Seuraa 

Riverdance saapuu 20-vuotiskiertueellaan myös Suomeen.
Minä olen iloinen, minulla on liput kesäkuun alussa olevaan Hartwall Areenan näytökseen.
Pidän rivitanssista kuten kaikista muistakin tanssin muodoista,vain perusbaletti on kohdaltani hieman hakusessa.
Miten on asia sinun kohdallasi ja oletko koskaan nähnyt riverdancea livenä, menneinä vuosina sen suosion ollessa ylimmillään kiersi Suomessakin kaikenlaisia ryhmiä esiintymässä.
Tänä keväänä meitä oikein hemmottellaan tanssitaiteen osalta, on Gruusialainen balettiryhmä Finlandiatalolla ja nyt vielä Riverdance.

Samettiruusu, tulepa pääkaupunkiseudulle pojan luo vierailulle ja samalla reissulla illalla Hartwall Areenalle, olisiko siinä ideaa?

Kommentit (13)

Huomenta Mökinmuori!

Sinulla on ilo nähdä hyviä esityksiä.
Eipä ole ollenkaan hassumpi ajatus,jotta tulisin vierailulle Espoon pojan ja avokin luo ja sitten Riverdancea katsomaan.
Kerran olen nähnyt sen livenä Hartwall Areenalla,olisikos ollut 90-luvulla.Aivan mahtava esitys se oli.

Pääsin myös samaisella areenalla kuuntelemaan edesmennyttä Luciana Pavarottia.
Jouduin ensimmäisellä puoli-ajalla ylös istumaan. Voi kauhea paikka, kuin minua huimasi.-Olen korkean paikan kammonen.-Onneksi toisella puoli-ajalla sain paikan alemmalta penkkiriviltä.

Balettia olen vain kerran käynyt katsomassa-Tallinnassa.

Ollessani vielä työelämässä, lähdimme työkavereiden kanssa silloin tällöin retkeilemään ympäri Suomea.
Pääsääntöisesti ne olivat teatteriretkiä.
Kerran kävimme Lontoossa ja siellä menimme katsomaan mm. Cats-esitystä.

Nykyisin tulee hyvin harvoin käytyä katsomassa livenä näitä musiikki/tanssi-esityksiä.
Joskus käyn lastenlapsien tanssia seuraamassa. Neljä poikaa harrastaa vielä näitä. Vanhin 12v.on ollut mukana jo kuusi vuotta.-Yksi siirtyi painin ja jalkapallon puolelle.

http://youtu.be/bPvAQxZsgpQ/Luciano Pavarotti-Aave Maria

Olen samaa mieltä kanssasi Samettiruusu jotta nuo Hartwallin yläkatsomon ylärivit ovat korkeakammoiselle kauhun paikka.
Olen kerran katsellut sieltä Apassionataa ja en nauttinut esityksestä lainkaan kun puristin kouristuksenomaisesti penkin reunasta ja taistelin oksennusta vastaan.
Miten maailmassa joku ehkä hieman kaljassa oleva henkilö voi lätkämatsin tuiskeessa pysyä siellä putoamatta....

Tyttärentyttäreni on harrastanut showtanssia viisivuotiaasta, hänen tanssiesityksiään olen käynyt katsomassa, kyllä on kaunista katseltavaa kun nuori vartalo taipuu vaikka minkälaisiin tanssiliikkeisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voi niin, kyllä on miellyttävää katsoa näitten pienten tanssimista ja isompienkin.-Saahan siinä hyvää liikuntaa ja sitten kun se on noilla ihan pikkusilla niin leikinomaista.

Meidän paikkakunnalla onkin erittäin hyvät ohjaajat ja paljon harrastajia-satoja.
Nyt muistankin, joskus olen käynyt myös katsomassa myös vanhempia kilpatanssijoita. Osallistujat olivat ympäri maata.

Tyttäreni harrasti jonkin aikaa tanhuamista, kuvassa hän on 10-vuotias.
Kirjoitan tämän tähän Riverdancean otsikon alle, koska onhan tanhussakin monenlaisia ryhmittymiä.
Ihania aikoja ne olivat.
(ps. Myös isoveljeni taisi melkein kaikki tanssin lajit)

Olen nähnyt monta kertaa Riverdancea, sekä ulkomailla että Helsingissä.
Hartwall Area ei ole kovin kiva areena kultuurille, sehän on jääkiekkoa varten.
Me mennään sinne jos saadaan paikan lattiatasosta ja ihan esiintymislavan edestä.

samettiruusu

Voi niin, kyllä on miellyttävää katsoa näitten pienten tanssimista ja isompienkin.-Saahan siinä hyvää liikuntaa ja sitten kun se on noilla ihan pikkusilla niin leikinomaista.

Meidän paikkakunnalla onkin erittäin hyvät ohjaajat ja paljon harrastajia-satoja.
Nyt muistankin, joskus olen käynyt myös katsomassa myös vanhempia kilpatanssijoita. Osallistujat olivat ympäri maata.

Tyttäreni harrasti jonkin aikaa tanhuamista, kuvassa hän on 10-vuotias.
Kirjoitan tämän tähän Riverdancean otsikon alle, koska onhan tanhussakin monenlaisia ryhmittymiä.
Ihania aikoja ne olivat.
(ps. Myös isoveljeni taisi melkein kaikki tanssin lajit)

Riverdance on muuta kuin suomalaisia kansantanhuja. Olen harrastanut alle kaksikymppisenä kansantanhuja.
Olisit laittanut tanhuille eri avauksen, jo siitäkin syytä että Kulttuuriosio on täynnä roskaa eli noita tökeröitä omien runojen tekeleitä.

samettiruusu

Huomenta Mökinmuori!

Sinulla on ilo nähdä hyviä esityksiä.
Eipä ole ollenkaan hassumpi ajatus,jotta tulisin vierailulle Espoon pojan ja avokin luo ja sitten Riverdancea katsomaan.
Kerran olen nähnyt sen livenä Hartwall Areenalla,olisikos ollut 90-luvulla.Aivan mahtava esitys se oli.

Pääsin myös samaisella areenalla kuuntelemaan edesmennyttä Luciana Pavarottia.
Jouduin ensimmäisellä puoli-ajalla ylös istumaan. Voi kauhea paikka, kuin minua huimasi.-Olen korkean paikan kammonen.-Onneksi toisella puoli-ajalla sain paikan alemmalta penkkiriviltä.

Balettia olen vain kerran käynyt katsomassa-Tallinnassa.

Ollessani vielä työelämässä, lähdimme työkavereiden kanssa silloin tällöin retkeilemään ympäri Suomea.
Pääsääntöisesti ne olivat teatteriretkiä.
Kerran kävimme Lontoossa ja siellä menimme katsomaan mm. Cats-esitystä.

Nykyisin tulee hyvin harvoin käytyä katsomassa livenä näitä musiikki/tanssi-esityksiä.
Joskus käyn lastenlapsien tanssia seuraamassa. Neljä poikaa harrastaa vielä näitä. Vanhin 12v.on ollut mukana jo kuusi vuotta.-Yksi siirtyi painin ja jalkapallon puolelle.

http://youtu.be/bPvAQxZsgpQ/Luciano Pavarotti-Aave Maria

Luciano P... ei Luciana mikä on naisen nimi.... jos nyt samasta henkilöstä on kyse.

Lainaus:

Me mennään sinne jos saadaan paikan lattiatasosta ja ihan esiintymislavan edestä.

Voin kertoa että edestä ette paikkoja saa, ne on myyty loppuun.

Ainakaan minulla ei ole pipo niin kireällä että minua häiritsisi muidenkin tanssilajien asiallinen käsittely tässä ketjussa Riverdancen rinnalla.

mökinmuori

Ainakaan minulla ei ole pipo niin kireällä että minua häiritsisi muidenkin tanssilajien asiallinen käsittely tässä ketjussa Riverdancen rinnalla.

Ei kiinnosta riverdance niin paljoa että siihen liput ostaisin.
Edellinen konsertti oli Sarah Brightman. Minulla ei ainakaan ole pipoa, se on ruma päähine-----

mökinmuori

Ei kiinnosta riverdance niin paljoa että siihen liput ostaisin.
Edellinen konsertti oli Sarah Brightman. Minulla ei ainakaan ole pipoa, se on ruma päähine-----

Lumiaani tulevissa uutisissa oli tietoa että Hartwall Areenan konsertit peruutetaan (ei vielä satavarmaa) venäjäpakotteista johtuen. Arenan omisaa nyt venäläiset, kaksi maailmantähden konserttia oli listalla jo.
Riippuu siitä milloin maksut on suoritettu eli järjestäjien väliset.
Ihan oikein ettei venäläisten rahavirtoja kannateta.

Näkyy tuo maailman vihaaja pistäneen taas pari viestiä. Ikiomalla ihastuttavalla tavallaan.
Että osaa olla vastenmielinen tyyli Elisan työntekijällä.

Minä käsitin asian niin että amerikkalaisten, kuten Timberlaken ja Cyrusin konsertit voivat peruuntua amerikkalaisten pakotteiden vuoksi.
Riverdancen esiintyjät tulevat pääosin Irlannista.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat