miksi

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Kun menen juhliin oli ne sitten pikkujoulut ,vappujuhlat tms.miksi minulta kysytään melkein joka kerta "miks sä et ota mitään tulitko sä taas autolla" mutta kun likkakaverini tulee melkein joka kerta änkyrä kännissä paikalle häneltä ei koskaan kysytä "et miks sä tulit tos kunnos tänne" juhliin.En todellakaan ole absolutisti .Onko jollain samanlaista kokemusta?

Kommentit (6)

Vierailija
persimon

Kun menen juhliin oli ne sitten pikkujoulut ,vappujuhlat tms.miksi minulta kysytään melkein joka kerta "miks sä et ota mitään tulitko sä taas autolla" mutta kun kaverini tulee melkein joka kerta änkyrä kännissä paikalle häneltä ei koskaan kysytä "et miks sä tulit tos kunnos tänne" juhliin.En todellakaan ole absolutisti .Onko jollain samanlaista kokemusta?

Kukapa tuollaista kaveria kaipaisi?

Vierailija

Minun kaikki ystäväni ja tuttavani tietävät tapani joten tuollaista ei minulta juhlissa pahemmin kysellä.
Tosin olen joskus kuullut että joku tuntematon on epäillyt minua limulinjalla ollessani entiseksi alkoholistiksi.

Vierailija

Tuttua touhua. Suomessa ei mikään toimi selvin päin. Juhla kuin juhla aina pitää puööot kilistä eikä aine saa loppua ennenkuin sitkeimmät sammuu.
Myöskin kaikki palaverit ja kokoukset, vahvaa limua pitää olla.

Tylsänä tyyppinä olen pysytellyt poissa.

Vierailija

Ilo ilman viinaa on teeskentelyä. Katsotaanpa miten tänään pysyy kirjaimet lähetyksessä.

Aamupäivä oli miellyttävä. Kommentit siirtyi normaalisti ja ovat myös toistaiseksi pysyneet. Mutta yläpidon "enkeli tuli 18 töihin ja nyt on hukkunet jo 4 kommentia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat