Mikä nettiikirjoittelussa kiinnostaa
Mikä nettiikirjoittelussa kiinnostaa
klo 12:00 | 10.3.2014
.
Minä olen seurankipeä, tykkään lukea toisten juttuja.
Mitä kellekin on milloinkin sattunut.
Juuli
.
.
Minä olen seurankipeä, tykkään lukea toisten juttuja.
Mitä kellekin on milloinkin sattunut.
Juuli
.
Ladataan...
Sivut
Ei ole. Kovasti olen niistä saanut osakseni.
Juuli.
.
Muutama siisti ammatillinen sivusto on joita seuraan ja osallistun. Sitten on matkajutut tavallisten (aika huono sana) kirjoittamana. Niissä on tunnelma parempi kuin ammattilaisten tietyllä kaavalla toteutettu juttu.
Sitten näitä hyvin henkilökohtaisia jotka on yleisöltä peitetty. Hoitellaan työjutut ja rahapolitiikka.
Ammattisivuja on monta, johtuen monesta ammattiryhmästä, ei sen kummenpaa.
Minun tietääkseni ei ole peitettyjä sivuja. Paitsi yksityisviestit.
Jos on niin mitä ne on.
Juuli
Ei täällä ole. Mutta edullisesti lähtee Googlen kautta tai Fb.
Lisäksi näitä pelkistettyjä "kotisivuja" saa auki ilmaiseksi. Meillä hinppu maksaa että kuvat ja keskustelupalsta toimiin.
Matkailupalstoja lukisin mielelläni jos asiallisia sellaisia olisi mutta niinkin mukava asia kuin matkustaminen tuppaa netissä luisumaan törkyilyn puolelle.
Myöskin kaikki eläin ja luontokirjoitukset kiinnostavat, politiikasta jauhamisesta tulee vain paha mieli....
Nettikirjoittelussa olisi rajattomasti mielenkiintoisia mahdollisuuksia jos vain osaisimme niitä oikein käyttää.
Olisi, juu, mökinmuori,
niin olisi. Juupa juu.
Juuli
Minusta tutuu siltä, että pystyn ilmaisemaan ajatuksiani paremmin ja monipuolisemmin kirjoittamalla.
Ja nettikirjoittelu antaa siihen mahdollisuuden.
Ihminen tarvitsee ajatuksilleen ja mielipiteilleen peilin, ei ole kovin kehittävää ja virkistävää seurustella aina itsensä kanssa.
Olen ihan pannut merkille että joka toinen kirjoittaja tuntuu asuvan yksin, olevan yksinäinen. Melkein nolottaa että itsellä on toimiva live-elämä, en asu yksin, omaa rauhaa ihan kaipaan välillä. Keskustelua ei mielestäni korvaa kirjoittelu, mutta onhan se laiha lohtu.
Mitä ihmeen y l l y t t ä v i ä ketjuja?
Mitä ja mihin yllyttävää näet tässäkin ketjussa, et niin mitään.
Taitaapa vain asialla itse olla oikein myrkynkeittäjä, jatkuvan riidan ylläpitäjä, joka ei soisi Juulin kirjoittavan ollenkaan mihinkään ketjuun.
Siltä tämä vahvasti vaikuttaa.
Niin näyttää olevan, painelin jo poistonappia katsotaan kuinka pian toimii. Jokaisella on tänne oikeus kirjoittaa, kunnes toisin meille ohjeet lehdestä annetaan. Ollaan siihen ntyytyväisiä.
.
Minä kysyin mikä kinnostaa kun nettiin kirjoittaa.
Eikä se ole mikään erltyinen kysymys.
Juuli
.
Hoi - "Sana on vapaa", eikös juu. Ei kannata toinen toistemme avauksia tyrmätä.
Asun yksin ja tykkään sekä kirjoitella että myös lukea toisten kuulumisia.Sitähän Juuli vain kyselee.
Miksi siitä saatiin riita aikaiseksi.
Tänään luin jostakin ajatelman.Miksi aina arvostella,ihastele mieluummin,saat silloin enemmän itsellesikin.
Jaa. Minä olen Juuli, en Juulia, enkä ole koskaan kirjoitellut minnekään Finmatkoihin.
En edes tiedä missä on moinen sivu.
Nääs.
Juuli
.
.
Nettikirjoittelu on mukavaa, mutta samaan hengen vetoon todeten, myös vaarallista.
Nettikirjoittelu ei ole oikeaa elämää, oikea elämä ei ole tietokoneen vieressä.
"en edes tiedä missä moinen sivu." Etpä tiedä paljon muitakaan.
Netti on vaarallinen. Nämä jotka työskentelee koko päivän koneen, koneiden ääressä saavat jotain häikkää radioaalloista, magneettikentistä ja valo rasittaa silmiä.
Itse piipahtelen vartin pätkissä joten en riskiryhmässä.
Onko sitä kuitenkin olemassa?
Onhan sitä, nettikirjoittelua ja varsinkin oikeaa elämää! Jos haluan jotakuta hipaista ohimennen, ei se netissä onnistu, ei nettihipaisu riitä kuin lämpimään ajatukseen hetkeksi.
Toisaalta: netissä ei epäystävällinen sana tunnu niin pahalta, kun sitä ei KUULE. Ja sen voi yhdellä pikaisella klikkauksella poistaa näkyvistäänkin.
Ja jos pihalla naapuri valittelee koettelemuksiaan puoli tuntia tai pitempäänkin, en voi oikein siitä helposti lähteä (jos puheeseen ei tule taukoa). Toisin on täällä - kyllästyessäni voin huomaamatta poistua toisille sivuille, vaikka huumorisivuille.
Minä taas olen melkein satavarma siitä ettei Juulilla ole mitään tekemistä Pihlajaisen kanssa eikä Juuli ole eräs Pihlajaisen monista nimimerkeistä.
Siinä asiassa antaisin Juulille synninpäästön.
Sivut