikku tuikkukynttilää
varten. Molemmista olen pitänyt kovasti, tosi kauniita tunnelman luojia ovat molemmat
ja lisäksi, niin uskon, myös terveysvaikutteisia.
Ostin ne aikoinaan Jalokivigallerian osastolta Hengen-ja Tiedon messuilta Helsingistä.
Alla oleva teksti on lainaus esitteestä:

" Suolakidelamppu tuo monia positiivisia ominaisuuksia, ja palan luontoa elinympäristöösi. Suolavalaisin toimii luonnollisena ilmanpuhdistajana, koska se tuottaa negatiivisia ioneja neutralisoiden ja puhdistaen huoneilmaa. Lämmin suolavalaisin muodostaa suolahiukkasia, jotka helpottavat allergisia ja astmaatikkoja.
Suolakidelampun miellyttävä valo luonnonväreissä vaihtelee valkoisesta oranssiin."

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat