Päijänne mikä upea mahdollisuus

Vierailija

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Aivan upea kuva tämä " Päijänne juomavesi altaamme" näinhän se on.
Annoin ääneni kuvalle ja toivon voittavani tuon äänestys palkinno 500 e sijoituksen itselleni

Vierailija

Upeita kuvia kaikki mutta minä äänestin erästä häntäpään kuvaa joka minusta parhaiten sopisi sijoitusrahaston teemakuvaksi.
Päijänteeseen ja sen mahdollisuuksiin pääsee parhaiten sisälle sisävesiristeilyllä joita järjestetään kesäisin akselilla Padasjoki--Jyväskylä.
Suosittelen!

Vierailija

Päijänne juomavesi altaana pääkaupunkilaisille ja muutoinkin on tämän vesiteemaan paras kuva-aihe.

Siellähän on useampiakin teemoja.

Annoin ääneni "Päijänne raakavesialtaamme " kuvalle tossa kakkosena juurikin.

Vierailija

Lainaus:

Päijänne juomavesi altaana pääkaupunkilaisille ja muutoinkin on tämän vesiteemaan paras kuva-aihe.

Siellähän on useampiakin teemoja.

Annoin ääneni "Päijänne raakavesialtaamme " kuvalle tossa kakkosena juurikin.

Päijänteelle pääse risteilemään muuten Lahdesta -jyväskylään ja pääsee keitelekanavaa pidemmällekin.

Vierailija

Sana on vapaa- niin näkyy olevan mainontakin kun oikein muotoilee. Äänestin jo viime kesänä, lorottelin sinne paritkin kerrat, kivennäistä.

Vierailija
Kotu

Aivan upea kuva tämä " Päijänne juomavesi altaamme" näinhän se on.
Annoin ääneni kuvalle ja toivon voittavani tuon äänestys palkinno 500 e sijoituksen itselleni

Ei kun minulle,olen sieltä ylävirroilta sentään sen verran panostanut P.Tunneliin!!!
Siis Päijänne tunneliin,tähän pääkaupunkiseudun ruokaiseen virtaan.
Maksim

Vierailija

70 luvulla vanhemmillani oli mökki Päijänteen saaressa.
Saaressa ei ollut kaivoa joten juomavesi tuotiin mantereelta.
Usein kuitenkin kävi niin että tuontivesi loppui ennenaikojaan jolloin otimme veneen, soudimme hieman edemmäs Tehin selälle ja koukkasimme järvestä ämpärillisen vettä.

Sisävesilaiva nimeltään Tehi kulki säännöllisesti Jyväskylään ja sen reitti kulki saaren kärjen ohi.
Penskat juoksivat usein kalliolle vilkuttamaan laivalle ja kapteeni tööttäsi heille tervehdykseksi.

Vierailija

Lainaus:

https://www.facebook.com/HelsinginOPPankki/app_1414004522179523

Pitähän äänesi kuvalle jos tykkäät .
Kyllä Päijänne todellakin mahdollisuuksien maisema oletko samaa mieltä.
Voit voittaa äänestäessäsi 500 e rahastosijoituksenkin.
Äänestin P Tuomisen kuvaa siinä on ideaa.

No nyt kannattaa sitten äänestää tätä kalkkiviivoilta lähtien mukana ollutta kuvaa

Päijänne juomavesialtaamme"

ps. ja muhkea äänestysvoitto voi osua kohdallesi.

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

.
Huomenta Muorisein. Kiitoksia sinulle kannanotoista. Olen ollutt ristelyllä. Kesti 11 tuntia. Oli ihana ilma ja ihana oli Päijänne. Muute nimi Päijänne on täysi mysteeri. Ennen suomalaisia asuneiden keksimä täällä. Ehkä saamelaisten perua. Heidän alkuperää ei tunnneta. Samaten kuin Saimaa.
Mutta on tässä varjopuolet. Minä asustan virallisesti Päijänteen rantapitäjässä. Eikä Pitäjän puolesta mellä ole Päijänteen rannalla omaa uimarantaa. Kyläyhdistys on koittanut ylläpitää jonkinlasta uimapaikkaa. Mutta sekin on venäläisille myynnin uhan alla. Paljon on jo myyty. Oikeastaan upeimmat rannat. Näille venäläisomistuksellisille on noussut toinen toistaan komeampia hirsi- ja muita linnoja. On oma helikopterikenttäkin.
Vaan se siitä. Mummolani on muuten Päijänteen rannalla.
Oikein kaunista kevättä Sinulle.

Juuli
.

Vierailija

Lainaus:

Minun koneeni ei löydä muuta kuin mainoskuvan?
Sivultakaan ei pääse pois kuin sulkemalla koko foorumin.

Tosiaan, miten kuvat pääsisi näkemään?

Vierailija

Lainaus:

https://www.facebook.com/HelsinginOPPankki/app_1414004522179523

Pitähän äänesi kuvalle jos tykkäät .
Kyllä Päijänne todellakin mahdollisuuksien maisema oletko samaa mieltä.
Voit voittaa äänestäessäsi 500 e rahastosijoituksenkin.
Äänestin P Tuomisen kuvaa siinä on ideaa.

Linkistä pääsee Facebook kirjautumisella ja kuvaa klikkaamalla aukeaa kohta mistä äänestää ja samalla sitä on itsekin 500 euron rahastoarvonnassa mukana ja onni voi potkaista.
Ei muuta kuin äänestämään kakkos kuvaa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat