Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Runo: Kertomuksia rakkaudesta klo 9:43 | 17.3.2014 Runo: Kertomuksia rakkaudesta Kommentit (2) 1/2 | klo 13:14 | 17.3.2014 Rakkaudesta voi kirjoittaa monella tapaa. Nämä runot olivat mukavan kepeitä, vaikka aihe onkin syvä. Ensimmäisessä runossa kasvien käyttö vertauskuvana oli kiva. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 2/2 | klo 14:36 | 18.3.2014 Minä myöskin kukka ihmisenä ihastuin tuohon mainioon ja osuvaan kukka vertaukseen Muutenkin tosi hyvä runo Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
1/2 | klo 13:14 | 17.3.2014 Rakkaudesta voi kirjoittaa monella tapaa. Nämä runot olivat mukavan kepeitä, vaikka aihe onkin syvä. Ensimmäisessä runossa kasvien käyttö vertauskuvana oli kiva. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
2/2 | klo 14:36 | 18.3.2014 Minä myöskin kukka ihmisenä ihastuin tuohon mainioon ja osuvaan kukka vertaukseen Muutenkin tosi hyvä runo Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Rakkaudesta voi kirjoittaa monella tapaa. Nämä runot olivat mukavan kepeitä, vaikka aihe onkin syvä. Ensimmäisessä runossa kasvien käyttö vertauskuvana oli kiva.
Minä myöskin kukka ihmisenä ihastuin tuohon mainioon ja osuvaan kukka vertaukseen
Muutenkin tosi hyvä runo