Runo: Tuokaa Ruokaa

Kommentit (8)

Vierailija

Mitä mieltä olette runosta, Tuokaa ruokaa? Mielstäni runo on vallan mainio, ja sillä on liikaa miinuksia. :(

Vierailija

Lainaus:

Minä pidän myös runosta, löysin sen sisäisen tarkoituksen :)

Minä myös! Voin tuntea kirjoittajan sisäisen tuskan.

Vierailija

Lainaus:

Minä pidän myös runosta, löysin sen sisäisen tarkoituksen :)

Siinäpä se ero onkin. Minä keksin sille vain ulkoista käyttöä ravistamisen jälkeen. Mutta plussa.

Vierailija

Taas todetaan: Jokainen on oman onnensa seppä. Ylenmääräisen kulutuksen terveysseuraamuksia on turha tuputtaa toisten kannettavaksi. Runo on rujo ja väkisin loppusointiseksi värkätty pilkkalaulu oikeasta asiasta. Sattuu sitä näemmä paremmissakin piireissä!

Vierailija

Lainaus:

Taas todetaan: Jokainen on oman onnensa seppä. Ylenmääräisen kulutuksen terveysseuraamuksia on turha tuputtaa toisten kannettavaksi. Runo on rujo ja väkisin loppusointiseksi värkätty pilkkalaulu oikeasta asiasta. Sattuu sitä näemmä paremmissakin piireissä!

Runo saattaa olla rujo, mutta se kertoo ihan aiheesta sillä nykyään ihmisiä kuolee enemmän lihavuuteen kuin aliravitsemukseen. Ehkä runon tarkoitus on herätellä ihmisiä...

Vierailija

Runo saattaa olla rujo, mutta se kertoo ihan aiheesta sillä nykyään ihmisiä kuolee enemmän lihavuuteen kuin aliravitsemukseen. Ehkä runon tarkoitus on herätellä ihmisiä...[/quote]

Samaa mieltä, vaikka runo onkin hieman amatöörimäinen ja hömppä saa se ajattelemaan.

Vierailija

Lainaus:

Runo saattaa olla rujo, mutta se kertoo ihan aiheesta sillä nykyään ihmisiä kuolee enemmän lihavuuteen kuin aliravitsemukseen. Ehkä runon tarkoitus on herätellä ihmisiä...

Samaa mieltä, vaikka runo onkin hieman amatöörimäinen ja hömppä saa se ajattelemaan.
[/quote]
Ajattelen. Olen olemassa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat