Mitä mieltä Matkaoppaat-ohjelmasta?

Vierailija

Onko teistä Nelosella pyörivä Matkaoppaat-ohjelma totuudenmukainen - kunniaksi vai häpeäksi meille suomalaisturisteille vai enemmänkin sarjan oppaille, jotka käyttävät aika karskia kieltä asiakkaistaan? Onhan ohjelmaan varmasti tarkoituksellakin valittu kärjistettyjä kohtia, "parhaita ja pahimpia paloja", mutta onko surullinen totuus tuo, että aivot tuppaa hiukan jäämään Helsinki-Vantaan lentoaseman narikkaan kotiinpaluuta odottamaan? Ottakaa kantaa puolesta ja vastaan!

Kommentit (3)

Vierailija

Noh, hiukan myötähäpeää tuntien katselen mutta toistaiseksi yhä uteliaana myös tirkistelen. Kaupunkina kohde (Alanya) on niin pieni, että enpä itse sinne matkustaisi. Josko jatko-osat tehtäisiin hiukan kiinnostavimmista kohteista, kai Turkistakin löytyisi muuta kuin pikkukylän tuikityypilliset turistiansat: ahdistavat basaarikauppiaat, nolot aasinratsastukset ja "delfiininkatselut" (kaljan juontia ja auringonottoa muiden turistien kanssa laivankannella pakkautuneena) merellä.

Vierailija

Muutaman jakson olen yrittänyt katsoa, enkä ole päässyt ollenkaan sisälle: miksi tällainen ohjelma on ylipäätään tehty? En ole koskaan käynyt Turkissa, mutta nyt tuntuu, ettei tee mielikään eikä ainakaan kyseisen matkatoimiston matkalle. Eli tehnyt minuun ihan päinvastaisen vaikutuksen, kun aloin katsoa sillä mielellä, oisko jo aika käydä sielläkin. Pidän matkustamisesta, mutta en ole koskaan nähnyt ohjelmassa esitetyn kaltaisia tilanteita matkoilla, joilla olen ollut.

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Ihmettelen miksi annetaan ihmisten rypeä omissa liemissään ja oppaat hyysäävät kuin pikkuvauvoja. Ollaan huolissaan juopoista jotka yöpyvät muualla kuin hotellissa ja koko toimisto soittelee pitkin kaupunkia juopon perään.
Matkatoimisto tässä ohjelmassa on kaikkein surkein kaikkine jälkipuheineen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat