Hyvinvoitituotteet

Vierailija

Hei,onko kenelläkään kokemuksia Arctic Nutrition tuotteista?
Olin eilen terveysillassa ja siellä esiteltiin erilaisia pillereitä jotka on valmistettu esim.marjoista ym.yrteistä.
Auttavat?kipuihin,virkistävät ym.Niitä voi alkaa myös myymään.
Onkohan näissä mitään perää?
Kirjoita kokemuksista

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mulla ei ole kokemusta mutta olen nähnyt kyllä pahoja ongelmia niiden käytöstä. Juuri vastahan varotettiin voivat vaikuttaa negatiivisesti ja kun ei ole tutkittua tietoa.Mulle tulee aina lapsuus mieleen kun tarjottiin Rae karkkeja oli sen nimisiä meillä oli niissä lampaan papanoita.Ei sillä oothan aikuinen ,ite en syö mitään ravinteita ei tohtori Tolosen kuin muidenka-

Vierailija

En ole käyttänyt tai edes kuullut tuosta tuotteesta,
niin en voi sitä kommentoida.
Itse olen käyttänyt nivelille ja virkistykseksi inkivääriä.
Sain jokin aika sitten pakurikäävän. En vain vielä olet
keittänyt siitä teetä. Moni kehuu senkin käyvän melkein
mihin tahansa. Tietysti pitää tarkastaa ettei ole lääkkeitä
joitten kanssa sitä ei voi nauttia

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hei,onko kenelläkään kokemuksia Arctic Nutrition tuotteista?
Olin eilen terveysillassa ja siellä esiteltiin erilaisia pillereitä jotka on valmistettu esim.marjoista ym.yrteistä.
Auttavat?kipuihin,virkistävät ym.Niitä voi alkaa myös myymään.
Onkohan näissä mitään perää?
Kirjoita kokemuksista

On kokemusta kaksi vuotta ja olen paljon enerkisempi kun koskaan. Tukka ja iho tulivat paremaksi. 

Vierailija

Samoin kaksi vuotta kokemusta. Nukun huomattavasti paremmin ja minulla myös hiukset ja iho voivat paremmin!

Unohtakaa jo huuhaa

Terveysillassa ( jonkun ystävän kotona ) esitellyt pillerit joita voi myös alkaa myymään. HERÄTYS ! Kuka vielä uskoo niihin ? Verkostomarkkinointia parhaimmillaan. Syö terveellisesti ja unohda ihmepillerit. Älä vaan mene siihen lankaan. Ne ei todellakaan ole muuta kuin rahankulua sinulle ja rahan tuloa myyjälle. Ne mitään kipulääkkeitä ole. Normaali ruoka-aineympyrä käyttöön ja reipasta mieltä kehiin, tulee enemmän rahalle katetta. Lääkärit hoitaa kipuja ja särkyjä, ei mitkään höpöhöpötabletit. 

Vierailija

Lisäravinteita ja erilaisia vitamiineja käytetään nykyisin paljon. Miksei siis voisi valita suomalaisia ja luonnosta (=marjoista) tulevia ravinteita keinotekoisten sijaan..? Ihan näin pohdintona vain. Ihan laillinen ja kauan toiminut yrityshän tuossa on kyseessä, eivätkös he myy ulkomaillekin jo?

Vierailija

Käytän ja tykkään!

Kaveri on käyttänyt jo kakskymmentä vuotta.  Ikinä ei ole lähtenyt muille myymään,  mutta myöskään koskaan ei halua tuotteiden käyttöä lopettaa.

Itse olen saanut jälleen elämäniloa ja virkeyttä. Eikä kolota niin paljoa..

Elämä hymyilee!!

Noniin

Eikös marjat ja yrtit kannattaisi syödä sellaisinaan, ilman pillerin muotoon puristamista ja lisäaineitten lisäämistä?

Arctic nutrition

Ihanat tuotteet! Hyvänmakuiset, autto minua hiustenlähtöön, huomattavasti pirteämpi olo!
Edullisempi kuin apteekin vastaavat tuotteet
Suosittelen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lisäravinteita ja erilaisia vitamiineja käytetään nykyisin paljon. Miksei siis voisi valita suomalaisia ja luonnosta (=marjoista) tulevia ravinteita keinotekoisten sijaan..? Ihan näin pohdintona vain. Ihan laillinen ja kauan toiminut yrityshän tuossa on kyseessä, eivätkös he myy ulkomaillekin jo?

Luontaistuotteiden tutkimukset, testaukset, homeopaattiset lääkkeet, niiden edelleenmyyjät ja mainostajat laitetaan samaan epäluotettavien joukkoon jota ei kannata koskea edes tikullakaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat