Runo: Lisälupaus vihkiäisissä

Kommentit (8)

Vierailija

Ae että naarattaa nuo V.A.Määttäsen runoelmat - ihan meinoo tuvan pelkiltä puota...

Vierailija

Hyviä runoja ne ovat, tosielämää ja hyvin riimitetty. Osaisitko itse kirjoittaa.

Vierailija

Lainaus:

Typerää. Missä ne runot on?

Ei ne runot tähän osioon tule!!!! Niitä täytyy metsästää kissojen ja koirien ja
suurennuslasien ja jopa etsivätoimiston kautta. On niin unkeellinen formaatti täällä.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

suurennuslasien ja jopa etsivätoimiston kautta. On niin unkeellinen formaatti täällä.

Kuule siinä ei paljon vainua kaivata, kun otsikkorivissä lukee isolla kirjaimilla, että RUNOT annapa hiirulaisen maistaa ja sitte muistaakseni annat sen napsahuttaa KATEKORIA ja sitten sieltä runon nimeä ja sitten maissuttelemaan itse runoutta, noih.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Kuule siinä ei paljon vainua kaivata, kun otsikkorivissä lukee isolla kirjaimilla, että RUNOT annapa hiirulaisen maistaa ja sitte muistaakseni annat sen napsahuttaa KATEGORIA ja sitten sieltä runon nimeä ja sitten maissuttelemaan itse runoutta, noih.

Vierailija

Sitä kun ei ällää että mihin hittoon katekooriin mikäki runo kuuluu?
Onko ny kysees elämänmenoo luannovvaloo tai -kiartoo, tunteita vai mitä ihmettä?
Kun kaikki runot sopii kuiteski samaan syssyyn ja yhteen samaan katekooriin ja maailman menoon.
Vaikeeta on ja niin turhan monimutkasta. Pitäs olla vaan yksinkertasesti, ilman mitään eri tekojakoja.

Vierailija

Hyvälle mielelle tulen kun tätä kansanrunoilijaa tavailen. Ei liene ammattilainen mutta hyvä silti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat