Muuttumatta.

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Eipä ole muutoksia tullut, olin jonkun aikaa, ikäänkuin erakkona joten ajattelin että nyt olisi jo uudistuksia tullut, mutta koiran paskat!

Kommentit (5)

Vierailija

Mitä sitä tänne rienaat, anna palautteesi ja mielipiteesi suoraan palautesivulta.
Minä ja moni muukin henkilö olemme aivan tyytyväisiä, että ylipäänsä on tällainen mahdollisuus kirjoitella mielipiteitään.

Vierailija

Sivuston uusinta on mallia J Katainen ja sotesekoilu. Isot rahat hukattu. Kolme vuotta kompuroitu. Tänään palasi ryhmä alkuperäiseen. Terveyskeskukset jää ja viisi huippusairaalaa. Jotain rajoja höpisivät, kuitenkin ihminen saa valita sairaalan mistä tykkää ja ruuhkatilanteissa potilaita jaetaan sinne missä on tilaa.

On kiva että meillä on sekoomushallinto. Saa nauraa tämän tästä.

Vierailija

Lainaus:

Mitä sitä tänne rienaat, anna palautteesi ja mielipiteesi suoraan palautesivulta.
Minä ja moni muukin henkilö olemme aivan tyytyväisiä, että ylipäänsä on tällainen mahdollisuus kirjoitella mielipiteitään.

Tyytyväisiä, tyytyväisiä. Eikö ole vara parantaa tasoa. Tämä sivusto on myös erinomainen paikka tuoda harmit näkyviin. Sinäkin löysit heti. Valitettavasti sinusta ei apua, muutakuin poistumalla.

Vierailija

Eipä kannata toinen toistamme komennella poistumaan takavasemmalle, jos ei oikeallekaan.
Mutta kyllähän se vähän minua loukkaa, jos joku kirjoittaa että kommentit ovat täällä ala-arvoisia.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Tyytyväisiä, tyytyväisiä. Eikö ole vara parantaa tasoa. Tämä sivusto on myös erinomainen paikka tuoda harmit näkyviin. Sinäkin löysit heti. Valitettavasti sinusta ei apua, muutakuin poistumalla.

Asenteesi ei todellakaan paranna tasoa, kuin toisia syyttelet, eli on sinunkin aihetta poistua, jos niikseen tulee.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat