Kommentit (11)

Vierailija

Hyviä ja tarpeelllisia neuvoja. Aina ei ole aikaa lähteä kuntosaliin tai jumpparyhmään, tai matkat voivat tulla ongelmaksi. Sisulla saa kunnonkohennuksen aikaan kotioloissakin, ja reippasta lenkkeilyä voi lisäksi harrastaa jokainen kynnelle kykenevä, nyt kun kelitkin ovat parantuneet.

Vierailija

Lainaus:

Hyviä ja tarpeelllisia neuvoja. Aina ei ole aikaa lähteä kuntosaliin tai jumpparyhmään, tai matkat voivat tulla ongelmaksi. Sisulla saa kunnonkohennuksen aikaan kotioloissakin, ja reippasta lenkkeilyä voi lisäksi harrastaa jokainen kynnelle kykenevä, nyt kun kelitkin ovat parantuneet.

Ja mitenkähän niitä tässä tapauksessa mahtaa saada eli minkä ohjeen mukaan?

Vierailija

Lainaus:

Hyviä ja tarpeelllisia neuvoja. Aina ei ole aikaa lähteä kuntosaliin tai jumpparyhmään, tai matkat voivat tulla ongelmaksi. Sisulla saa kunnonkohennuksen aikaan kotioloissakin, ja reippasta lenkkeilyä voi lisäksi harrastaa jokainen kynnelle kykenevä, nyt kun kelitkin ovat parantuneet.

Lenkkeily ei kasvata kuin pohkeita. Jos yläkropan vahvistusta haluaa, on otettava painot käyttöön.

Vierailija

Lihaksia täytyy kiinteyttää koko ajan, ei vasta vanhuudessa.
Kotijumppaa, kotitöitä käsivoimin jne
Ei välttämättä vaadi mitään kuntosaleja, jotka ovat kalliita.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Hyviä ja tarpeelllisia neuvoja. Aina ei ole aikaa lähteä kuntosaliin tai jumpparyhmään, tai matkat voivat tulla ongelmaksi. Sisulla saa kunnonkohennuksen aikaan kotioloissakin, ja reippasta lenkkeilyä voi lisäksi harrastaa jokainen kynnelle kykenevä, nyt kun kelitkin ovat parantuneet.

Lenkkeily ei kasvata kuin pohkeita. Jos yläkropan vahvistusta haluaa, on otettava painot käyttöön.


Kirjoitinkin: kuntoilua kotioloissa, PLUS reipas lenkkeily. Kotona voi käyttää monenlaisia laitteita, ostettuja tai lainattuja. Lannevanne, painot, hyppynaru, kuntopyörä...lista on pitkä.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Hyviä ja tarpeelllisia neuvoja. Aina ei ole aikaa lähteä kuntosaliin tai jumpparyhmään, tai matkat voivat tulla ongelmaksi. Sisulla saa kunnonkohennuksen aikaan kotioloissakin, ja reippasta lenkkeilyä voi lisäksi harrastaa jokainen kynnelle kykenevä, nyt kun kelitkin ovat parantuneet.

Ja mitenkähän niitä tässä tapauksessa mahtaa saada eli minkä ohjeen mukaan?

Eikös siinä nettisivullakin kuvia ollut, ehkä painetussa lehdessä lisää. Kirjastosta kirjoja, videoita...

Vierailija

Lainaus:

Lihaksia täytyy kiinteyttää koko ajan, ei vasta vanhuudessa.
Kotijumppaa, kotitöitä käsivoimin jne
Ei välttämättä vaadi mitään kuntosaleja, jotka ovat kalliita.

Mutta lohdullista on ollut lukea tutkimustulos: koskaan ei ole liian myöhäistä, eli vaikka vanhanakin aloittaisi, niin siitä on kumminkin terveydelle hyötyä ja mielelle piristystä.

Vierailija

Kun kovalla jumpalla saa vartalon kuntoon niin huomaa rintojen kuivuneen surkeiksi. Siihen auttaa Viron reissu ja puoli litraa molempiin tyynyihin silikonia.

Vierailija

On rinnoillekin omat lihaksia vahvistavat reenit.
Ja ritsikoissa eritoppauksin varustettuja kuppeja.
Tuskin sitä tarvitsee mennä silikoneja asettelemaan,
paitsi jos on huono itsetunto ja väärä minäkuva itsestään. Tietysti ylimääräistä aikaa ja rahaa.
Noita kumpiakin tarvitaan.
Onnellinen saa olla terveydestään, että jumpalla, salilla ja tanssimisella pysyn sutjakkana ja kunnossa.

Vierailija

Minullakin on isot rinnat, ne viimeksi laihtuvat. Kuluneena talvenakin olen uinut ja käyttänyt soutulaitetta, kun toivoin että rinnat kiinteytyisivät. Ehkä on sitä hiukan tapahtunutkin, mutta lähinnä ovat hartiat pullistuneet,
niin että ovat kohta yhtä mahtavat kuin Monacon uimari-Charlenella.
Siitä ihan pahastuin, kun muutama vuosi sitten naislääkäri terveyskeskuksessa moitti lihomistani ("valtavat tissitkin").
Nyt sitten olen heilunut kuin heinämies. Mutta aina ei laihdu siitä kohtaa kuin toivoisi.

Vierailija

Minulle on rögtenhoitaja pamauttanut, että ompa leveä rintakehä.
Yksi hyvä konsti rinnoille on, niiden eteen tuo kämmenet ja puristaa rytmikkäästi voimalla yhteen ja myöskin seinäpunnerrukset, käsivarrenmitan päähän seinästä, punnerretaan kohti seinää, kyynyspäät ulospäin ja kantapäät irti lattiasta, siinä sitten noin 30 punnerrusta joka päivä, sekä rinnat, käsivarret, että lavat saavat hommia :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat