Kommentit (1)

Vierailija

Järkyttävää eikö vain? Ongelma ei todellakaan ole uusi, ratkaisuja vaan ei juurikaan kukaan tarjoa ja niitäkään harvoja asiantuntijoita ei kukaan kuuntele. Tilanne on minullekin nerittäin tuttu; olen sairastunut työperäiseen astmaan (työpisteessä oli paha home ja kosteusmikrobiongelma) lisäksi olen altistunut homeelle myös entisessä kodissani, joutunut vuokralle, vaihtanut halvempaan vuokra-asuntoon, jossa ruvennut saamaan oireita, nykyisessä työpisteessä pölyongelma, joka myös lisää oireita eli tämä on loputonta!
Minulla on vielä katto pään päällä, mutta hirvittää ajatellakaan muuttokierteeseen joutumista. Jo pelkästään sen todistaminen, että moninaiset ja kokonaisvaltaiset oireet ovat totta eikä pääsi luuloja on kuluttava ja erittäin raskas prosessi ja kun viimein saat diagnoosin ei siitä juurikaan ole senkummoisempaa hyötyä tai apua, omillasi olet ja edelleen altistut. Kyse on oikeasta parantumattomasta sairaudesta johon ei ole mitään parantavaa hoitoa, oireita voi jnkv.lieventää kalliilla lääkkeillä.
Rahaa tuntuu löytyvän eurooppakassaan, ylisuuriin bonuksiin ja johtotason palkkoihin, puoluetukiin, puhumattakaan guggenheim-museosta (vaikken kulttuurivastainen olekaan). Päivittäin jo lapsemme altistuvat sisäilmaongelmille päiväkodeissa ja kouluissa, varsinainen häpepilkku on helsingin lastensairaala! Jo muutenkin vajaakuntoiset ja sairaat lapset ja heidän hoitajansa joutuvat olemaan ongelmatilossa, ihan uskomatonta!
Hälytys päättäjät, tämä on kansallinen häpeä ja ongelma, joka tulee leviämään käsiin! Mutta eihän meillä "tavallisen" ihmisen hyvivointi olekaan nykyään missään arvossa, kun se jotakin kustantaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat