Paha takapotku

Vierailija

Venäjän armeijan kuoro, baletti ja orkesterin vierailu on peruttu Ukrainan hässäkän vuoksi.
Esiintymiskohteita oli junailtu liki kymmenen. Näistä Lahti olisi ollut itselle erinomainen. Muita kohteita rauma, Pori, Hyvinkää, Tanpere, Järvenpää, Espoo ja Helsinki.

Lahtelaiporukka aikoinaan järjesti "Mato" Valtonen liippareineen. Komiata oli. Nyt lisänä baletti

Kommentit (8)

Vierailija

Ranskalainen järjestäjä yrittää uutta kiertuetta ja ilmoittelee ehkä jo ensi viikolla.

Vierailija

Myöhään menee. Tampere 6.11.2014
Hakukone löyti Eurospectacles nimellä sivun jossa piti hakuruutuun tiputtaa Venäjän armeijan kuoro,
niin siellä oli.
Oikotie ehkä, Lippupiste. fi.

Vierailija

Kuitenkin parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Minulle tuli tekstari puhelimeen missä ilmoitettiin uusi esitysaika, marraskuun loppuun menee.

Hieman potkua elämään tuo toukukuussa Hartwall Arenalla River dance.
Täytyypi alkaa kysellä mummoilta olisiko joku kiinnostunut kaveriksi.

Vierailija

Voihan sitä ihan itse harrastaa tanssikulttuuria, Suomalaista kansantanssia tai Intian kulttuurista kotoisin olevaa bollyvoodia, tai vaikka bailatinoa.

Vierailija

Lainaus:

Voihan sitä ihan itse harrastaa tanssikulttuuria, Suomalaista kansantanssia tai Intian kulttuurista kotoisin olevaa bollyvoodia, tai vaikka bailatinoa.

No jos noin ajattelee, voihan sitä itse leikkiä sinfoniaorkesteriakin. :-)

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

No jos noin ajattelee, voihan sitä itse leikkiä sinfoniaorkesteriakin. :-)

Niin voikin! Jos rahkeet riittää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat