Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (1) Tallenna Add a discussion Runo: Muuri klo 11:58 | 27.3.2014 Runo: Muuri Kommentit (3) 1/3 | klo 15:25 | 27.3.2014 Voi miksi olet niin kaukana vaikka vieressä? Samat tunteet minullakin.Kuinka saan hänet heräämään tähän hetkeen ennen kuin on myöhäistä! t.surupusero Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 2/3 | klo 8:39 | 28.3.2014 Niin totta,valitettavasti! Kylmä on yksin kaksin! Miksi voi miksi?? t.iso suru Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/3 | klo 20:16 | 10.4.2014 Lainaus: Niin totta,valitettavasti! Kylmä on yksin kaksin! Miksi voi miksi?? t.iso suru Kauas on minunkin ehtinyt vaikka vierellä,kun herää totuuteen olen poissa-kohta! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
1/3 | klo 15:25 | 27.3.2014 Voi miksi olet niin kaukana vaikka vieressä? Samat tunteet minullakin.Kuinka saan hänet heräämään tähän hetkeen ennen kuin on myöhäistä! t.surupusero Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
2/3 | klo 8:39 | 28.3.2014 Niin totta,valitettavasti! Kylmä on yksin kaksin! Miksi voi miksi?? t.iso suru Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
3/3 | klo 20:16 | 10.4.2014 Lainaus: Niin totta,valitettavasti! Kylmä on yksin kaksin! Miksi voi miksi?? t.iso suru Kauas on minunkin ehtinyt vaikka vierellä,kun herää totuuteen olen poissa-kohta! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Voi miksi olet niin kaukana vaikka vieressä? Samat tunteet minullakin.Kuinka saan hänet heräämään tähän hetkeen ennen kuin on myöhäistä! t.surupusero
Niin totta,valitettavasti! Kylmä on yksin kaksin! Miksi voi miksi?? t.iso suru
Kauas on minunkin ehtinyt vaikka vierellä,kun herää totuuteen olen poissa-kohta!